Gå til innhold

Bloggere og smashed avocado toast...


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teori: bloggere kaster seg over (s)mashed avocado toast fordi de endelig har funnet noe som er så grønt, eco, bloggere og trendy at de kan spise brødskive igjen uten å måtte forsvare seg ;)

Først var det lavkarbo. Brødskiver var ut. Alle bloggerne innså at de hadde glutenintolerans. Mye egg og bacon.

Neste trend var vel da Juicing ble det nye, store? og aaalle følte behovet for å rense kroppen i ny og ne. de følte seg amaaazing etterpå og kroppen fungerte perfekt.

Så fitnesstrenden? Karbonadedeig, mager Kesam, speltlomper og proteinshakes. "Strong is the new skinny". Klesstil: 2xu-tights

Nå aner jeg en mer økologisk "bærekraftig" trend der maten skal være mørkegrønn, inneholde qinoua, rug og spinat. Naturlig er vel et av stikkordene. Klesstil: maxikjoler og birkenstocks.

Hva blir det neste? Jeg for min del tipper at denne eco-greia kommer til å ta av, men vi vil kanskje også få se en slags mot-kultur hos de aller mest "kredible" bloggerne? Syns allerede jeg ser tendenser hos noen av type "jeg spiser mcdonalds, og brød med nugatti og driiiiiter i hva som er sunt"

Klesstilen som følger med denne antitrenden er vel selebukser, store gensere, joggesko og den 2015-versjonen av Grorud-palmen. Se på Jenny Skavlan, Live Nelvik osv.. De er litt der føler jeg.

Haha, spot on! Bra skrevet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får faktisk skikkelig lyst på avocado av denne tråden. Bra jeg har det hjemme da. Får lage meg wraps med kylling og avocado senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mørtel

Nå aner jeg en mer økologisk "bærekraftig" trend der maten skal være mørkegrønn, inneholde qinoua, rug og spinat. Naturlig er vel et av stikkordene. Klesstil: maxikjoler og birkenstocks.

Jeg tror kanskje birkenstock og miljømat er min feil.

Hilsen x blogger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har heeelt rett, haha. Det verste er at jeg har dilla på det jeg også :fnise: ..må ha det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...