Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme greia i dag. Ny test med samme tynne,tynne strek som har en noe mørk farge. Ser ut som om det er starten på en strek, men bare den helt ytterste delen. Tolker den uansett som negativ. :(

For å gi deg litt håp, så høres det veldig ut som testen jeg tok på tirsdag som sagt.

Den hadde en hvit strek, og senere etter fristen, så kom det en svak tynn tynn strek på den ene kanten av den hvite streken. Var vanskelig å tyde fargen på den streken.

Vent et par dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom for min del i dag morges, så da er det bare å fortsette prøvingen :plystre:

Krysser fingrene for at testingen din ender med positivt resultat!! :sol:

Ha en strålende helg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: God helg fineste Kaffemor!

5GY9e8M.jpg

Takk og det samme fine Aldrisur :klem:

For å gi deg litt håp, så høres det veldig ut som testen jeg tok på tirsdag som sagt.

Den hadde en hvit strek, og senere etter fristen, så kom det en svak tynn tynn strek på den ene kanten av den hvite streken. Var vanskelig å tyde fargen på den streken.

Vent et par dager til :)

Gratulerer igjen med gravidteten <3 Tenk så deilig at det gikk så fort! Jaa får vel bare vente men må innrømme at jeg mistet litt håpet nå etter to negative tester. Min feil som tester så tidlig da :sjenert:

TR kom for min del i dag morges, så da er det bare å fortsette prøvingen :plystre:

Krysser fingrene for at testingen din ender med positivt resultat!! :sol:

Ha en strålende helg :rodmer:

Kjedelig med TR! Da er det bare å satse på februarbaby for din del :klem: Tror nok det er det jeg også må satse på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet helt troen etter den negative testen i dag. Nå skjønne jeg hva folk mener når de sier at det er dumt å teste så tidlig... Blir jo så skuffa!

I dag dro jeg og møtte en venninne og tok et glass vin i solen. Jeg blir gal i hodet om jeg skal leve som gravid i prøveperioden. Dette tar opp så mye av tankene allerede, at jeg må ta meg litt sammen her. Så da ble det et glass vin :) Prøver å leve som normalt frem til ev. TB, men kommer ikke til å dra på "fylla" mellom EL og IKM såklart- i tillfelle det har klaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Glem den negative testen nå, og test igjen senere. Og klaffer det ikke nå får du kose deg med enda mer prøving, dere er jo så vidt i gang! ;)

Hørtes herlig ut med vin. Ha en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lett å glemme at vi faktisk så vidt er i gang :ler: Vi begge har vært så klare så lenge, så vi skulle vel helst håpet at jeg var gravid i går ;):ler: Men selvsagt helt tullete å bli skuffet og utålmodig om det ikke skulle klaffe i først PP. Vi har jo egentlig veldig god tid vi :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke IKM før Onsdag sa du? Da skal du ta det helt med ro fram til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fornuftig ut :) Vet det er fristende å teste tidlig, men man blir bare stressa av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Og så må vi jo komme med alle klisjéene:

- Nyt denne tiden, spis masse spekemat og brie, det blir lenge til neste gang!

- Sov og slapp av

- Ikke stress, det kommer når det kommer

Og alt det der :Knegg:

Det er jo spennende, da! Jeg har aldri vært prøver, det bare har klaffet før vi helt har kommet så langt, så jeg har dessverre ingen symptomtips eller noe sånt, for jeg har testet på IKM eller rett etter, og da blitt like sjokket hver gang. Evt følt meg litt uggen og trøtt, og så testet bare for å teste, og sittet der med positiv :sjenert:

Om vi noen gang går for en tredje (og evt. flere... :rodme:) så kommer jeg garantert til å bli testetøs med en gang! :hoho:

:hoppe: litt for kaffebaby ganske kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerne_Jenta

Her var det skjedd mye, merker jeg er litt sånn avogpå med denne dataen så jeg glemmer ut hele KG og prøvedagbøkene her.

En negativ test trenger ikke bety så mye enda, det er enda tidelig. Men forstår en blir litt stresset av det også, spesielt når en ser streker :)

En får uansett ikke skikkelig svar for dersom den er negativ vet man at det enda finnes mulighet liksom. :)

Masse lykke til, det skal bli spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så må vi jo komme med alle klisjéene:

- Nyt denne tiden, spis masse spekemat og brie, det blir lenge til neste gang!

- Sov og slapp av

- Ikke stress, det kommer når det kommer

Og alt det der :Knegg:

Det er jo spennende, da! Jeg har aldri vært prøver, det bare har klaffet før vi helt har kommet så langt, så jeg har dessverre ingen symptomtips eller noe sånt, for jeg har testet på IKM eller rett etter, og da blitt like sjokket hver gang. Evt følt meg litt uggen og trøtt, og så testet bare for å teste, og sittet der med positiv :sjenert:

Om vi noen gang går for en tredje (og evt. flere... :rodme:) så kommer jeg garantert til å bli testetøs med en gang! :hoho:

:hoppe: litt for kaffebaby ganske kjapt!

Hehe, ja du sier noe der :) Neste PP skal jeg være litt mer nedpå og slappe av litt mer ;) Det er målet!

Her var det skjedd mye, merker jeg er litt sånn avogpå med denne dataen så jeg glemmer ut hele KG og prøvedagbøkene her.

En negativ test trenger ikke bety så mye enda, det er enda tidelig. Men forstår en blir litt stresset av det også, spesielt når en ser streker :)

En får uansett ikke skikkelig svar for dersom den er negativ vet man at det enda finnes mulighet liksom. :)

Masse lykke til, det skal bli spennende :)

Ja, derfor tenker jeg at jeg dropper tidlig testing neste PP. Tar heller ingen ny test nå før IKM :) Jeg blir bare stressa av det.. Og skuffa når testen blir negativ.

Hææ har dere begynt prøvingen?? :hoppe: Her må jeg følge med!

:velkommen:

Jaaa vi har begynt :nigo: Bare i første PP da ;) IKM på onsdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld begynte jeg å spotte :/ Er mer i dag, så virker som om TR kommer noen dager for tidlig denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld begynte jeg å spotte :/ Er mer i dag, så virker som om TR kommer noen dager for tidlig denne gangen!

Jeg begynte å spotte litt jeg også, så ikke gi opp håpet helt enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det såpass at du måtte bruke truseinnlegg, eller var det bare at det kom litt på papiret når du tørket deg? Jeg må ha truseinnlegg, og har litt mensenkramper også.. Forrige måned fikk jeg mensen en dag senere enn jeg hadde regnet med, så sånn sett passer det bedre med tidligere sykluser at jeg får mensen i dag eller i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det såpass at du måtte bruke truseinnlegg, eller var det bare at det kom litt på papiret når du tørket deg? Jeg må ha truseinnlegg, og har litt mensenkramper også.. Forrige måned fikk jeg mensen en dag senere enn jeg hadde regnet med, så sånn sett passer det bedre med tidligere sykluser at jeg får mensen i dag eller i morgen..

På meg var det veldig svakt, så trengte ikke truseinnlegg :( To dager før IKM fikk jeg to tørk med litt friskt blod den ene gangen jeg var på do, så var det tilbake til mild spotting igjen.

Får håpe du ikke har mensenspotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det er mensenspotting.. Men det er helt ok! Vi reiser på ferie på onsdag, så da kan jeg kose meg med vin på ferie ;) Om ikke mensen har kommet for fullt på onsdag tar jeg en test, men jeg regner med at det blir prøving på februarbebis om ikke lenge. Det som er litt koselig er at det ser ut til at jeg da kommer til å ha EL på bursdagen min :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det er mensenspotting.. Men det er helt ok! Vi reiser på ferie på onsdag, så da kan jeg kose meg med vin på ferie ;) Om ikke mensen har kommet for fullt på onsdag tar jeg en test, men jeg regner med at det blir prøving på februarbebis om ikke lenge. Det som er litt koselig er at det ser ut til at jeg da kommer til å ha EL på bursdagen min :hoppe:

Ja, du får se lyst på det at du kan kose deg med vin :) Også spekemat og brieost hvia du får lyst på det :)

Og da blir det nok ekstra kos mwd bursdag og,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...