Gå til innhold

Bloggere og smashed avocado toast...


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Egentlig et skikkelig ikke-problem, men jeg merker at jeg er så LEI av alle bloggerne som hermer etter hverandre! Er det sånn at en må ELSKE avocadotoast for å være blogger i dag? Ved siden av å drikke vann med mynte/sitron/lime/jordbær eller you name it fra norgesglasslignende krus med hull i lokket til stripete sugerør? Gud hjelpe meg...

:fnise: (Må le litt av mitt eget engasjement her...)

HAHA, jeg tenkte nettopp det samme selv! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Egentlig et skikkelig ikke-problem, men jeg merker at jeg er så LEI av alle bloggerne som hermer etter hverandre! Er det sånn at en må ELSKE avocadotoast for å være blogger i dag? Ved siden av å drikke vann med mynte/sitron/lime/jordbær eller you name it fra norgesglasslignende krus med hull i lokket til stripete sugerør? Gud hjelpe meg...

:fnise: (Må le litt av mitt eget engasjement her...)

Kanskje de gikk lei av speltlompene..... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men toast med avokado er jo veldig godt da! :)
Disse glassene der i mot, skjønner jeg ikke greia med... Og papirsugerør er jo helt håpløst å drikke av.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et skikkelig ikke-problem, men jeg merker at jeg er så LEI av alle bloggerne som hermer etter hverandre! Er det sånn at en må ELSKE avocadotoast for å være blogger i dag? Ved siden av å drikke vann med mynte/sitron/lime/jordbær eller you name it fra norgesglasslignende krus med hull i lokket til stripete sugerør? Gud hjelpe meg...

:fnise: (Må le litt av mitt eget engasjement her...)

Hihi. Jeg er blogger, men liker ikke avocadotoast og det andre du nevner her.

Kanskje det er derfor jeg ikke har så mange lesere...? Jeg får hive meg på denne trenden jeg også, så kommer nok lesertallene til å stige... :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et skikkelig ikke-problem, men jeg merker at jeg er så LEI av alle bloggerne som hermer etter hverandre! Er det sånn at en må ELSKE avocadotoast for å være blogger i dag? Ved siden av å drikke vann med mynte/sitron/lime/jordbær eller you name it fra norgesglasslignende krus med hull i lokket til stripete sugerør? Gud hjelpe meg...

:fnise: (Må le litt av mitt eget engasjement her...)

Åeh.. Blir litt flau over at jeg nå sitter å drikket vann med sitronskive fra et norgesglasslignende krus med sugerør....men sugerøret er ikke stripete da! Og så er jeg ikke blogger, bare veldig glad i sitronvann :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde forøvrig det het mashed og ikke smashed, men mulig jeg ikke er trendy nok til å vite slikt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppskriften på en nydelig avokado/egg salat hvis TS er interessert... :fnise:

Det hørtes veldig godt ut! Noe LITT anderledes! :fnise:

Kanskje de gikk lei av speltlompene..... :skratte:

Var det den store hypen før?

Skjønner hva du mener. Kjedelig og lite kreativt når alle spiser det samme.

Altså, de må jo selvfølgelig spise hva de vil, men det er bare så lite engasjerende når både Camilla Pihl, Eirin Kristiansen, Cathinthecity, KA og resten av gjengen legger ut omtrent akkurat de samme oppskriftene og bildene i løpet av ikke så veldig lang tid.

Men toast med avokado er jo veldig godt da! :)

Disse glassene der i mot, skjønner jeg ikke greia med... Og papirsugerør er jo helt håpløst å drikke av.

Det er kjempegodt! Da jeg leste om det på en eller annen blogg for første gang, ble jeg faktisk litt hektet! :laugh:

Hihi. Jeg er blogger, men liker ikke avocadotoast og det andre du nevner her.

Kanskje det er derfor jeg ikke har så mange lesere...? Jeg får hive meg på denne trenden jeg også, så kommer nok lesertallene til å stige... :fnise:

Yes! Avocadotoast it is! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge blogg-Norge er blitt en homogen smørje. Støv på hjernen, trening trening trening, I LOVE MONDAYS og nelly.com. Ikke mange som tør trå ut av boksen.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helge blogg-Norge er blitt en homogen smørje. Støv på hjernen, trening trening trening, I LOVE MONDAYS og nelly.com. Ikke mange som tør trå ut av boksen.

For ikke å glemme friske blomster på fredager, getinspired og Daniel Wellingtonklokker!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? og jeg som fortsatt på lavkarbo (helvete) trenden! Ligger tydeligvis litt etter jeg, da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hva?? og jeg som fortsatt på lavkarbo (helvete) trenden! Ligger tydeligvis litt etter jeg, da :)

:fnise: ..Bedre sent enn aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...