Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Dere altså.. Jeg er sjokkert :daane::hoho: 

 

Det var veldig deilig temperatur i vannet på starten av sommeren/begynnelsen av juli. Da var det vel rundt 20 grader. Det er ikke verst synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha 20?! :sjokk: Er ikke nok for meg. Bader for det meste kun i syden, men kjøpte meg ny bikini i år da om ikke annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er 20 grader tenker jeg at det er kjempevarmt, og ligger gjerne å dupper i vannet dritlenge :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et slikt bad må jeg hjem i dusjen og varme meg opp til 40 grader. Det tar 20 minutter og en hel varmtvannstank. Minst! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg er så enig med dere! Alle årstidene har sin sjarm, vinteren kunne vært litt kortere, men ellers elsker jeg både vår, sommer og høst. Sommeren sier seg jo selv, og høsten er nydelig! Det er så deilig å gå turer i skogen og sitte inne med en kopp kakao (eller egentlig et glass rødvin da) etterpå. Og ja, høstmoten er aller finest alltid! 

 

Forøvrig er jeg på samme badelengde som deg Kaffemor, bare at jeg liker best ferskvann. Jeg kan bade alltid! Og 20 grader er jo godt og varmt! Jeg har vokst opp med vann i hagen, og sommeren som liten var et eneste langt bad ... Jeg kom bare opp for å spise egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikkje om eg har bada i 20 grade her i Norge... Trur ikkje det vert så varmt her på vestlandet😝 då eg var lita bada eg medan snøen framleis låg på bakken, litt meir pyse no gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra andre badeentusiaster :danse: Jeg kommer akkurat fra et bad nå faktisk! Dro og bada etter jobb. Lå å duppet i vannet i nesten 40 min :sjokk: Da ble jeg litt kald etterpå :sjenert: Men fortsatt deilig i vannet!

I fjor var det faktisk opp til 25 grader i vannet her i Oslo DMS! Det var helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig badenymfe før, men ikke nå lenger. Men det går ikke på gradene i vannet. Heller badedrakt skrekken min :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre fra andre badeentusiaster :danse: Jeg kommer akkurat fra et bad nå faktisk! Dro og bada etter jobb. Lå å duppet i vannet i nesten 40 min :sjokk: Da ble jeg litt kald etterpå :sjenert: Men fortsatt deilig i vannet!

I fjor var det faktisk opp til 25 grader i vannet her i Oslo DMS! Det var helt vilt!

Ah ifjor! Kan ikkje alle somrar vere slik? Då var eg heime i permisjon, og både eg og lishegull bada masse i fjorden🌊 Satsa på at eg igjen er i permisjon og vêret er like fint neste somar😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder også en knapp på neste sommer :opplyser: Denne har jo bare vært dritt :fnise: Er fint nå, men nå jobber jeg jo, og orker ca nada etter jobb.

Den sommeren jeg var hjemme i perm, for 2 år siden, var knallgod. Vil ha en slik til :nigo:

Er noen som sier at en dårlig vinter gir en dårlig sommer. Så da får vi vel bare ta imot bøttelass med snø og anna kaos til vinteren da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste sommer! Den skal bli bra den. Masse sol, varmt badevann og permisjon :nigo::sol:

Nå stikker jeg til Skottland :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, hadde skrevet et innlegg, men det bare forsvant? :klo: Prøver igjen!

Takk dere :hoppe: Nå sitter jeg på flyet. Hurra for wifi i lufta :danse: Jeg fortalte om mageboer til mamma før jeg dro. Hadde ikke hjerte til å ikke fortelle henne det. Det er jo en ganske stor sjanse for at jeg ikke klarer å skjule graviditeten med de jeg er på tur med. Og ville at mamma skulle få vite det først :) Hun ble veldig, veldig glad :hjerte: Koselig!

Ellers er planen å skjule mageboer så lenge som mulig til reisefølget, men får se hvordan det går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood tur til Skottland :nigo: Skjønner godt at elsker å bade, det gjør jeg også. Men mannen mener jeg ikke kan bade for lenge på grunn av nurket i magen :fnise: Men det er nok bare fordi han ikke bader selv med mindre er over 25 grader, så egentlig er det han som er rar og får for seg at det er farlig :P

Koselig å ha fortalt det til mamma :hjerte: det er noe spesielt med de mammaene :kose:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...