Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

3 timer siden, kaffemor skrev:

Hehe samme her. Interessen og aktiviteten på KG øker i takt med verpesjuken :ler: Når tenker dere å begynne å prøve igjen da? Hvordan går det med mini? 

Hehe ser den! Hvor gammel har han blitt nå? Starter begge to samtidig i barnehagen, eller har du litt mer permisjon igjen? :) 

De har ikke funnet ut av det enda, er fortsatt under utredning... 

Tusen takk fine deg :hjerte: Krysser fingrene for en frisk og rask 2018 for oss alle :hoppe: 

Han er 3,5 mnd! Så har masse permisjon igjen :jepp: Storesøster begynner i bhg 8.januar, og mulig lillebror blir værende hjemme til han er to år som ho :) Spørs litt på hva han vil og hva HerrN vil. Såfremt jeg får meg jobb (å gud, værsåsnill!) er det de som blir hjemme :P 

Håper de finner ut hva som er feil, og at du snart er frisk! :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh deilig da! Masse fin permisjon igjen da :) 

 

Nå har vi ny runde med omgangssyken i hus :(:kvalm: Åååh deppa. Hva om vi er syke i julen da?! Det er jo en reell fare for det nå :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi ble heldigvis friske til jul :hoppe: 

Og for en koselig jul :hjerte: Det er noe eget med jul når man har barn.. Jeg har alltid elsket julen, men nå var den enda bedre! Man får frem enda mer av de deilige minnene fra barndommen, når man igjen begynner å gå rundt juletreet og nissen på nytt begynner å komme på besøk! Utrolig stas! 

Håper dere alle har kost dere masse i julen. Snart et nytt år! 2017 har gått fort, samtidig som det føles ut som en evighet siden nyttår i fjor :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledelig jul og på forhånd godt nyttår! Så godt at dere har holdt dere friske (bank i bordet), det var virkelig på tide etter den høsten dere har hatt. Helt enig angående julen ... Det er SÅ koselig å oppleve jul med barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år og nye muligheter! 2018 skal bli bra! :hoppe: 

Og for et år det har vært! På mange måter mitt tyngste år, men på andre det aller beste. Livet med mini er så fint! Han er så fin! 

Han snakker i setninger nå og kan kommunisere hva han vil. Han forstår masse, og jeg merker at det gjør alt mye lettere! Plutselig kan han si hvorfor han nekter å spise den dagen f.eks.. (vi har slitt mye med spisevegring dessverre, har heldigvis blitt mye bedre nå!). 

Han er høyt og lavt, aktiv og skravlebøtte. Sjukt blid. Veldig opptatt av andre barn, spesielt kusinene og fetterne sine. Og han elsker julenissen. Har spurt etter han hver dag siden julaften :ler: 

Han elsker tog, fantorangen, peppa gris, kulebanen sin, hoppe i sølepytter, spise snø og gå i trapper. Han elsker musikk (spesielt postmann pat og sangen fra Albert Åberg filmen. Og dessverre Hakeem og Temur med Fy faen :ler: ). Han danser og synger, ler og sjarmerer. Fin fyr as.. finest i verden! Sånn helt objektivt såklart. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal forresten prøve på nummer to!! :hoppe: I hvertfall denne måneden.. om det ikke klaffer så er det mulig vi venter litt igjen og satser på 2019 baby. Men vil gjerne prøve på oktoberbebis først :) Spent og gira! Opprettet ny dagbok for å være litt ryddig: 

 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1159799-kaffemor-prøver-på-lillesøster-eller-lillebror/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste lille fyren :strix: Jeg følger med videre så klart! Tenk så gøy om vi timer det denne gangen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner masse igjen i min lille gutt også :hjerte: Så spennende med prøving! :strix: Gøy hvis vi kan være gravide sammen denne gangen også :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaffemor :vinke: 
Koselig at du er tilbake!! Gøy å høre fra deg igjen.

Hvorfor vil dere prøve på akkurat oktoberbarn? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...