Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Hurra for uke 5!! :) det er helt fantastisk at noe så lite som embryoet er nå blir til baby!

Har trua på at det går den gangen her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TENK at hjertet begynner å slå i uke fem! :sjokkert:  Jeg er helt enig i at det er fullstendig surrealistisk, det er jo så bittelite enda. Jeg krysser fingrene for at alt går fint videre for deg kjære kaffemor!

  

Jaa, det er så utrolig fascinerende :hjerte: Tusen takk, krysser alt jeg har for deg også. Stas med samme termingruppe! Vi er jo nesten likt på vei :hoppe:

Det er skikkelig gøy og fantastisk at et pittelite hjerte begynne å slå så tidlig  :strix:  Gleder meg til alle små og store steg i graviditeten  :hjerter_rundt:

  

Ja, jeg sluker all informasjon om alle utvilingsmilepæler inne i magen. Det er så stas! I dag begynner ørene til mini å utvikle seg blant annet :hoppe:

Har tro på at det går kjempefint denne gangen kaffemor :strix: Kommer til å være et nervevrak neste gang selv, men prøver bare å si til meg selv at da går det bra! :) Og du har jo mange symptomer :danse:

  

:klem: Det er godt du har troa! Det har egentlig jeg også, selv om frykten og bekymringene tar overhånd noen ganger :sjenert: Tenker på deg, og håper at du snart er ferdig med prosessen :hjerte: Leser inne i dagboka di, men har ikke skrevet så mye siden jeg er uten Internett i disse dager. Men følger med :klem:

Hurra for uke 5!! :) det er helt fantastisk at noe så lite som embryoet er nå blir til baby!

Har trua på at det går den gangen her :klem:

Hurra :strix: Tusen takk! Ja det er jo helt vilt. Det lille pepperkornet i magen skal bli en ordentlig bebis :sjokk: Helt fantastisk og skremmende å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5+3. Samme dagen som de første blødningene kom sist. Kroppen er et nervevrak, men det er ingenting som tilsier at pepperkornet mitt ikke har det bra. Så jeg håper, håper og håper enda litt til på at dette går bra og at mini lever og utvikler seg inni magen. Men de er veldig nervepirrende disse dagene her..

I går var jeg på fotballkamp og var nesten redd for å rope og hoppe ut mini der en periode :ler: Men det var gøy med kamp og deilig å komme seg litt vekk fra hytta ;) Merker at savnet etter byen begynner å bli stort nå, så det spørs hvor lenge jeg blir på hytta nå.

Ellers fikk jeg vite at et nært familiemedlem skal ha barn i januar! Det er stas!! Jeg øyner allerede babytreff og kafebesøk i permisjonen :nigo: Fint å vite at noen andre har permisjon ca likt som meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette skal gå veldig fint :klemmer:

Åh jeg håper det :hug:

5+4 i dag. Denne dagen jeg fikk påvist SA sist. Ingen tegn til blod :strix: Her holder jeg pusten ut uken. Om jeg kommer meg igjennom denne uken skal jeg tillate meg å slappe av mer :) Da tror jeg at det går bra!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nok kjempe fint denne gangen skal du se! :kose: Så deilig det må være å komme over den dagen, nå er du lenger på vei enn du noen gang har vært :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, nå har jeg virkelig en god følelse jeg også :hoppe:

Nå kom vi hjem fra hytta og det første jeg gjorde var å løpe å ta en test :ler: har ikke testet siden jeg tok en CB digital forrige lørdag, dagen etter at jeg fikk positiv test. Jeg antar at den lørdagen var IKM, teller i hvertfall ukene ut i fra det :) Uansett! Har jo 15 billigtester liggende hjemme så tok to nå. Og de var knallsterke. Streken kom til og med før kontrollstreken, begge gangene :hoppe: Av en eller annen grunn ble jeg super lykkelig av å se det, så nå er jeg helt i hundre her :hoho: Ingen tegn til blod heller, så nå er jeg så langt på vei som jeg aldri før har vært :strix:

Dette kommer til å gå bra!! Det har jeg bestemt :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Jeg tror også det går bra denne gangen kaffemor :strix: Håper du får slappet av litt mer nå, og det må jo hjelpe å være bestemt :opplyser: Jeg har bestemt meg for at det vil gå bra hos meg neste ganf jeg blir gravid og. Dermedbasta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå superbra! :)

 

Har du fått noen symptomer enda kaffemor? Her er det nesten ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sterke tester - så stas :)

 

Jeg har entret uke 8 nå og er kvalm.com. Håper kvalmen går over rundt uke 12, leser at mange opplever at den gir seg rundt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror også det går bra denne gangen kaffemor :strix: Håper du får slappet av litt mer nå, og det må jo hjelpe å være bestemt :opplyser: Jeg har bestemt meg for at det vil gå bra hos meg neste ganf jeg blir gravid og. Dermedbasta :fnise:

  

Ikke sant! Universet har å høre på oss denne gangen :opplyser::ler: I dag er jeg heldigvis ganske avslappet, men det her varierer så voldsomt så om du spør meg igjen om noen timer kan svaret være et helt annet :roll:

:hoppe::strix::rodmer:

  

Tenk at du har en jente i magen FruN :strix::babyjente: Det er så stas!!

Det kommer til å gå superbra! :)

 

Har du fått noen symptomer enda kaffemor? Her er det nesten ingenting :)

  

Jaa, har fått endel symptomer! Puppene mine er så ømme at jeg ikke orker å ha på meg bh med spiler :hoho: Går uten så ofte jeg kan nå. Mye trøtt og slapp, ellers er formen fin :)

Gratulerer med sterke tester - så stas :)

 

Jeg har entret uke 8 nå og er kvalm.com. Håper kvalmen går over rundt uke 12, leser at mange opplever at den gir seg rundt da.

 

Uff kvalmen har inntatt ja? Når kom den? Jeg har lest at den vanligvis kommer rundt uke 7, så jeg nyter tiden nå og krysser fingrene for at jeg kommer unna det verste. Håper formen din blir bedre snart :hug: Har du prøvd ingerfærte? Det skal visst hjelpe på kvalmen

 

Denne gangen går det bra!  :hug:   Håper du får en fin tid fremover :strix:

Jeg håper du har rett :hoppe: Jeg krysser fingrene for at du får TB snart!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den siste billigtesten min da jeg var omtrent like langt på vei som deg og opplevde også at streken kom med en gang og var kjempesterk :) Er 16 uker nå med en livlig krabat i magen :) Så det skal gå helt perfekt for deg denne gangen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok den siste billigtesten min da jeg var omtrent like langt på vei som deg og opplevde også at streken kom med en gang og var kjempesterk :) Er 16 uker nå med en livlig krabat i magen :) Så det skal gå helt perfekt for deg denne gangen ja :)

:strix: Håper du har det fint Shinigami! Ja det var skikkelig stas å se de kjempesterke strekene :hoppe: Når har du OUL forresten?

  

Åh så herlig kaffemor :strix: Heier på deg!

Hurra :strix: Jeg heier på deg også. Krysser armer, bein, fingre og det som er for at du for positiv test nå veldig snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i dag!! :strix: Bebis er på størrelse med et blåbær :rodmer:

Jeg våknet grytidlig i dag med en voldsom kvalme. Heldigvis sovnet jeg igjen og da jeg våknet var den borte. Spent på hvordan det går når jeg begynner på jobb på mandag og skal opp klokken 06:00. Men det går seg til. Da vet jeg i hvertfall at det går over i løpet av dagen :) Har vært litt småuggen i bølger i dag, men det har vært veldig håndterlig. Er egentlig vandt til å være kvalm, da kroppen ofte reagerer på stress med kvalme. Var med andre ord MYE kvalm som student med flink pike syndrom :geip:

Symptomer;

- ømme pupper

-kvalmen har kommet snikende

- noe murringer. Kan også få litt stikninger, spesielt om jeg går litt for langt. Da kan det stikke litt ellers i magen også

-trøtt

-humørsvingninger

Jeg er hundevakt denne uken, og det er såå stas. Hun er verdens skjønneste Toller. Det er så koselig med hunder! Man kommer seg så mye ut på tur også, noe som er kjempekoselig. Vi hadde blant annet en veldig fin kveldstur sammen i går. Får snakket sammen på en annen måte når vi går på tur synes jeg, når ikke mobil, data eller tv forstyrrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har OUL 18. August, men fikk sett bebisen allerede på tirsdag på legeundersøkelse og alt var bra :)

Får håpe at du ikke opplever at kvalmen blir verre. Å være litt kvalm om morningen kan man jo leve med :)

Og hunder <3 Elsker dem. Og tollere er jo så søte og :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ dette har jeg gått glipp av !!  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  HURRA! Gratulerer kjære Kaffemor :blomst:  :blomst:  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...