Gå til innhold

Bloggere og smashed avocado toast...


Rosenrød

Anbefalte innlegg

"I dag gleder jeg meg en hel haug, for i kveld står smashed avokado toast på menyen. Det smaker helt a-mazing, regner med jeg kommer til å rulle til sengs. ;) Det blir så fint!"

Sånn, det skal bli mitt første innlegg på min nye blogg "oljearbeiderfrue".

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

"I dag gleder jeg meg en hel haug, for i kveld står smashed avokado toast på menyen. Det smaker helt a-mazing, regner med jeg kommer til å rulle til sengs. ;) Det blir så fint!"

Sånn, det skal bli mitt første innlegg på min nye blogg "oljearbeiderfrue".

:skratte: Du er herved nominert til Vixen Award :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

! Sitter her med et norgesglass-lignende krus med hull i lokket og et sort/hvit stripete (plast)sugerør med vann og sitronskiver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAH jeg føler meg så truffet. Jeg er blogger og har nemlig tenkt på det samme selv mange ganger, men avocado på toast er bare skikkelig godt. Men nå skal jeg skal finne på noe skikkelig banebrytende å ha på skiva, bare vent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå følte jeg meg litt teit som nettopp spiste sportsknekkerbrød med guacamole på :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

HAHAHAH jeg føler meg så truffet. Jeg er blogger og har nemlig tenkt på det samme selv mange ganger, men avocado på toast er bare skikkelig godt. Men nå skal jeg skal finne på noe skikkelig banebrytende å ha på skiva, bare vent!

Du kan jo prøve en bekjents store favoritt...leverpostei med jordbærsyltetøy.....vrææææl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I dag gleder jeg meg en hel haug, for i kveld står smashed avokado toast på menyen. Det smaker helt a-mazing, regner med jeg kommer til å rulle til sengs. ;) Det blir så fint!"

Sånn, det skal bli mitt første innlegg på min nye blogg "oljearbeiderfrue".[/

Du glemte "si!" På slutten.

"Det blir så fint,si!" Høhøø.<3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ingen har fortalt bloggerne er at det går an å spise andre ting på skiva enn avokado.... xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Det ingen har fortalt bloggerne er at det går an å spise andre ting på skiva enn avokado.... xD

Jammen da går man utenom flokken da! Skummelt det.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

jaaa.. plutselig spiser man brunost... er nesten verre det ass... xD

Er det lettvarianten så er det ikke så galt...men er det den vanlige...OMFG!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Kommer til å bli avokadokrise hvis de holder på sånn! :opplyser:

Avokado til folket!! Det er nesten god nok grunn til å lage et fakkeltog dette!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

HAHAHAH jeg føler meg så truffet. Jeg er blogger og har nemlig tenkt på det samme selv mange ganger, men avocado på toast er bare skikkelig godt. Men nå skal jeg skal finne på noe skikkelig banebrytende å ha på skiva, bare vent!

Banebrytende.....pultost!!...Æææsssjjj... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at noen av dem faktisk bruker guacemole fordi de skal prøve og se fancy ut, men er lat :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemor

Ved siden av å drikke vann med mynte/sitron/lime/jordbær eller you name it fra norgesglasslignende krus med hull i lokket til stripete sugerør? Gud hjelpe meg...

:fnise: (Må le litt av mitt eget engasjement her...)

Jeg vil også ha et slikt krus! Hvor finner jeg det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...