Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #41 Del Skrevet 15. april 2015 Satser på at noen av dem faktisk bruker guacemole fordi de skal prøve og se fancy ut, men er lat Der har du nok avslørt enkelte ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 15. april 2015 #42 Del Skrevet 15. april 2015 Hahah trenger ikke noe løgndetektor her nei xD Skjønner virkelig ikke greia med avokado... kanskje det er jeg som er dum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #43 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg vil også ha et slikt krus! Hvor finner jeg det? Kanskje Kremmerhuset har noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #44 Del Skrevet 15. april 2015 Hahah trenger ikke noe løgndetektor her nei xD Skjønner virkelig ikke greia med avokado... kanskje det er jeg som er dum... ..og avocado er jo ikke godt engang!!...*grøss*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 15. april 2015 #45 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) jeg er enig! Sitter og gomler i meg min gode brunostskive akkuratt nå *Ååå damn, jeg blir feit ass burde heller ta avokado* Endret 15. april 2015 av rundtfingern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. april 2015 #46 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Kanskje Kremmerhuset har noe slikt? Den som søker, den finner. Takk for tips forresten. Endret 15. april 2015 av Rosemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #47 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Den som søker, den finner. Takk for tips forresten. Jammen se der ja Clas Ohlson next!.. Endret 15. april 2015 av gundagrynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 15. april 2015 #48 Del Skrevet 15. april 2015 For en morsom tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. april 2015 #49 Del Skrevet 15. april 2015 Er utgått jo 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. april 2015 #50 Del Skrevet 15. april 2015 Er utgått jo Hvis det var krusene du tenkte på, så er de fremdeles i sortimentet, de har bare fått nytt artikkelnummer. Og jeg fant noe annet kjekt samtidig, men må bare måle kjøleskapet først, for å se om jeg har plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. april 2015 #51 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Spiser knust avokado med noen dråper sitron og salt og pepper på knekkebrød hver morgen. Det er kjempe godt Men noen blogg har jeg ikke da så da burde jeg kanskje ikke spise sånt? Endret 15. april 2015 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #52 Del Skrevet 15. april 2015 Hvis det var krusene du tenkte på, så er de fremdeles i sortimentet, de har bare fått nytt artikkelnummer. Og jeg fant noe annet kjekt samtidig, men må bare måle kjøleskapet først, for å se om jeg har plass. Den dispenser var jo bare überkul MÅ HA!! Men de drikkeglassene ...ehhh...nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #53 Del Skrevet 15. april 2015 Spiser knust avokado med noen dråper sitron og salt og pepper på knekkebrød hver morgen. Det er kjempe godt Men noen blogg har jeg ikke da så da burde jeg kanskje ikke spise sånt? Spis det som du liker og som passer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 15. april 2015 #54 Del Skrevet 15. april 2015 Spis det som du liker og som passer deg Det var en spøk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. april 2015 #55 Del Skrevet 15. april 2015 Hvis det var krusene du tenkte på, så er de fremdeles i sortimentet, de har bare fått nytt artikkelnummer. Og jeg fant noe annet kjekt samtidig, men må bare måle kjøleskapet først, for å se om jeg har plass. Takk. De var jo kule da. Ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #56 Del Skrevet 15. april 2015 Det var en spøk Det skjønte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. april 2015 #57 Del Skrevet 15. april 2015 Den dispenser var jo bare überkul MÅ HA!! Men de drikkeglassene ...ehhh...nei Jeg likte glassene på grunn av lovnaden om at "lokket holder vepsen borte". Og dispenseren får ikke plass i kjøleskapet! Jeg gidder bare ikke å først avkjøle flere mugger med vann, for så å fylle de over i dispenseren, og når vannet blir varmt, gjenta samme prosessen. Da får det bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #58 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg likte glassene på grunn av lovnaden om at "lokket holder vepsen borte". Og dispenseren får ikke plass i kjøleskapet! Jeg gidder bare ikke å først avkjøle flere mugger med vann, for så å fylle de over i dispenseren, og når vannet blir varmt, gjenta samme prosessen. Da får det bare være. Da MÅ du jo simpelthen ha nytt kjøleskap da!!... Sikker på at den dispensern vil stortrives hjemme hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. april 2015 #59 Del Skrevet 15. april 2015 Da MÅ du jo simpelthen ha nytt kjøleskap da!!... Sikker på at den dispensern vil stortrives hjemme hos deg Selvfølgelig! Hvorfor tenkte jeg ikke på det... jeg må bare legge meg paddeflat og beklage at jeg var så korttenkt. Min eneste (bort)forklaring er at jeg har sovet dårlig i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. april 2015 #60 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg ville bare hatt en haug isbiter i vannet. Hvis jeg skal ha en slik dispenser, blir nok dette løsningen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg