Gå til innhold

Bloggere og smashed avocado toast...


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Jeg venter bare på at Raw-trenden skal hærta hele kostebinderiet. Raw og vegan og paleo.

Eller har sen vært allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ikke glemme supersunne pizzaer, for eksempel med søtpotetbunn. POTETER I PIZZA? Neitakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpoteter er ikke potet :P

Poteter på pizza kan faktisk være supernam!

Haha, nei det er jo ikke det og jeg har ikke smakt det selv, så for alt jeg vet kan det være grisedigg! Men det høres bare så... ekstremt.. ut :P og alle "store" bloggere legger ut oppskrift med det for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei det er jo ikke det og jeg har ikke smakt det selv, så for alt jeg vet kan det være grisedigg! Men det høres bare så... ekstremt.. ut :P og alle "store" bloggere legger ut oppskrift med det for tiden

Flokkmentalitet er jeg ikke for, men det er faktisk superdigg! Spesielt sammen med gulrøtter, kålrot og vanlig potet i ovn! Hvorfor kan ikke folk tenke selv for en gangs skyld?!

(Ikke ment frekt til deg altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn og titte på bloggen, alle innleggene har jo kleine engelske titler :fnise:

Må ikke glemme supersunne pizzaer, for eksempel med søtpotetbunn. POTETER I PIZZA? Neitakk.

Søtpotetpizza er faktisk utrolig godt, du bruker søtpoteten som bunn. Tror det var Linda Stuhaug som la ut første oppskriften og så fulgte hele bloggverden etter. Potet som fyll er derimot ikke like godt, holder med den ene gangen jeg spiste det :kvalm:

Endret av pippip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg på, men jeg skal ikke ha potet på min pizza.

Ser den ;) Jeg er bare utrolig glad i potet, så bruker den egentlig til alt omtrent :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bladd igjennom noen av de mest populære bloggene vi har og konkluderer med følgende; samtlige topp bloggere lider av flyskrekk men flyr allikevel minst 10 ganger mer i løpet av ett år enn en vanlig nordmann vil jeg tro. Samtlige er dyreforkjempere av hele sitt hjerte men reklamerer allikevel for dyretestede produkter, bruker pels og dyre skinnvesker. Er opptatt av miljø men bruker sjeldent samme klesplagg på bloggen mer enn en gang ( og som tidligere nevnt flyr ca 10 ganger i året). Og sist men ikke minst spiser alle avakado og drikker juice i norgesglass:-)

Må ikke glemme tidligere-nevnt betakaroten kapsler!

Fantastisk tråd. Måtte prøve 'smashed avokado' på havrepannekake/brød (i mangel av toast) i dag, og det var vel ikke det værste jeg har smakt, men... Hadde holdt å nevne det på bloggen sin første gang man spiste, og ikke hver eneste gang ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ;) Jeg er bare utrolig glad i potet, så bruker den egentlig til alt omtrent :P:fnise:

Kult. Jeg er glad i å ha potetstappe i steikeovnen etterpå. Kan ete bare det omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Helge blogg-Norge er blitt en homogen smørje. Støv på hjernen, trening trening trening, I LOVE MONDAYS og nelly.com. Ikke mange som tør trå ut av boksen.

Det er jo faktisk slik med alt som blir mainstream. Skru på radioen, se på TVen, dra på kino. Hva ser/hører du? En helvetes homogen smørje. Det er det folket vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Jeg er glad i å ha potetstappe i steikeovnen etterpå. Kan ete bare det omtrent.

Det er nam! Eller å steke potetstappe i stekepanne :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg husker det jeg.

Men I motsetning til bloggere har jeg legeerklæring på det....

Det var ment som en spøk :) Så om du ble fornærmet har du ingen grunn til det. Å mistenke at man er glutenintolerant er noe annet enn å ha cøliaki. Og jeg er selv en av dem som mistenker at jeg ikke tåler gluten, selv om jeg ikke har cøliaki ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ment som en spøk :) Så om du ble fornærmet har du ingen grunn til det. Å mistenke at man er glutenintolerant er noe annet enn å ha cøliaki. Og jeg er selv en av dem som mistenker at jeg ikke tåler gluten, selv om jeg ikke har cøliaki ;)

Ingen fare, bare litt dårlig formulert i forbifarten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne kjøper mye avocado fordi de trenger spenning i hverdagen. Vi vet jo at det er ren bingo om en faktisk har greidd å kjøpe en spiselig avocado!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må ikke glemme supersunne pizzaer, for eksempel med søtpotetbunn. POTETER I PIZZA? Neitakk.

Hallo du, det skal jo være blomkål. Hehehehe eller er det helt ut?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne kjøper mye avocado fordi de trenger spenning i hverdagen. Vi vet jo at det er ren bingo om en faktisk har greidd å kjøpe en spiselig avocado!

Klemmetesten: Legg avokadoen i håndflaten. Klem forsiktig. En umoden avokado er hard som et eple, mens en moden gir litt etter for trykk. Fullmoden avokado gir lett etter for trykk. Overmoden avokado føles bløt.

Trikset her er å kjøpe de i løsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teori: bloggere kaster seg over (s)mashed avocado toast fordi de endelig har funnet noe som er så grønt, eco, bloggere og trendy at de kan spise brødskive igjen uten å måtte forsvare seg ;)

Først var det lavkarbo. Brødskiver var ut. Alle bloggerne innså at de hadde glutenintolerans. Mye egg og bacon.

Neste trend var vel da Juicing ble det nye, store? og aaalle følte behovet for å rense kroppen i ny og ne. de følte seg amaaazing etterpå og kroppen fungerte perfekt.

Så fitnesstrenden? Karbonadedeig, mager Kesam, speltlomper og proteinshakes. "Strong is the new skinny". Klesstil: 2xu-tights

Nå aner jeg en mer økologisk "bærekraftig" trend der maten skal være mørkegrønn, inneholde qinoua, rug og spinat. Naturlig er vel et av stikkordene. Klesstil: maxikjoler og birkenstocks.

Hva blir det neste? Jeg for min del tipper at denne eco-greia kommer til å ta av, men vi vil kanskje også få se en slags mot-kultur hos de aller mest "kredible" bloggerne? Syns allerede jeg ser tendenser hos noen av type "jeg spiser mcdonalds, og brød med nugatti og driiiiiter i hva som er sunt"

Klesstilen som følger med denne antitrenden er vel selebukser, store gensere, joggesko og den 2015-versjonen av Grorud-palmen. Se på Jenny Skavlan, Live Nelvik osv.. De er litt der føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Teori: bloggere kaster seg over (s)mashed avocado toast fordi de endelig har funnet noe som er så grønt, eco, bloggere og trendy at de kan spise brødskive igjen uten å måtte forsvare seg ;)

Først var det lavkarbo. Brødskiver var ut. Alle bloggerne innså at de hadde glutenintolerans. Mye egg og bacon.

Neste trend var vel da Juicing ble det nye, store? og aaalle følte behovet for å rense kroppen i ny og ne. de følte seg amaaazing etterpå og kroppen fungerte perfekt.

Så fitnesstrenden? Karbonadedeig, mager Kesam, speltlomper og proteinshakes. "Strong is the new skinny". Klesstil: 2xu-tights

Nå aner jeg en mer økologisk "bærekraftig" trend der maten skal være mørkegrønn, inneholde qinoua, rug og spinat. Naturlig er vel et av stikkordene. Klesstil: maxikjoler og birkenstocks.

Hva blir det neste? Jeg for min del tipper at denne eco-greia kommer til å ta av, men vi vil kanskje også få se en slags mot-kultur hos de aller mest "kredible" bloggerne? Syns allerede jeg ser tendenser hos noen av type "jeg spiser mcdonalds, og brød med nugatti og driiiiiter i hva som er sunt"

Klesstilen som følger med denne antitrenden er vel selebukser, store gensere, joggesko og den 2015-versjonen av Grorud-palmen. Se på Jenny Skavlan, Live Nelvik osv.. De er litt der føler jeg.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...