Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså..når det blir slutt pga. At den ene parten skal drikke øl hos ei venninne.. og at det blir et slikt sirkus utav noe så bagatellmessig. Ja hjelpes meg.. i tillegg er vi snart 30 år. Det går ikke an å oppføre seg sånn. Uendelig glad vi aldri kom dit til å få barn sammen

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at det er veldig underholdende å lese hva han skriver til deg TS. Det er så idiotisk at det blir komisk xD

Men skjønner godt at det ikke er hyggelig for deg. Hold ut og kutt kontakt. Tror du må la vær å svare jeg. Hadde samme type eks. Han slutta aldri å ta kontakt når jeg svarte han. Så løsningen var å si hadebra og aldri se seg tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir jo bare mer og mer patetisk denne fyren. Jeg er glad du ser det selv! Nå kan du gå videre og finne deg en litt mer oppegående fyr ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det ikke helt godt den mannen. Makan. Godt du kom deg unna TS.



Anonymous poster hash: 3d67d...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skru av telefonen den dagen.

Og jeg må bare si, kjæresten din høres skikkelig kjip ut. Syntes litt synd på deg faktisk.

Jeg ser det ble slutt, gratulerer. Går det an å si.

Endret av Gwynevere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra TS har kommet seg unna, men underholdende?

Jeg synes også genuint synd på mannen. Han har det langt fra godt og burde selvsagt få hjelp med angsten og usikkerheten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra TS har kommet seg unna, men underholdende?

Jeg synes også genuint synd på mannen. Han har det langt fra godt og burde selvsagt få hjelp med angsten og usikkerheten sin.

Det er litt underholdende ja, fordi det er så idiotisk. Så klart er det synd på dem begge, men det går ann å ha to meninger om en ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt underholdende ja, fordi det er så idiotisk. Så klart er det synd på dem begge, men det går ann å ha to meninger om en ting.

Det må du jo selvsagt gjerne mene. Jeg synes bare hele greia er tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uakseptabelt :filer:

høres ut som om en krontrollfrik som friker helt ut når han føler han ikke har 100% kontroll, og da er det verdt å bruke litt tid på å reflektere over om han er verdt bryderiet og om han virkelig er noe å samle på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at noen kan finne meldingene og samtalene underholdende. Det er jo helt latterlige samtaler vi har hatt i flekkene.

Status et det samme mtp. Forhold. Han prøvde å ringe i går,han ga visst ikke opp. Jeg har også fått meldinger med "jeg er en flott og kjekk fyr,kan ikke noe for at du er så sur og bruker to dager på å svare".

Jeg: det er ikke mer å svare på. Du har tatt valget ditt og jeg orker ikke mer tull.

"Jaja..da er det lettere for meg å gå videre når du bare er sur, synd du ikke ventet til jeg flyttet dit der du er"...

Likte denne.. : "jaja du blir vel lykkelig uten meg inni deg resten av livet".. hva er det for no å si da??

han snur alt på at det er jeg som har vært dust.. har ikke bedt om unnskyldning for at jeg er det kvalmeste individet på denne jord heller eller at han dumpet meg 2-3 ganger j forb. Med denne festen.. Haha..huff..må jo nesten bare le. Ser ut som om han mener jeg bør be om unnskyldning..

Så nå er han sikkert på fest med disse flotte damene han skrøt om tidligere i uka som også synes han er så flott.. :P

Ja..rett og slett en catch.. ;)

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Ikke svar. Han fortsetter å sende melding og ringe så lenge du svarer. Det kan bli en liten utholdenhetsprøve, men du kan altså blokkere han for å slippe å bli fristet til å svare. Ikke forleng pinen ved å svare, da bare forer du tålmodigheten hans. Den verste straffen du gir en så selvsentrert person er likegyldighet, hva er vel en bedre stadfestelse av likegyldighet enn å la være å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar. Han fortsetter å sende melding og ringe så lenge du svarer. Det kan bli en liten utholdenhetsprøve, men du kan altså blokkere han for å slippe å bli fristet til å svare. Ikke forleng pinen ved å svare, da bare forer du tålmodigheten hans. Den verste straffen du gir en så selvsentrert person er likegyldighet, hva er vel en bedre stadfestelse av likegyldighet enn å la være å svare?

Meget enig.

Skjønner det er fristende, dere har jo tross alt vært kjærester. Men her er det bare å kutte alle bånd. Null kontakt er det som vil funke. Enig med tips; blokker. Da blir fristelsen mindre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar. Han fortsetter å sende melding og ringe så lenge du svarer. Det kan bli en liten utholdenhetsprøve, men du kan altså blokkere han for å slippe å bli fristet til å svare. Ikke forleng pinen ved å svare, da bare forer du tålmodigheten hans. Den verste straffen du gir en så selvsentrert person er likegyldighet, hva er vel en bedre stadfestelse av likegyldighet enn å la være å svare?

Helt enig. Å være likegyldig er det beste våpenet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja! Jeg lurer på hvprdan det går med ts! Har han slutta å ta kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke sluttet nei.. jeg har noen ganger vært så dum å svare. Har vært kort og konkret å fortalt HVORFOR det ble slik og at jeg ikke ønsker mer.

Han fortsetter med å snu til en smørblid side om at han elsker meg høyere enn alt annet og om han bare kunne få en siste sjanse for DENNE gangen er alt annerledes. Hmm..hørt det før!

Så går han over i å bli sur,sier jeg er med andre osv. Jeg svarer ikke. Så er han plutselig lei seg,skriver at ha gråter etc..ber om at vi skal feriere sammen til sommeren for DA skal han vise meg kjæreste da. Selvfølgelig om jeg dropper min planlagte ferie til statene og heller reiser på en billigst mulig tur sammen med har...

og slik går dagene.... men jeg har vært flink til nå..synes jeg selv da. Selv om det er vondt enda..

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink!

Nå begynner han å bli desperat vettu, og vlir frustrert når han ikke får det som han vil. Han kommer selvfølgelig ikke til åbli en bedre person om dere blir sammen igjen, det er bare tomme løfter.

Har du vurdert å blokkere han da? Kanskje hverdagen blir litt lettere da, om han ikke får tak i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...