Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Goood tur til Skottland :nigo: Skjønner godt at elsker å bade, det gjør jeg også. Men mannen mener jeg ikke kan bade for lenge på grunn av nurket i magen :fnise: Men det er nok bare fordi han ikke bader selv med mindre er over 25 grader, så egentlig er det han som er rar og får for seg at det er farlig :P

Koselig å ha fortalt det til mamma :hjerte: det er noe spesielt med de mammaene :kose:

Farlig å bade som gravid? :sjokk: Nei, nå tror jeg han mannen din tuller fælt :ler:

8+0 i dag!! :strix: Mini på størrelse med er jordbær :hjerte: (må være et lite jordbær? Sikkert på størrelse med et økologisk :ler: )

Jeg fortalte det til reisefølget i går kveld. De ble utrolig glade og gira. Veldig hyggelig! Merker dog at angsten for å miste har nå blusset skikkelig opp igjen da. Men.. Leste et sted at i uke 9 (som jeg jo starter på nå), er det 98 % sjanse for at det går bra.. Og det er jo svært gode odds!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farlig å bade som gravid? :sjokk: Nei, nå tror jeg han mannen din tuller fælt :ler:

8+0 i dag!! :strix: Mini på størrelse med er jordbær :hjerte: (må være et lite jordbær? Sikkert på størrelse med et økologisk :ler: )

Jeg fortalte det til reisefølget i går kveld. De ble utrolig glade og gira. Veldig hyggelig! Merker dog at angsten for å miste har nå blusset skikkelig opp igjen da. Men.. Leste et sted at i uke 9 (som jeg jo starter på nå), er det 98 % sjanse for at det går bra.. Og det er jo svært gode odds!

Hihi :fnise: litt overbeskyttende på enkelte ting :P men ikke bade han mente var farlig, bare når vannet ikke er så varmt, for da kan man jo bli nedkjølt :P

Jippi for 8 uker :strix: Det så godt å se at statistikken bare blir bedre og bedre. Snart er du ferdig med uke 12 :hjerte::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i Skottland, Kaffemor :) Og nå nærmer det seg snart den magiske 12 uke, så dette går bra!  :hoppe: 
Så koselig med god respons på graviditeten fra både mor og reisefølge, det må være moro :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse å ta igjen ser jeg, gratulerer med mageboer!  :laugh: Og håper du får en kjempefin ferie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi :fnise: litt overbeskyttende på enkelte ting :P men ikke bade han mente var farlig, bare når vannet ikke er så varmt, for da kan man jo bli nedkjølt :P

Jippi for 8 uker :strix: Det så godt å se at statistikken bare blir bedre og bedre. Snart er du ferdig med uke 12 :hjerte::nigo:

 

Ååja, nedkjølt! Det gir jo mer mening ja :ler: Det er så herlig å se at statistikken blir bedre ja :strix: Hjelper på de frynsete nervene ;)

 

Kos deg i Skottland, Kaffemor :) Og nå nærmer det seg snart den magiske 12 uke, så dette går bra!  :hoppe: 

Så koselig med god respons på graviditeten fra både mor og reisefølge, det må være moro :gravid:

 

Tusen takk :) Nå er det ikke lenge igjen til 12 uker! Tre og en halv uke igjen :hjerte: Håper tiden går superfort!

 

Kos deg masse i Skottland!

Tusen takk :hoppe: Jeg koste meg masse!

 

Her var det masse å ta igjen ser jeg, gratulerer med mageboer!  :laugh: Og håper du får en kjempefin ferie! 

 

Tusen, tusen takk :strix:

Kos deg masse på ferie med jordbæret!!

 

Takk  :danse:  Vi har kost oss masse  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

 

Da var ferien over for denne gang! Det har vært en fantastisk fin tur. Skottland er et fint land! Overrasket over temperaturen bare, det var jo ordentlig kaldt :sjokk:  :fryser:  Så sånn sett er det godt å komme tilbake til Norge og varmen (en setning jeg aldri trodde jeg skulle skrive. Det gir jo ingen mening :vetikke::skratte: ) !

 

Det har blitt mye god mat og bra selskap. Jeg har heldigvis vært i veldig god form store deler av turen. Måtte ved to anledninger ta kvalmestillende, men ellers har jeg klart meg uten  :5:  Veldig fornøyd med det! Det kan virke som om kvalmen har lettet litt, noe som er utrolig deilig! Håper det holder seg sånn :) Jeg er flink til å stappe i meg mat da, så tror det har noe med det å gjøre :)

 

Ellers er magen stor! Jeg vet jo at det ikke er mageboers fortjeneste sånn direkte, og det meste er vel luft. Men det er klin umulig å holde den inne! Så tror jeg må kjøpe meg en preggobukse og strømpis etterhvert  :gravid:  Det er jo en milepæl i seg selv  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at kvalmen ser ut til å bli bedre for din del. Og du er heldig som har så god apetitt! Det er luft som gjør magen din stor akkurat nå ja, men en ordentlig gravidmage får du selvfølgelig når den tiden kommer :)

Og preggobukser er bare superbehagelige! Sånn at jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt de før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker preggobukser :hjerte: Hentet mine ned fra loftet her om dagen og nå er de nyvasket. Gud så deilige de er å gå med :danse:

 

Snart 9 uker, så dette går jo unna :danse:

Hvilken dato har du termin egentlig? :klo:

Gleder meg til å se den tickerbabyen din bli en mer baby istedenfor en freaky space ailien med skummelt hode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ja den tickerbabyen er jo bare skummel :ler: Den blir vel litt mer som en baby i uke 10?

Ah, gleder meg til innkjøp av preggobukser. Det er kanskje litt prematurt enda? Eller er det innafor? :ler: Jeg orker virkelig ikke noe som strammer på magen. Det er jo en helt grusom følelse som gravid :sjokk: Jeg var ikke spesielt glad i press/stramming på magen tidligere heller, men dette er en ny dimensjon av ubehag :fnise: Hittil går det greit da jeg bor i kjoler. Men hadde jo vært greit å bruke litt jeans også iblant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde som mål med å vente til etter TUL med å hente buksene. Men nå var jo jeg i overkant paranoid da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom det jeg har tenkt hele veien jeg også. Men det føles så lenge å vente helt til 11 september :ler: Kan bli kjølig å tasse rundt med kjoler og skjørt uten strømpis frem til da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Veldig sant. Jeg har levd i tights og tunkiaisj siste ukene :P Gleder meg til å få på preggisbuksa :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se hvor lenge jeg holder :ler: Jeg kan jo ev. begynne veldig i det små - og kjøpe meg en strømpis? :danse:

Gaaah :bond: Disse tre ukene MÅ gå fort. Utålmodig :bond::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se hvor lenge jeg holder :ler: Jeg kan jo ev. begynne veldig i det små - og kjøpe meg en strømpis? :danse:

Gaaah :bond: Disse tre ukene MÅ gå fort. Utålmodig :bond::ler:

Sei ifrå om du finn ei god gravidtetsstrømpebukse! Dei eg hadde sist var meir meint for dei i 18 mnd trur eg... Holdt seg overhode ikkje oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker meg også strømpebukse.. Har en kort tights, men kan ikke ha bare legger utover høsten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

 

Da var ferien over for denne gang! Det har vært en fantastisk fin tur. Skottland er et fint land! Overrasket over temperaturen bare, det var jo ordentlig kaldt :sjokk:  :fryser:  Så sånn sett er det godt å komme tilbake til Norge og varmen (en setning jeg aldri trodde jeg skulle skrive. Det gir jo ingen mening :vetikke::skratte: ) !

 

Det har blitt mye god mat og bra selskap. Jeg har heldigvis vært i veldig god form store deler av turen. Måtte ved to anledninger ta kvalmestillende, men ellers har jeg klart meg uten  :5:  Veldig fornøyd med det! Det kan virke som om kvalmen har lettet litt, noe som er utrolig deilig! Håper det holder seg sånn :) Jeg er flink til å stappe i meg mat da, så tror det har noe med det å gjøre :)

 

Ellers er magen stor! Jeg vet jo at det ikke er mageboers fortjeneste sånn direkte, og det meste er vel luft. Men det er klin umulig å holde den inne! Så tror jeg må kjøpe meg en preggobukse og strømpis etterhvert  :gravid:  Det er jo en milepæl i seg selv  :danse:

Jeg har kjøpt allerede! :fnise: Men altså, jeg klarer ikke holde magen inne, jeg blir kvalm når noe presser på, og jeg sitter hele dagen på jobb. Jeg angrer IKKE - det er den mest behagelige buksen jeg har hatt i mitt liv, og den er fin på (H&M :rodmer: )!

 

Men fortell mer om turen! Hvor bodde dere, hva gjorde dere, hva spiste dere?

Endret av lille_frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at H&M har fine preggobukser :)

De er både behagelige og fine :) Jeg har kjøpt et par skinnyjeans, og de sitter kjempefint, men er likevel stretchy i stoffet, så de føles aldri for trange eller ubehagelige.

Føker jeg gjør skikkelig reklame nå,hehe :P

Eneste er at det kan være vanskelig å finne noe i størrelse 38 eller 40 :( Tror at H&M har noe produksjonsproblemer på gravidbukser eller no... Men bruker du størrelse 34 derimot, så kan du velge å vrake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sei ifrå om du finn ei god gravidtetsstrømpebukse! Dei eg hadde sist var meir meint for dei i 18 mnd trur eg... Holdt seg overhode ikkje oppe.

  

Uffda :ler: Håper jeg finner en som sitter litt bedre! Skal si i fra om jeg finner en god en :)

Jeg ønsker meg også strømpebukse.. Har en kort tights, men kan ikke ha bare legger utover høsten :P

 

Ja, strømpis er et must nå som høsten kommer :opplyser: (merker lite til denne høsten enda da heldigvis, det er jo så vaaarmt ute!

 

Jeg har kjøpt allerede! :fnise: Men altså, jeg klarer ikke holde magen inne, jeg blir kvalm når noe presser på, og jeg sitter hele dagen på jobb. Jeg angrer IKKE - det er den mest behagelige buksen jeg har hatt i mitt liv, og den er fin på (H&M :rodmer: )!

 

Men fortell mer om turen! Hvor bodde dere, hva gjorde dere, hva spiste dere?

 

Jeg klarer heller ikke å holde magen inne lenge :sjenert: Begynner å slite litt med å finne klær i skapet som skjuler den helt.

Vi var først i Edinburgh og så i Glasgow. Den skotske lokale maten er ikke så spennende (mye "pubmat"), så vi spiste mye italiensk :hoho: Men italiensk mat er jo nydelig da, så fikk i meg mye god mat ;) Vi var på fotballkamp, Wiskey-destilleri og en tur opp i Edinburgh Castle. Ellers vandret vi mye rundt og koste oss! Bra tur!

 

Skriver under på at H&M har fine preggobukser :)

De er både behagelige og fine :) Jeg har kjøpt et par skinnyjeans, og de sitter kjempefint, men er likevel stretchy i stoffet, så de føles aldri for trange eller ubehagelige.

Føker jeg gjør skikkelig reklame nå,hehe :P

Eneste er at det kan være vanskelig å finne noe i størrelse 38 eller 40 :( Tror at H&M har noe produksjonsproblemer på gravidbukser eller no... Men bruker du størrelse 34 derimot, så kan du velge å vrake :)

Jeg har ikke så mye erfaringer med HM størrelser, men pleier å bruke xs/34 så det var flaks :hoppe: Får se om jeg får surret meg til en butikk til uka. De buksene høres jo fantastiske ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...