Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så at det hadde blitt slutt(?), så da passet ikke det jeg skrev ;)

Endret av koskenkorva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har ikke sluttet nei.. jeg har noen ganger vært så dum å svare. Har vært kort og konkret å fortalt HVORFOR det ble slik og at jeg ikke ønsker mer.

Han fortsetter med å snu til en smørblid side om at han elsker meg høyere enn alt annet og om han bare kunne få en siste sjanse for DENNE gangen er alt annerledes. Hmm..hørt det før!

Så går han over i å bli sur,sier jeg er med andre osv. Jeg svarer ikke. Så er han plutselig lei seg,skriver at ha gråter etc..ber om at vi skal feriere sammen til sommeren for DA skal han vise meg kjæreste da. Selvfølgelig om jeg dropper min planlagte ferie til statene og heller reiser på en billigst mulig tur sammen med har...

og slik går dagene.... men jeg har vært flink til nå..synes jeg selv da. Selv om det er vondt enda..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Blokker han! Fullstendig!! Ellers har han klart å dra deg inn igjen om noen måneder.

Send en melding og skriv: Hei! Har tenkt litt og siden det nå er slutt synes jeg det er best at vi unngår all kontakt. Jeg kommer ikke til å svare deg fra nå av.

Og så blokkerer du han fra å kunne ringe deg, sende sms, på facebook, twitter, instagram, skype, mail og alle andre steder han kan nå deg.

Det er ikke vits i å gå rundt sånn som dere holder på nå.

Anonymous poster hash: 5168e...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du må ikke finne på å sende en melding om at du nå ikke svarer mer. Han trenger ikke å få nytt vann på møllen og forlenge pinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...