Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Hva skulle jeg gjort uten dere kloke KG-damer? Takk for svar dere! Da har jeg fortsatt håp om at det kan ha klaffet denne PP'en :)

Jeg vil teste IDAG. Hvordan klare å vente en hel uke til? :sjokk:

Jeg testet 9dpo🙊🙈 selv om jeg visste at det var nesten umulig at det hadde klaffet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa blir nok å teste rundt da jeg også ;) Vanskelig å holde seg noe lengre enn det! Godt jeg har 20 tester liggende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og 5/6 dpo i dag :hoppe: IKM om 9 dager!

Jeg merker at tiden går fortere i ukedagene og at jeg klarer å legge fra meg tankene om prøving mens jeg er på jobb. Det er bra, da det ble litt vel mye tanker rundt det i helgen. Samtidig tar jeg meg selv i å tenke "kanskje dette er et symptom?" for hver minste lille ting.

De siste dagene har jeg vært veldig oppblåst, hatt ømme brystvorter og vært ganske svimmel og trøtt. Både førstnevnte og sistnevnte er forsåvidt ikke unormalt til å være meg, så legger ikke så mye i det. Jeg har heller ikke merket noe til en eventuell festeblødning, så har ikke helt trua. Er det noen som vet om alle har festeblødning? Og når denne eventuelt kommer?

Hadde ingen festeblødning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lært noe nytt. Festeblødning er altså ikke et must. Godt å vite!

I dag er det tirsdag, noe som betyr at det "bare" er 8 dager til IKM. La tiden gå fort! Jeg er utåålmoodig. Jeg tenker å prøve meg på en test på fredag. Da er jeg 9-10 dpo.

Jeg har vært veldig trøtt og slapp de siste dagene. I dag var jeg så trøtt på jobb at jeg måtte gå meg en tur rundt i lokalene for å ikke sovne. Pleier ikke å være så trøtt, da jeg er ganske flink til å legge meg tidlig slik at jeg får nok søvn. I dag er det Grey's Anatomy, så uaktuelt å legge seg enda tidligere enn vanlig også :sjenert::ler:

Ellers har jeg lite symptomer på at det skal være noe på ferde dessverre. Det trenger jo ikke å være et dårlig tegn, men hadde jo vært spennende med masse symptomer ;) Fått litt uren hud de siste dagene også er det denne trøttheten da.. Ellers lite spennende å melde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Eneste jeg merket var at mensen ikke kom. Og litt ømme pupper, men det får en jo uansett før mensen :P Bang så var det positiv test :) Så det trenger ikke å være noe symptoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet masse på symptomer iønå i tiden mellom DPO og IKM, og jeg har inntrykk av at de færreste får ordentlige symptomer eller sterke før IKM. Det er nok veldig individuelt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har googlet masse på symptomer iønå i tiden mellom DPO og IKM, og jeg har inntrykk av at de færreste får ordentlige symptomer eller sterke før IKM. Det er nok veldig individuelt da :)

Ja, mener jeg har lest noe om det jeg også. At symptomene først kommer i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på en test i dag. Tolker den som negativ. Jeg fikk en svak svak tynn strek, med noe farge (evt bare grå??). Da jeg så på den etter at tiden var ute var denne tynne streken blitt helt hvit. Altså litt hvitere enn stripsen. :klo: og den er supertynn. Men altså ingen farge i den, så da var den nok negativ :( Jeg er jo bare 9-10 dpo i dag, så det er fortsatt håp :) Tar en ny test i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg tittet på testen før jeg dro på jobb (ca en time etter jeg tok den) og da var den lille tynne streken mørkere. Vet man ikke skal tolke testene etter "fristen" men kunne ikke dy meg :sjenert: Den er veldig tynn den streken, og vanskelig å se om det er farge i den, eller om den er grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen høres ut som den testen som jeg tok på tirsdag. Hadde også en sånn hvit strek. På siden av streken kom det en tynn strek med litt farge etterhvert, men vanskelig å si hvilken farge. Jeg er 99% sikker på at den er negativ da. Mener ikke å være en skikkelig pessimist, men den så ikke ut som en positiv test skal gjørw bare.

Er bare å prøve igjen om et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er jo fortsatt veldig tidlig. Er 9-10 dpo, så fortsatt muligheter :) Får teste igjen i morgen og se! Har du testet noe mer? Det er jo noen som ikke får positiv før IKM også. Jeg har ikke IKM før på onsdag.. Føles veldig lenge til ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.. Telte på nytt nå og jeg er jo bare 8-9 dpo i dag! Testet jo alt for tidlig :fnise: hadde satt opp at jeg kunne prøve å teste på fredag (altså i morgen). Ble så ivrig at jeg gikk i surr i dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese om prøvingen din! Kjenner meg veldig igjen, jeg og mannen har prøvd siden januar (er på 4pp nå), og jeg venter spent på TR som skulle vært her for to dager siden hvis jeg kan stole på syklusen min :fnise:

Men jeg er veldig redd for å håpe, føler ikke vi hadde oss så mye sist måned (litt mye sykdom) så kan ikke helt se at det skal ha klaffet for oss enda.. Kanskje jeg er litt pessimistisk :ler:

Men det er kjekt at andre er i samme situasjon, er litt som deg og vil ikke si det til for mange sånn i tilfelle vi ikke får det til i det hele tatt :glare::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det er jo fortsatt veldig tidlig. Er 9-10 dpo, så fortsatt muligheter :) Får teste igjen i morgen og se! Har du testet noe mer? Det er jo noen som ikke får positiv før IKM også. Jeg har ikke IKM før på onsdag.. Føles veldig lenge til ut ;)

Jeg har IKM imorgen og har ikke testet mer siden tirsdagen :) Har spotta litt i noen dager, så trodde at mensen kom tidlig, men har ikke fått mensen enda. Jeg tester igjen imorgen ettermiddag hvis mensen ikke har dukka opp innen da :)

Og det er lett å gå surr i dagene ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese om prøvingen din! Kjenner meg veldig igjen, jeg og mannen har prøvd siden januar (er på 4pp nå), og jeg venter spent på TR som skulle vært her for to dager siden hvis jeg kan stole på syklusen min :fnise:

Men jeg er veldig redd for å håpe, føler ikke vi hadde oss så mye sist måned (litt mye sykdom) så kan ikke helt se at det skal ha klaffet for oss enda.. Kanskje jeg er litt pessimistisk :ler:

Men det er kjekt at andre er i samme situasjon, er litt som deg og vil ikke si det til for mange sånn i tilfelle vi ikke får det til i det hele tatt :glare::blomst:

:velkommen: Så koselig at du vil følge :)

Så spennende med prøvingen din! Virker jo lovende at TR er forsinket da :hoppe: Når tenker du å teste?

Det holder jo forsåvidt med en gang til rett tid, så sjansene er helt klart der for at det har klaffet for dere! Jeg krysser fingrene for januarbebis på oss begge :danse:

Ikke sant, det er noe med det. Tenk om dette tar lang tid, og da vil jeg ikke at venninner, svigers o.l skal spørre i tide og utide om hvordan prøvingen går.. Da er det bedre at de ikke aner noenting ;) Samtidig er det vanskelig å ikke rope det ut i en hver setting. Det er jo stort sett det eneste jeg tenker på om dagen :ler: Må ta meg i å fortelle det hele tiden. Jeg vil jo ikke at folk skal vite.. :bond:

Jeg har IKM imorgen og har ikke testet mer siden tirsdagen :) Har spotta litt i noen dager, så trodde at mensen kom tidlig, men har ikke fått mensen enda. Jeg tester igjen imorgen ettermiddag hvis mensen ikke har dukka opp innen da :)

Og det er lett å gå surr i dagene ja :P

Haha ja, dagene går virkelig i surr :laugh:

Jeg trodde det var best å teste på morgenurin jeg? Eller spiller ikke det noen rolle kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Så koselig at du vil følge :)

Så spennende med prøvingen din! Virker jo lovende at TR er forsinket da :hoppe: Når tenker du å teste?

Det holder jo forsåvidt med en gang til rett tid, så sjansene er helt klart der for at det har klaffet for dere! Jeg krysser fingrene for januarbebis på oss begge :danse:

Ikke sant, det er noe med det. Tenk om dette tar lang tid, og da vil jeg ikke at venninner, svigers o.l skal spørre i tide og utide om hvordan prøvingen går.. Da er det bedre at de ikke aner noenting ;) Samtidig er det vanskelig å ikke rope det ut i en hver setting. Det er jo stort sett det eneste jeg tenker på om dagen :ler: Må ta meg i å fortelle det hele tiden. Jeg vil jo ikke at folk skal vite.. :bond:

Haha ja, dagene går virkelig i surr :laugh:

Jeg trodde det var best å teste på morgenurin jeg? Eller spiller ikke det noen rolle kanskje?

Det er best med morgenurin ja, men så skal jeg grytidlig opp og har ikke så god tid om morningen :P Derfor satser jeg på ettermiddagen. Får bare prøve å ikke drikke så mye vann timene før testing sånn at urinen ikke blir utvannet. Klarer ikke vente til lørdag morgen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Runforit

:velkommen: Så koselig at du vil følge :)

Så spennende med prøvingen din! Virker jo lovende at TR er forsinket da :hoppe: Når tenker du å teste?

Det holder jo forsåvidt med en gang til rett tid, så sjansene er helt klart der for at det har klaffet for dere! Jeg krysser fingrene for januarbebis på oss begge :danse:

Ikke sant, det er noe med det. Tenk om dette tar lang tid, og da vil jeg ikke at venninner, svigers o.l skal spørre i tide og utide om hvordan prøvingen går.. Da er det bedre at de ikke aner noenting ;) Samtidig er det vanskelig å ikke rope det ut i en hver setting. Det er jo stort sett det eneste jeg tenker på om dagen :ler: Må ta meg i å fortelle det hele tiden. Jeg vil jo ikke at folk skal vite.. :bond:

Haha ja, dagene går virkelig i surr :laugh:

Jeg trodde det var best å teste på morgenurin jeg? Eller spiller ikke det noen rolle kanskje?

Første testen jeg tok var sent på kvelden. Og alle de andre(bare for å være 100% sikker :P) ble også tatt på kvelden fordi jeg er like tålmodig som en ilder :P

De sier morgenurin er best, men jeg fikk blåsvart (sterk!)kryss på kvelden så jeg tror ikke det spiller veldig stor rolle.

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting! De strekene som ikke er streker og som forandrer seg på testene gjør det jo bare mer spennende! Mine hadde ikke antydning til streker, samme hvor mye jeg studerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jaa det var rare greier. Jeg så på den da jeg kom hjem fra jobb før jeg kastet den, og da så streken ut som et kutt i testen liksom, bare at det ikke er et kutt? Skjønner lite av dette her. Det viste seg jo uansett at jeg ble overivrig og surra med dagene, så det var jo altfor tidlig å teste :sjenert: Bør vel egentlig vente til lørdag (da er jeg 10-11 dpo), men blir nok å ta en test i morgen også :fnise:

Denne uken har jeg vært så utrolig trøtt. Har sovet 1-2 timer på sofaen hver dag etter jobb :klo: Det er fullt mulig at det kun er pollensesongen, men jeg håper at det er et tegn på noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greia i dag. Ny test med samme tynne,tynne strek som har en noe mørk farge. Ser ut som om det er starten på en strek, men bare den helt ytterste delen. Tolker den uansett som negativ. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...