Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Så bra at formen har vært bedre i dag. Man setter virkelig pris på de dagene der :nigo:

 

Dere høres ut som en fin kollegagjeng. Vi har det også slik. Er kollegaene mine som holder meg på arbeidsplassen :P

 

Du må bare klage til oss. Er derfor vi er her :nigo: Skal dere dele det med familien etter UL?

 

Åååå digg med tur.. Jeg vil også. Med unntak av wiskey da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planen var egentlig å dele det etter UL ja, men tror nok jeg ikke klarer å skjule det så lenge. Men vi prøver :ler:

Jaa, gleder meg utrolig mye til tur nå :hoppendeglad: Det blir så bra! Litt ferie etter ferien er ikke å forakte :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du klager det minste jeg! Du bare orienterer oss, og det er jo både lov og fint i egen dagbok. Det er vel INGEN som liker å være kvalme, jeg må innrømme at jeg var litt grinete da det stod på sitt verste tidligere i dag selv, der jeg såvidt klarte å holde øynene åpne og samtidig var helt grønn i fjeset :ler: Men som du sier, det er jo fint og! Hurra for tur til Skottland, jeg har også skikkelig lyst til å dra dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg til Skottland? Det er ikke akkurat å forakte  :laugh: Jeg skulle gjerne hatt ferie igjen, men jeg har visst brukt den opp allerede :( Jeg ville forøvrig holdt meg unna whiskeyen uansett, men for de som liker det er det jo litt vanskeligere å skjule at en ikke tar noen smaksprøver :P

 

Skriver forøvrig under på alt du skriver om kolleger, jobb og arbeidsmiljø. Har det akkurat slik selv. Og på tøffe dager er det de som holder meg oppe. Godt vi er i jobber vi trives i!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Skottland! Har hatt lyst til å dra dit lenge. Heldig du :)

Ja, blir nok best å fortelle dem at du er gravid, for blir nok vanskelig å finne på unnskyldninger i den settinga :P De hadde nok lagt to og to sammen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du klager det minste jeg! Du bare orienterer oss, og det er jo både lov og fint i egen dagbok. Det er vel INGEN som liker å være kvalme, jeg må innrømme at jeg var litt grinete da det stod på sitt verste tidligere i dag selv, der jeg såvidt klarte å holde øynene åpne og samtidig var helt grønn i fjeset :ler: Men som du sier, det er jo fint og! Hurra for tur til Skottland, jeg har også skikkelig lyst til å dra dit!

Så bra  :kyss:  Jeg er generelt redd for å bli oppfattet som en negativ person som bare klager. Så merker jeg raskt blir redd for at klaginga blir for hyppig. Men.. det er jo noe med at det er min dagbok ja :ler: Her kan jeg jo egentlig skrive hva jeg vil :nigo: Hehe, uff, kvalmen har inntatt deg også ja? Mat er min venn i kvalmen i hvertfall. Spiser omtrent konstant. Salte kjeks og gulrøtter funker fint for meg! 

 

Langhelg til Skottland? Det er ikke akkurat å forakte  :laugh: Jeg skulle gjerne hatt ferie igjen, men jeg har visst brukt den opp allerede :( Jeg ville forøvrig holdt meg unna whiskeyen uansett, men for de som liker det er det jo litt vanskeligere å skjule at en ikke tar noen smaksprøver :P

 

Skriver forøvrig under på alt du skriver om kolleger, jobb og arbeidsmiljø. Har det akkurat slik selv. Og på tøffe dager er det de som holder meg oppe. Godt vi er i jobber vi trives i!  :blomst:

 

Langhelg er virkelig ikke å forakte :nigo: Jeg har også brukt opp all ferien min, men har heldigvis ganske mange timer overtid igjen, så blir avspasering :) Har ikke overtidsbetaling der jeg jobber, men jeg jobber endel overtid.. Da er det greit å ta den ut i slike koselige ting  :skya:

 

Jeg er virkelig ikke en whiskey-elsker jeg heller. Men jeg har inntrykk av at det er ganske normalt å skulle smake på slike steder. Og da føler jeg at " jeg liker ikke" ikke er helt innafor  :daane:  Jeg kan jo prøve da :fnise: Men jeg tror i hvertfall at den kommende onkel kommer til å skjønne raskt at det er noe ugler i mosen :hoho: Spesielt når jeg kommer til å bestille alt kjøtt "well done" og aldri bestille øl :ler: 

 

Å Skottland! Har hatt lyst til å dra dit lenge. Heldig du :)

Ja, blir nok best å fortelle dem at du er gravid, for blir nok vanskelig å finne på unnskyldninger i den settinga :P De hadde nok lagt to og to sammen uansett.

 

Jeg også! Da jeg var yngre leste jeg endel bøker hvor handlingen foregikk i Skottland. Har alltid hatt lyst til ¨å dra dit, virker så fint! Men aldri vært der før. Det blir nok bra :hoppe: 

 

:ler: Det jeg tenker også. Jeg får se det litt an hva jeg gjør.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser og leser, men tror jammen ikke jeg har gratulert deg denne gangen!! Og så er du 7 uker til og med?! Hurraa😁😁🎉 Ble skikkelig glad for at det klaffet så fort for dere:) når er det du har TUL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser og leser, men tror jammen ikke jeg har gratulert deg denne gangen!! Og så er du 7 uker til og med?! Hurraa Ble skikkelig glad for at det klaffet så fort for dere:) når er det du har TUL?

 

Tusen takk :strix: 7+3 i dag :hoppe: Så søt du er som ble glad, jeg håper virkelig at det klaffer for dere også i denne måneden :hjerte: Vi skal på TUL 11.09! Da er jeg 11+6. Tiden kan gjerne gå fortere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn sett håper jeg det blir en travel høst med mye overtid så jeg får meg noen avspaseringsdager jeg og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn sett håper jeg det blir en travel høst med mye overtid så jeg får meg noen avspaseringsdager jeg og ;)

 

Jaa, det er deilig å ha noen dager til gode :) Men jeg jobber egentlig altfor mye overtid. Hadde en uke avspasering i mai og nå nesten en uke til.. Målet mitt for høsten er mindre overtid :ler: Graviditeten setter vel en naturlig stopper for det også vil jeg tro, jeg merker at kroppen ikke orker like mye og jeg blir raskere trøtt.

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er såå mye bedre :hoppendeglad: Det er så utrolig deilig!! Morgningene er fortsatt ganske tunge, men det går over utover dagen. Har bare noen kvalmebølger på ettermiddagen, men det er veldig håndterbart! I dag har jeg nesten ikke vært dårlig i det hele tatt :danse: Kvalmen gikk over før jeg dro hjemmefra, så i dag ble det en avslappende togtur. Koste meg, hørte på musikk og nøt at formen var fin :nigo: Herlig! Håper at de teknikkene jeg har funnet meg, fungerer også videre når det blir mer trøkk på jobben. 

 

Nå er det avslapning på sofaen. Leste et sted at gravide trenger mellom 2-3 timer mer søvn enn normalt :sjokk: Ikke rart jeg er en trøtting nå  :veslejenta: . Godt vi kjøpte oss stooor og deilig sofa da vi flyttet inn i ny leilighet før jul :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å skjønne det med at vi trenger mer søvn! Det kjennes veldig sånn ut også! :fnise: Så deilig at kvalmen har vært bedre i dag!! Jeg er nysgjerrig på hva du jobber med, PM? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med å skjønne det med at vi trenger mer søvn! Det kjennes veldig sånn ut også! :fnise: Så deilig at kvalmen har vært bedre i dag!! Jeg er nysgjerrig på hva du jobber med, PM? 

 

:jepp: Sender nå :hoppe:

 

Jeg hører rykter om at din kvalme også er bedre! Utrolig deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at formen er bedre Kaffemor! :) Skjønner godt at gravide trenger 2-3 timer mer søvn per dag der en liten baby stjeler både energi og styrke til å vokse. Tror man bare må ta hensyn og lytte til kroppens behov :) Håper høsten blir overkommelig med tanke på hektiske arbeidsdager. Her er det stille før stormen, som jeg sier. Neste uke er det fullt trykk på jobb igjen og mye som må ferdigstilles før jul. Har begynt å glede meg til jul alt jeg :fnise:  :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med det :) Kroppen jobber på i fascinerende styrke med å produsere en baby! Ikke rart man er sliten og trenger mer søvn! Det er fortsatt relativt stille før stormen hos meg også. Neste uke blir det fullt kjør. Men det blir nok fint det også :jepp: Jeg håper at dagene da flyr avgårde til jeg skal på TUL :hoppe: 

 

Åh, JUUL. Min absolutte favoritttid. Jeg ELSKER julen. Alt ved julen er fantastisk. Maten, stemningen, gavene, familien. Ah :hjerte:  Nå begynte jeg også å glede meg helt vanvittig mye :hoho: 

 

:tree:  :nissevink:  :hjerte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med at man har en hektisk arbeidsdag er at høsten kommer til å gå ekstremt raskt!  :danse: Sommer er min desidert favoritt-årstid, men de vakre fargene på trærne og den kalde høstlukta må jeg allikevel si er en fin forløper til vinteren. For snø  må man ha i jula :opplyser: Skulle bare ønske sommeren hadde vært litt varmere om  jeg skulle satt fingeren på noe :fnise: Liker å bo i Norge. Vii får gleden av alle årstidene her i landet. Hver årstid har jo sin sjarm. Og som du skriver så ELSKER jeg også jul og førjulstida! Det er skikkelig stemning :laugh: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, enig! Sommeren er herlig. Jeg er på mitt mest lykkelige når jeg får bade i sjøen :hoho: Høsten er også fin, med frisk luft, fine farger ute, og ikke minst: masse fine klær i butikkene  :laugh:  Vinteren har jo julen og påsken, så det sier seg selv hvor fin den er :ler: Så kommer våren med alle de deilige forveningene om sommer. Endelig kan man blåse vekk støvet at conversene og skinnjakka. Drikke utepils og nyte at solen endelig varmer litt i ansiktet igjen. Og vips, så er det sommer igjen :sol: 

 

Så ja.. Jeg er også ganske glad i Norge  :blomst:  Vi er heldige som har alle årstidene synes jeg. Vinteren kunne gjerne vært litt kortere, men ellers er det ganske så bra :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe med høst-kolleksjonen i butikkene! Jeg innser at store deler av min garderobe er kjøpt på høsten. Blir tiltrukket av alle de myke og behagelige strikkeplaggene, og alle de fine fargene :)

 

Jeg må innrømme at jeg ikke har bada i år :sjenert: skikkelig pingle jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke bada :sjokk: Jeg har badet kanskje... 100 ganger :hoho: Men jeg er i overkant ivrig på badingen da. Skjønner at ikke alle er like entusiastiske. Det har jo vært en ganske kald sommer i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vassa i år jeg,hehe. Jeg er skikkelig kylling, så jeg bader bare hvis vannet er varmt nok eller hvis jeg blir så varm at jeg bare må kjøle meg ned,hehe.

Blir ikke så mye bading på meg de somrene jeg bare er i Norge med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...