Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja,dette ble Spot on. I går trodde han jeg var på date siden jeg ikke svarte på meldingene hans. Deretter skrev han at han selv skulle på date.. oooog Idag ba han om unnskyldning.. hjelpes meg. Kan ikke forstå hvordan noen kan oppføre seg slik. Jeg har ikke tatt kontakt med han og tenker å fortsette slik

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Så du ser på dere som over? Jeg føler du er en anelse defensiv og ikke helt der at du klarer å få han ut av livet ditt.

Anonymous poster hash: 5168e...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fyren der kan synes å være ganske så kontrollerende - jeg tenker den oppførselen der roper "ADVARSEL! FARE!"

Tar da utgangspunkt i at du ikke har vært utro mot han tidligere, noe som i større grad kan forklare en sånn irrasjonell opptreden fra hans side.

Vet du om han har opplevd utroskap i andre forhold? Virker som om dette er noe dere virkelig må ta tak i - og at du bør gjøre det klart at utroskap er noe du ikke tolererer verken fra din egen eller hans side. Er jo litt sånn - på seg selv kjenner man andre, så kanskje han selv er tilbøyelig til å være utro.

Uansett feil at dette skal gå ut over din tid sammen med venner. Problemet ligger uansett hos han (om det så skulle dreie seg om tidligere erfaringer eller egen tilbøyelighet til å være utro), så dette må du ta tak i. Alternativt synes jeg rett og slett du skal avslutte forholdet - måten han snakker til deg på er ikke OK, og den bør unnskyldes og forklares av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fikk en sms hvor det sto han endelig skulle begynne å kose seg i hverdagen og "slå seg løs". Samt slette alt av nr. Bilder av meg etc...

Jeg fatter ingenting. At det kan gå så gærnt av noe så lite. Hvordan skulle det da gått i fremtiden om en virkelig krise skulle oppstå. Nei,får bare gå videre. Merker jo at jeg ble oppriktig lei meg,men jeg kan jo ikke la være å leve for å "beholde kjærligheten". Så dett var dett.. håper virkelig ingen andre her har opplevd lignende. Er helt overgitt.

Blir så sint på meg selv. For noen uker siden satt vi å planla ferie og flytting for at alt snur på femøringen pga. En fest.

Dette hjalp ikke på bakrusen. Heh..

TsAnonymous poster hash: 02400...f37

Kjenner jeg blir rasende av at han våger å vende dette pver på deg, for så å fortsette å sende dec meldinger i kjent retardstil.

Men vet du hva, good riddance til den fjotten. Det vil du se når du får det på avstand. Og hver gang du kjenner savn eller liknende: les gjennom denne tråden.

For den dusten der oppfører seg som en hyklerisk psykopat uten selvinnsikt. Huffff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forøvrig, kutt all kontakt. Det ER over, så du bør la ham ringe og sende meldinger til han blir blå i trynet.

ALDRI svar på en melding fra ham igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du ser selv at du trenger noen råd utenfra, fordi man blir blind når man står oppe i det.

Jeg kan ikke annet enn å SKRIKE til deg at her må du være tydelig. Han oppfører seg kontrollerende, snakker nedsettende om deg, får deg til å føle skyld for noe som du ikke skal føle skyld for. Du sier at du allerede har begynt å isolere seg for å unngå hans sinne. Du er sikkert glad i ham, men dette kan aldri bli bra. Han bruker så taktikken med å unnskylde seg, og du øyner kanskje håp? De fleste her inne som står utenfor og ser inn ser alle det samme. Dette er ikke en mann for deg, han viser alle tegn på å være av typen mann som vil ldelegge deg på lang sikt. Du må være sterk, og holde deg unna, UANSETT hva han lover.

Anonymous poster hash: d18d8...f65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Ja,dette ble Spot on. I går trodde han jeg var på date siden jeg ikke svarte på meldingene hans. Deretter skrev han at han selv skulle på date.. oooog Idag ba han om unnskyldning.. hjelpes meg. Kan ikke forstå hvordan noen kan oppføre seg slik. Jeg har ikke tatt kontakt med han og tenker å fortsette slik

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Typisk, først er han sint, så tror han du dater, så truer han med at han skal date og til slutt sier han unnskyld. Alt for å få en reaksjon fra deg. Ikke gi han den gleden! Bra at du ikke svarer han !

Lykke til videre uten den fjotten :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

For en dust han er.

Det er bra du ikke svarer. Her er det om å gjøre å holde ut, for det er kun respons han er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævla Ivarballong. Dump den sjalue vattnissen og skaff deg noe bedre!

Anonymous poster hash: a1b2b...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævla Ivarballong. Dump den sjalue vattnissen og skaff deg noe bedre!

Anonymous poster hash: a1b2b...0bd

Hva i all verden er en Ivarballong?

Anonymous poster hash: 85de9...983

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Hadde virkelig ikke forutsett et slikt resultat i forrige uke da jeg sa jeg skulle på fest hos en venninne.

Jeg har ikke vært utro nei,men begynner å lure på han siden han får slik panikk. Jeg har ikke svart han på meldinger. Sist idag kom det at han skulle diskutere ferien med sjefen,men det var vel ikke noe vits nå lengre skrev han.. er det mulig?!?

Jeg synes hele opplegget ble utrolig umodent og merkelig. Han tar ingen ansvar selv. Ikke noe,så ja.. jeg har det best uten!

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Hadde virkelig ikke forutsett et slikt resultat i forrige uke da jeg sa jeg skulle på fest hos en venninne.

Jeg har ikke vært utro nei,men begynner å lure på han siden han får slik panikk. Jeg har ikke svart han på meldinger. Sist idag kom det at han skulle diskutere ferien med sjefen,men det var vel ikke noe vits nå lengre skrev han.. er det mulig?!?

Jeg synes hele opplegget ble utrolig umodent og merkelig. Han tar ingen ansvar selv. Ikke noe,så ja.. jeg har det best uten!

TsAnonymous poster hash: 02400...f37

Har du dumpa han eller ei???

Anonymous poster hash: a32ad...ca0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

paranoid-man.jpg?1363709053

En mann som er sånn hver gang du er utenfor hans synsvidde er nok ikke noe å satse på i lengden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg slapp å dumpe han. Det gjorde han selv. Først før festen,så var vi tydeligvis kjærester PÅ festen ifølge han,dagen etter ringer han og sier det er slutt siden jeg ikke har ringt han på natten. Så ja,jeg er singel. Haha.. slapp å dumpe han. Men han gir seg ikke med meldinger forde..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Nei,jeg slapp å dumpe han. Det gjorde han selv. Først før festen,så var vi tydeligvis kjærester PÅ festen ifølge han,dagen etter ringer han og sier det er slutt siden jeg ikke har ringt han på natten. Så ja,jeg er singel. Haha.. slapp å dumpe han. Men han gir seg ikke med meldinger forde..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Men du må ikke svare han , bare gå videre :) La han drukne seg selv i selvmedlidenhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina

Er jenta si som klarer å stå opp for seg selv dette, hadde vi hatt flere jenter som deg ts :) Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at han har oppført seg kjempedårlig! Husk at han ikke ser det selv. Om han unnskylder seg, så er det IKKE fordi han selv ser at han har oppført seg dårlig. Han unnskylder seg kun fordi han vet at du kanskje tar han tilbake da. Om du tar han tilbake, så vil han forsette å oppføre seg dårlig!!! Han angrer ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøver alle herseteknikker i boka han nå vet du! Ikke bit på! Send han ei mld å si at du ikke bryr deg om hvordan han legger opp ferien sin. HAN gjorde det slutt, da må han stå for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...