Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Så godt å starte på den første prøveperiodene, de dagene som kommer nå er jo de beste! Ikke trenge å vente, bare nyte livet ;)

Endret av FrøkenStrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerne_Jenta

Så koselig med besøk her i boka :)

Så gøy! Skjønner det er veldig greit å teste når dere begge jobber turnus. Da må man kanskje tilrettelegge litt mer;) og lage tid til å ha seg når det er ekstra viktig ;) Krysser fingrene for oss, tenk da, om vi blir gravide denne måneden får vi bebis i januar :rodmer: Vinterbebbis er sikkert helt strålende!

Har du dagbok?

Ja har liksom tenkt på alt nå når vi bestemte oss for å prøve, når vil termin være, når er det gått 12 uker osv. Er liksom en blandning av glede og at det oppleves litt skummelt, prøver å holde hodet kaldt en stund til da det kan gå lengre enn en prøveperiode. Men tankene lar jeg vandre for det, lov å drømme. Har liksom hatt lyst på barn lenge men det har ikke passet perfekt før nå egentlig. Januar beibis hadde vært perfekt det, faktisk kom det en sjokkerende kommentar fra min kjære om at han ønsket baby født tidelig på året, hadde ikke trodde den tanken hadde streifet han liksom :)

Jeg har opprettet dagbok for en times tid faktisk. Men klarte selvfølgelig og legge den under A - N skulle vært M - Å men det får bare være.. Haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å starte på den første prøveperiodene, de dagene som kommer nå er jo de beste! Ikke trenge å vente, bare nyte livet ;)

Ja! :hoppendeglad: Skikkelig deilig og spennende! Blir sikkert veldig bra for forholdet også de kommende ukene, med så mye ligging :ler: Samboer har gledet seg lenge :ler:

Passer fint at våren har kommet også, ekstra våryr i år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har liksom tenkt på alt nå når vi bestemte oss for å prøve, når vil termin være, når er det gått 12 uker osv. Er liksom en blandning av glede og at det oppleves litt skummelt, prøver å holde hodet kaldt en stund til da det kan gå lengre enn en prøveperiode. Men tankene lar jeg vandre for det, lov å drømme. Har liksom hatt lyst på barn lenge men det har ikke passet perfekt før nå egentlig. Januar beibis hadde vært perfekt det, faktisk kom det en sjokkerende kommentar fra min kjære om at han ønsket baby født tidelig på året, hadde ikke trodde den tanken hadde streifet han liksom :)

Jeg har opprettet dagbok for en times tid faktisk. Men klarte selvfølgelig og legge den under A - N skulle vært M - Å men det får bare være.. Haha:D

Hehe, fort gjort det ;)

Så koselig at han også tenker på sånt! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk fine Aldrisur :kyss: Håper alt er fint med deg!

Alt vel her - jeg er i Tyrkia for tiden og ble så revet med når jeg fant denne nye boka di!

Jeg ønsker deg det aller beste, så lykke til! Husk å kose deg også da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel her - jeg er i Tyrkia for tiden og ble så revet med når jeg fant denne nye boka di!

Jeg ønsker deg det aller beste, så lykke til! Husk å kose deg også da. :fnise:

Om jeg skal kose meg a! :fnise: Det skal jeg! Nå er det veldig lenge siden jeg har lagt igjen noe spor i boka di, men jeg har sniklest litt da ;)

Heldiggrisen som er i Tyrkia! Så blir du brun og fin til sommeren i Norge :):skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og endelig fikk jeg med meg at du har dagbok! Henger meg på her, hurra for el og spennende tider fermover :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du fant turen innom Bjørka :hoppe: Jeg er veldig gira :ler: Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det gikk ikke på første forsøk med oss iallefall, blendahvite tester og mannen har reist til utlandet. Så nå er det jeg som er i venteland og heier på dere aktive! :hoppe: Regner med vi har mulighet til å treffe el når han kommer hjem i slutten av mai. Om vi er heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går mai fort Bjørka, med alle fridagene :)

Hmm. Nå har jeg sett på diverse apper for å se når jeg sånn ca har EL. De viser litt forskjellig, men 28.04 og 29.04 er gjengangere. Når bør man egentlig ligge for å treffe best? Bør man ha seg dagen før, på EL-dagen og dagen etter for å være sikrest? Eller er det for "mye", og at det er bedre å ha kun på EL-dagen og ikke dagen før f.eks? :klo: Noen som vet?

*JA, jeg overtenker dette her* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sædcellene lever lenger enn egget så det lønner seg vel å ha seg noen dager før eggløsning pluss en dag etter :) I og med sædcellene lever så lenge bør det vel holde med annenhver dag. Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sædcellene lever lenger enn egget så det lønner seg vel å ha seg noen dager før eggløsning pluss en dag etter :) I og med sædcellene lever så lenge bør det vel holde med annenhver dag. Lykke til <3

Okei, så etter "boka" så skal man egentlig ikke ha seg på selve EL-dagen? Eller misforstår jeg nå? :klo:

Takk for svar forresten :nigo:

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Okei, så etter "boka" så skal man egentlig ikke ha seg på selve EL-dagen? Eller misforstår jeg nå? :klo:

Takk for svar forresten :nigo:

Det beste er dagen før EL. Har man sex annenhver dag er man på den sikre siden, uavhengig av når EL er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe okei. Godt jeg har dere smarte KG damer, for jeg er virkelig helt grønn på dette her! Likevel blir jeg så ivrig, og laster ned i vei ulike apper. Vil ikke snakke så mye med samboer om det heller, for vil egentlig ikke at han skal vite når EL er. Vil ikke at han skal få presentasjonsangst eller noe :ler:

Han er nå søt da, for han er jo enda grønnere enn meg på dette her :fnise: Vi hadde oss i går (ca en/to dager etter mensen) og så sa han etterpå: TENK om vi lagde bebis nå da!!!! :O

Kanskje ikke så veldig sannsynlig... ;) Men viktig å kose seg også. Jeg sa ikke noe på det jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtykker med det idja skriver. Det tar litt tid for svømmerne å komme frem. Og det er visst lurere å la dem vente på egget enn motsatt :) men om du vet nøyKtig når eggløsningen er vil du jo treffe godt om dere også har dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kun ut fra apper foreløbig, så aner ikke når helt konkret EL er. Sist måned merket jeg ikke noe til det heller, mens første måned uten ppiller merket jeg tydelig når jeg hadde EL. Håper det samme skjer denne måneden :) Men da satser jeg uansett på å ha sex annenhver dag nå fremover. Da blir nok samboer fornøyd også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...