Gå til innhold

Bloggere og smashed avocado toast...


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Satser på at noen av dem faktisk bruker guacemole fordi de skal prøve og se fancy ut, men er lat :skratte:

Der har du nok avslørt enkelte ja... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah trenger ikke noe løgndetektor her nei xD Skjønner virkelig ikke greia med avokado... kanskje det er jeg som er dum... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hahah trenger ikke noe løgndetektor her nei xD Skjønner virkelig ikke greia med avokado... kanskje det er jeg som er dum... :skratte:

..og avocado er jo ikke godt engang!!...*grøss*.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig! Sitter og gomler i meg min gode brunostskive akkuratt nå :fnise: *Ååå damn, jeg blir feit ass burde heller ta avokado*

Endret av rundtfingern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Den som søker, den finner. :danse:

Takk for tips forresten. :)

Jammen se der ja :) Clas Ohlson next!.. :)

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser knust avokado med noen dråper sitron og salt og pepper på knekkebrød hver morgen. Det er kjempe godt :)

Men noen blogg har jeg ikke da så da burde jeg kanskje ikke spise sånt?

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hvis det var krusene du tenkte på, så er de fremdeles i sortimentet, de har bare fått nytt artikkelnummer. :)

Og jeg fant noe annet kjekt samtidig, men må bare måle kjøleskapet først, for å se om jeg har plass. :ler:

Den dispenser var jo bare überkul :) MÅ HA!! :) Men de drikkeglassene ...ehhh...nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Spiser knust avokado med noen dråper sitron og salt og pepper på knekkebrød hver morgen. Det er kjempe godt :)

Men noen blogg har jeg ikke da så da burde jeg kanskje ikke spise sånt?

:skratte: Spis det som du liker og som passer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rosemor

Den dispenser var jo bare überkul :) MÅ HA!! :) Men de drikkeglassene ...ehhh...nei :)

Jeg likte glassene på grunn av lovnaden om at "lokket holder vepsen borte". ;)

Og dispenseren får ikke plass i kjøleskapet!

Jeg gidder bare ikke å først avkjøle flere mugger med vann, for så å fylle de over i dispenseren, og når vannet blir varmt, gjenta samme prosessen. Da får det bare være. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg likte glassene på grunn av lovnaden om at "lokket holder vepsen borte". ;)

Og dispenseren får ikke plass i kjøleskapet!

Jeg gidder bare ikke å først avkjøle flere mugger med vann, for så å fylle de over i dispenseren, og når vannet blir varmt, gjenta samme prosessen. Da får det bare være. :jolie:

Da MÅ du jo simpelthen ha nytt kjøleskap da!!... :fnise: Sikker på at den dispensern vil stortrives hjemme hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemor

Da MÅ du jo simpelthen ha nytt kjøleskap da!!... :fnise: Sikker på at den dispensern vil stortrives hjemme hos deg :)

:klaske:

Selvfølgelig! Hvorfor tenkte jeg ikke på det... jeg må bare legge meg paddeflat og beklage at jeg var så korttenkt. Min eneste (bort)forklaring er at jeg har sovet dårlig i natt.

:helen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemor

Jeg ville bare hatt en haug isbiter i vannet.

Hvis jeg skal ha en slik dispenser, blir nok dette løsningen ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...