Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke likhet for loven, siden han glatt fester med sine venner. Når han også kaller deg kvalm osv.. så sier det seg selv at du burde bli kvitt han.

Sjalusi er noe man må jobbe med hos seg selv, ikke plage den andre med.



Anonymous poster hash: 5f77a...7f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er typen folk man sletter fra livet sitt rett og slett, ts. Bye bye!

Må si jeg lurer på hva som får noen til å tro at de fortjener slike folk i livet sitt, og bli behandlet og snakket slik til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok veldig bekymret, så mitt råd til deg er å gjøre han helt trygg på deg eller dumpe ham.

Anonymous poster hash: b91cd...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen derpå oppdatering. Jeg dro,hadde det morro. Han ringte og jeg svarte på vors. Han ble sur. Fortsatte me å ringe 8-10 ganger og maaasse sms. I dag ringte han meg og sa at han ikke ville ha meg noe mer og at han håpet kvelden var verdt det. Samtidig så skulle han på fest neste helg hos to jenter og det var ikke måte på hvor han skulle kose seg me de..så sa han,lykke til i fremtiden.

Jeg måtte bare si at jeg håpet han så hvor dumt han oppfører seg. Nei,han var en flott og omgjengelig mann som alle likte,men jeg var så vanskelig og sur at det ikke gikk an å være så bra mot meg siden jeg er den jeg er...

Whatever....dust.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen derpå oppdatering. Jeg dro,hadde det morro. Han ringte og jeg svarte på vors. Han ble sur. Fortsatte me å ringe 8-10 ganger og maaasse sms. I dag ringte han meg og sa at han ikke ville ha meg noe mer og at han håpet kvelden var verdt det. Samtidig så skulle han på fest neste helg hos to jenter og det var ikke måte på hvor han skulle kose seg me de..så sa han,lykke til i fremtiden.

Jeg måtte bare si at jeg håpet han så hvor dumt han oppfører seg. Nei,han var en flott og omgjengelig mann som alle likte,men jeg var så vanskelig og sur at det ikke gikk an å være så bra mot meg siden jeg er den jeg er...

Whatever....dust.

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Good riddance ts. Regner med du kommer til å høre mer fra han.

Uansett, en som slår opp bare fordi du skal på fest er ikke en du kan bygge en framtid med uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha respekt for deg selv og seriøst forlat han her. Ellers så seriøst gir du han en sutteklut for det der er barnslig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fikk en sms hvor det sto han endelig skulle begynne å kose seg i hverdagen og "slå seg løs". Samt slette alt av nr. Bilder av meg etc...

Jeg fatter ingenting. At det kan gå så gærnt av noe så lite. Hvordan skulle det da gått i fremtiden om en virkelig krise skulle oppstå. Nei,får bare gå videre. Merker jo at jeg ble oppriktig lei meg,men jeg kan jo ikke la være å leve for å "beholde kjærligheten". Så dett var dett.. håper virkelig ingen andre her har opplevd lignende. Er helt overgitt.

Blir så sint på meg selv. For noen uker siden satt vi å planla ferie og flytting for at alt snur på femøringen pga. En fest.

Dette hjalp ikke på bakrusen. Heh..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fikk en sms hvor det sto han endelig skulle begynne å kose seg i hverdagen og "slå seg løs". Samt slette alt av nr. Bilder av meg etc...

Jeg fatter ingenting. At det kan gå så gærnt av noe så lite. Hvordan skulle det da gått i fremtiden om en virkelig krise skulle oppstå. Nei,får bare gå videre. Merker jo at jeg ble oppriktig lei meg,men jeg kan jo ikke la være å leve for å "beholde kjærligheten". Så dett var dett.. håper virkelig ingen andre her har opplevd lignende. Er helt overgitt.

Blir så sint på meg selv. For noen uker siden satt vi å planla ferie og flytting for at alt snur på femøringen pga. En fest.

Dette hjalp ikke på bakrusen. Heh..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Han sier alt det der for.å såre deg, for å provosere, gjøre deg sjalu, få deg til å ha det like fælt som det han har. Ikke bit på agnet ts! Lat som at du ikke bryr deg når du snakker med han. Ønsk han god helg, lykke til på fest, husk kondom, tilby deg å slette bildene av deg for han, ALT for å forhindre at han får overmakten her. Det er det han prøver på!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarte å kose deg litt likevel. Godt du fant ut hvordan han var før dere flyttet sammen! Nå kan du glede deg til å kunne dra på venninnekvelder akkurat når du vil. Uten at noen vil ødelegge det for deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Den beste hevnen er likegyldighet. "Husk kondom" er for eksempel helt glitrende eksempel på hvor mye du bryr deg hvem han har seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste hevnen er likegyldighet. "Husk kondom" er for eksempel helt glitrende eksempel på hvor mye du bryr deg hvem han har seg med.

Ja! Sleng på noen "👌👌👌👍" også blokkerer du han etter det. :P

Anonymous poster hash: 4baa9...69b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer til å ta kontakt igjen. Anger og savn. IKKE gå tilbake! Han høres ikke ut som om han er i vater(for å si det mildt).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Oj, denne fyren må du definitivt IKKE gå tilbake til!

Du kommer bare til å leve i uro og angst for hans sjalusi og det vil ødelegge deg på sikt,

IKKE TA HAN TILBAKE!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Heia ts :) Stor klapp på skuldra til deg!

Ikke det at jeg ikke unner deg et forhold, men denne mannen høres ikke god ut for noen :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, denne fyren må du definitivt IKKE gå tilbake til!

Du kommer bare til å leve i uro og angst for hans sjalusi og det vil ødelegge deg på sikt,

IKKE TA HAN TILBAKE!

Uansett hvor mye ham gråter, trygler, ber pg lover å forandre seg. Du VET at det er på'n igjen beste gang du skal ut. Og tar du han tilbake nå så har han vunnet; da vet han at han vinner frem med slik oppførsel. Drøyt. Det finnes mange bedre gutter det ute!

Lykke til! Be strong!! :)

Anonymous poster hash: 4baa9...69b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dette ble Spot on. I går trodde han jeg var på date siden jeg ikke svarte på meldingene hans. Deretter skrev han at han selv skulle på date.. oooog Idag ba han om unnskyldning.. hjelpes meg. Kan ikke forstå hvordan noen kan oppføre seg slik. Jeg har ikke tatt kontakt med han og tenker å fortsette slik

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...