kaffemor Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #181 Skrevet 27. mai 2015 Ja, i utgangspunktet burde det jo holde og bare takk nei uten noe mer styr enn det. Nå har det vært veldig mange gravide på jobben de siste to årene, så det er fortsatt MYE fokus på det på jobben, og "tulling" med det. Derfor jeg er litt ekstra var på det tror jeg
kaffemor Skrevet 29. mai 2015 Forfatter #182 Skrevet 29. mai 2015 (endret) 4 dpo i dag jeg har vært veldig oppblåst siden EL, og merker det "strekker" litt i magen. Vondt når jeg prøver å holde den inn også. Jeg har også noe murringer. Jeg hadde dette på denne tiden i forrige syklus også, da håpet jeg at det var symptomer, men nå tror jeg det rett og slett er bare slik kroppen min er på denne tiden i syklusen.. Endret 29. mai 2015 av kaffemor
fionel Skrevet 30. mai 2015 #183 Skrevet 30. mai 2015 4 dpo i dag jeg har vært veldig oppblåst siden EL, og merker det "strekker" litt i magen. Vondt når jeg prøver å holde den inn også. Jeg har også noe murringer. Jeg hadde dette på denne tiden i forrige syklus også, da håpet jeg at det var symptomer, men nå tror jeg det rett og slett er bare slik kroppen min er på denne tiden i syklusen.. Jeg heier !!
kaffemor Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #184 Skrevet 1. juni 2015 Godt du heier Fionel, jeg trenger litt heiing 7 dpo i dag! Litt ømme bryster og noe murringer. Ellers er ting som normalt Ventetiden er kjedelig! Hadde egentlig bestemt meg for å vente med å teste til IKM denne gangen, men usikker på om jeg klarer å vente
Sjela Skrevet 1. juni 2015 #185 Skrevet 1. juni 2015 Samme her! Er på dpo 1 og hadde vel i teorien tenkt å vente til IKM, men det spørs om jeg klarer. For nå går dagene seeent. Jeg krysser alt jeg har for at det har klaffet for dere denne perioden
kaffemor Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #186 Skrevet 1. juni 2015 Krysser for deg også siela Håper på februar/mars baby på oss I dag har jeg litt trua faktisk. Har ikke noe grunn til det Bare er optimistisk I kveld har jeg hatt mye murringer og noe stikking også. Håper det kommer av at det er et lite frø som fester seg <3
Sjela Skrevet 1. juni 2015 #187 Skrevet 1. juni 2015 Godt å være optimist! Det virker jo meget lovende da! Regnet ut termindato allerede om det blir bebis på oss. 25. februar! Yay Tenk om det blir skuddårsbarn da! Ingenting i veien med drømmingen iallfall
kaffemor Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #188 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Det er koselig å drømme da.. Det gjør ventetiden litt lettere (og samtidig gjør det at den går tregere...). I helgen var jeg sammen med hele 3 babyer! Jeg passet på å holde dem så mye jeg kunne <3 Både fordi jeg hadde lyst, også er det jo et pluss dette med at noen hevder man da produserer et hormon som gjør en mer fruktbar Jeg har så utrolig lyst på en liten en selv også <3 Endret 1. juni 2015 av kaffemor 1
LilleMy1989 Skrevet 1. juni 2015 #189 Skrevet 1. juni 2015 Februarbaby hadde vært fint <3 Krysser fingrene for dere begge to! Er vel 10 DPO nå og dagene går alt for sakte!!!! PS Sjela: tror ikke det gjør noe om du drikker et halvt glass til maten i helga. Hvis du skulle bli gravid har det jo ikke festet seg enda på det tidspunktet, i tillegg til at maten absorberer mye Men går sikkert fint å la være også
Sjela Skrevet 2. juni 2015 #190 Skrevet 2. juni 2015 Februarbaby hadde vært fint <3 Krysser fingrene for dere begge to! Er vel 10 DPO nå og dagene går alt for sakte!!!! PS Sjela: tror ikke det gjør noe om du drikker et halvt glass til maten i helga. Hvis du skulle bli gravid har det jo ikke festet seg enda på det tidspunktet, i tillegg til at maten absorberer mye Men går sikkert fint å la være også Takk for tips Tok jo en ny EL-test i dag og den var først positiv nå. 2 dager etter EL skulle vært i hht app. Så om jeg tar et glass til maten torsdag så kan det vel umulig ta skade?
lille_frosk Skrevet 2. juni 2015 #191 Skrevet 2. juni 2015 Hei du! Så spennende det var her da Kan jeg følge? Jeg kan være ganske hyggelig og tar gjerne med kjeks til kaffen!
LilleMy1989 Skrevet 2. juni 2015 #193 Skrevet 2. juni 2015 Takk for tips Tok jo en ny EL-test i dag og den var først positiv nå. 2 dager etter EL skulle vært i hht app. Så om jeg tar et glass til maten torsdag så kan det vel umulig ta skade? Meget lite sannsynlig vil jeg tro. Husker en gang jeg måtte kalkulere om jeg kunne kjöre. Da hadde jeg brukt 1 time på å drikke et glass rödvin og da skulle jeg väre kjörbar etter 1- 11/2 time Så promillen blir nok veldig lav uansett. Jeg ville hvertfall gjort det hvis jeg ikke hadde fått positiv test 1
kaffemor Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #194 Skrevet 2. juni 2015 Februarbaby hadde vært fint <3 Krysser fingrene for dere begge to! Er vel 10 DPO nå og dagene går alt for sakte!!!! PS Sjela: tror ikke det gjør noe om du drikker et halvt glass til maten i helga. Hvis du skulle bli gravid har det jo ikke festet seg enda på det tidspunktet, i tillegg til at maten absorberer mye Men går sikkert fint å la være også Krysser fingrene for deg også Når tenker du å teste? Ikke lenge igjen til IKM for deg nå Takk for tips Tok jo en ny EL-test i dag og den var først positiv nå. 2 dager etter EL skulle vært i hht app. Så om jeg tar et glass til maten torsdag så kan det vel umulig ta skade? Tviler på at det skader noe som helst Hei du! Så spennende det var her da Kan jeg følge? Jeg kan være ganske hyggelig og tar gjerne med kjeks til kaffen! Så koselig Følg i vei, jeg blir bare glad for å ha flere å skravle med Er du også prøver? Krysser fingrene for deg Takk Jeg krysser for deg også
lille_frosk Skrevet 2. juni 2015 #195 Skrevet 2. juni 2015 Så koselig Følg i vei, jeg blir bare glad for å ha flere å skravle med Er du også prøver? Ikke helt enda, men mest sannsynlig fra og med juli ... spennende, spennende, spennende!! 1
Forglemmegei89 Skrevet 2. juni 2015 #196 Skrevet 2. juni 2015 Krysser for deg også siela Håper på februar/mars baby på oss I dag har jeg litt trua faktisk. Har ikke noe grunn til det Bare er optimistisk I kveld har jeg hatt mye murringer og noe stikking også. Håper det kommer av at det er et lite frø som fester seg <3 Da kom TR for min del (1 uke for tidlig, men det er nok TR sol bare ikke klarte å vente lenger), så nå heier jeg på februarbaby for deg!! :-D spennende!!
kaffemor Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #197 Skrevet 4. juni 2015 Da kom TR for min del (1 uke for tidlig, men det er nok TR sol bare ikke klarte å vente lenger), så nå heier jeg på februarbaby for deg!! :-D spennende!! Så kjipt med TR :/ Kanskje greit at den kom en uke fortidlig når den først skulle komme? Da begynner neste PP raskere
kaffemor Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #198 Skrevet 4. juni 2015 10 dpo i dag, og testetøsa klarte selvsagt ikke å la være å ta en test... Til tross for at jeg hadde skikkelig troa denne måneden var testen helt blendahvit gitt Dumme meg som tester så tidlig..
Gjest Gjest_Idja Skrevet 4. juni 2015 #199 Skrevet 4. juni 2015 10 dpo i dag, og testetøsa klarte selvsagt ikke å la være å ta en test... Til tross for at jeg hadde skikkelig troa denne måneden var testen helt blendahvit gitt Dumme meg som tester så tidlig.. Uff, jeg må nå le litt av den testetrangen din... er dessverre alltid lett å bestemme seg for noe på forhånd, og så ombestemme seg når det gjelder, for så å bli etterpåklok. Men negativ test trenger jo ikke bety noen ting så tidlig! Dessuten vet du vel ikke nøyaktig når EL var, så det kan hende du er færre dpo enn du tror?
lille_frosk Skrevet 4. juni 2015 #200 Skrevet 4. juni 2015 10 dpo i dag, og testetøsa klarte selvsagt ikke å la være å ta en test... Til tross for at jeg hadde skikkelig troa denne måneden var testen helt blendahvit gitt Dumme meg som tester så tidlig.. Skjønner veldig godt at det er vanskelig å la være å ta en test altså ... Man blir jo litt småsprø i en sånn prøveperiode (jeg er det allerede, og vi begynner neste måned - dette lover godt). Jeg krysser fingrene for at du bare er for tidlig ute med testingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå