Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,det var akkurat det jeg gjorde. Sendte sms og sa det var ikke min sak lengre.

Å hva skjer? Tatt ferie samtidig med meg og sa at det var JEG som hadde ødelagt alt.... selvinnsikt.. noe man kan kjøpe seg? :P

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke "sånne menn". Men de fleste viser seg jo fra sin beste side helt til man er godt inne i det. Og da kan det gort være vanskelig å se ting utenfra..

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke "sånne menn". Men de fleste viser seg jo fra sin beste side helt til man er godt inne i det. Og da kan det gort være vanskelig å se ting utenfra..

Anonymous poster hash: 02400...f37

Men neste gang du møter en kjempefantastisk mann helt uten feil og mangler og er bare blid og snill, kan du ikke være så snill mot deg selv og minne deg om at du helst blir kjent med fyren før du velger å forelske deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med kjæresten min idag. Vi har et langdistanseforhold. Jeg sa jeg til helgen skulle til en venninne å ta noen glass vin. Han spurte om vi skulle ut på byen. Jeg svarte at det vet jeg ikke ennå.

Han besvarte dette med at jeg fikk koooose meg,så la han på.

Fikk sms like etter der det sto at jeg var den kvalmeste (!?) Dama han noen gang har møtt. Han ble rett og slett dritsur og skrev etterpå at jeg var fysj og æsj..

Nå vet jeg at han kommer til å gjøre den kvelden dårlig allerede. Med sure sms osv.. slik at jeg ikke blir å kose meg. HVA skal man si? Gjøre med dette?

Jeg er så og si aldri ute ellers,sitter stort sett hjemme alene på kveldene og det vet han. Tror han liker det slik,for han får helt noia hver gang jeg har fri helg og ikke jobber.. det er selvfølgelig noe helt annet når han drar på øl med gutta,da sier han det gjerne ikke engang til meg engang. Vi er i slutten av 20 åra..

Æsj..nå gruer jeg meg til helga:(

Anonymous poster hash: 02400...f37

Dump han.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen begrunnelse nei. Det jeg skrev var svaret jeg fikk. Nei,han stoler ikke på meg. Det har han vel aldri gjort. Mistroisk til det meste og sjalu.. han er nok bare slik. Han kan finne på å si slikt hvis jeg f.eks sover å ikke har svart tlf. At jeg er med andre menn etc. Det har ingen rot i virkeligheten.

TS

Anonymous poster hash: 02400...f37

Vet du. Gå på festen og skriv på pur faen i full detalj om alle de sexy mennene som la an på deg. Bare for å gjøre han ekstra sur. Og legg til at de mennene er mye bedre enn han og at han ikke lenger er verdt din tid. Drittsekker fortjener å få tilbake når de er jævlige

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du. Gå på festen og skriv på pur faen i full detalj om alle de sexy mennene som la an på deg. Bare for å gjøre han ekstra sur. Og legg til at de mennene er mye bedre enn han og at han ikke lenger er verdt din tid. Drittsekker fortjener å få tilbake når de er jævlige

Det er oppmuntrende å vite at kvinner her oppmuntrer til utroskap og fordervelse. Hva om hun nettopp har rotet med en annen mann fordi hun kjedet seg og derfor er kjæresten usikker?

Synes det er litt søkt og litt småsykt å muntre opp mennesker til å gjøre handlinger de vil angre på.

Heldigvis har dem gjort det slutt.

Så de slipper problematikken du maner til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det var akkurat det jeg gjorde. Sendte sms og sa det var ikke min sak lengre.

Å hva skjer? Tatt ferie samtidig med meg og sa at det var JEG som hadde ødelagt alt.... selvinnsikt.. noe man kan kjøpe seg? :P

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Ja, men da kan du bare svare at det var sikkert godt for han nå å ikke lenger være sammen med en som ødela så mye for han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er oppmuntrende å vite at kvinner her oppmuntrer til utroskap og fordervelse. Hva om hun nettopp har rotet med en annen mann fordi hun kjedet seg og derfor er kjæresten usikker?

Synes det er litt søkt og litt småsykt å muntre opp mennesker til å gjøre handlinger de vil angre på.

Heldigvis har dem gjort det slutt.

Så de slipper problematikken du maner til.

Jeg oppfordrer ikke til utroskap. Bare at hun skal si at hun har vært det for å ta igjen for hans kjipe oppførsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfordrer ikke til utroskap. Bare at hun skal si at hun har vært det for å ta igjen for hans kjipe oppførsel

De må jo bare slutte å plage hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer virkelig på hvordan han hadde reagert dersom du hadde blokkert han jeg. Han hadde garantert frika helt ut. Han har gjort det slutt med deg for å straffe deg, men mener fremdeles at han har rett til å fortsette å kontrollere deg. Ja, selvinnsikt skulle absolutt være til salgs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden.

Men makan til idiot. Hadde du flydd på fest hver helg, så kunne jeg ha skjønt det. Dette hadde aldri jeg orket! Hadde dumpet han for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ikke riktig vel bevart ut.

Sykelig sjalu som flere nevner over, ja.. :klo:

Synes dette høres skremmende ut, hvis du tenker lengre frem i tid, år. Hvordan lever du da, sammen med han? Må du ha skriftlig tillatelse fra han for å gå på butikken å handle alene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Det beste er at du bare blokkerer han og ikke svarer overhodet på noen meldinger. En sint mld eller en hevnmld er nok til å holde han i gang. En liten oppmerksomhet og han fortsetter.

Han trodde han skulle skade deg, men sannheten er at det er han selv det går ut over. Men det er heldigvis du som blir kvitt svinet.

Blokker han og ikke svar på mld og gå videre med en erfaring rikere som du kan ta med deg i andre forhold. Da vet du hva du skal se etter og hva du skal styre unna :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker ham, TS. Han der er virkelig ikke god!! Og takk Gud for at dere ikke har barn sammen..... Han ville ha gjort livene deres til et helvete.

Anonymous poster hash: 5bbb5...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det bare å kutte all kommunikasjon.

Hvis dere absolutt må avklare noen praktiske ting så ta det på e-post.

Og hvis du må hente ting eller lignende der han kan være, ta med en venninne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en fyr hadde sagt til meg at jeg var den kvalmeste dama han noengang hadde møtt så hadde det vært takk og farvel på sekundet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det går greit. Må jo si at jeg er litt sjokkert og litt bitter over at jeg har brukt så mye tid og energi på denne mannen. Han skrev sms til meg idag at han gledet seg til festen (hos damene) som han skal på førstkommende helg og at om jeg mot formodning skulle finne på Å ringe hadde han ikke tenkt å ta telefonen (slik jeg gjorde sist helg).

Jeg skrev at jeg ikke orket mer berg og dalbane,løgner og løfter som aldri blir holdt og at han fikk kose seg og måtte huske kondomer :) dette snudde han til at det var jeg som hadde hatt sex sist helg. Han dumpa meg jo etter jeg hadde vært på fest hos venninna mi. Og forsåvidt dagen før og. Men dette hadde han visst glemt. Det er umulig å forholde seg til en sånn mann. Jeg er så sint på meg selv som har latt meg lure og faktisk tenkt på en fremtid med han..

I hvertfall. Jeg ba han om å ikke kontakte meg igjen og håpet han fikk det fint fremover.

Fikk til svar "hadebra *** :):) du blir nok lykkelig uten meg ;);) jeg gleder meg til fest:)

Blæ..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...