Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuusen takk :jippi: Jeg er veldig glad!

I dag gikk jeg en lang tur med en venninne. Hun spurte meg om når vi hadde tenkt til å begynne å prøve :ler: jeg dristet meg til å si at vi skulle begynne å prøve nå :fnise: Fornøyd med at jeg klarte å holde meg og ikke si noe! Det er det eneste som står i hodet mitt nå. Spent på hvordan formen min blir! Har jo følt meg "fyllesyk" siden fredag, og er veldig trøtt. Men formen er helt grei heldigvis :)

Jeg spotter fortsatt litt brunt (sorry), men har lest at dette er helt normalt. Håper uansett at det stopper snart, for det stresser meg litt i forhold til sa eller kjemisk. Heldigvis ikke noe friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene er litt sterkere i dag, IKM i dag :hoppe:

Spotter fortsatt litt, håper det går over snart :)

post-58767-0-61575600-1433737858_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 uker i dag :hoppe: "bare" 8 uker igjen til 12 uker :)

Jeg fortalte det til mamma i dag. Hun visste at vi var prøvere, og har ønsket et barn fra denne kanten lenge egentlig :ler: hun ble som ventet veldig, veldig glad. Utrolig koselig! Alt er jo veldig usikkert enda, men det er uansett fint å ha noen å støtte seg på dersom dette ikke går rette veien. Fint å ha en til å snakke med det om også :)

Formen er helt ok. Følte meg veldig fyllesyk hele dagen egentlig, men det ga seg etter middag :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med graviditeten :hoppendeglad: Det er noen spennende, nervepirrende dager du er i - misunner nesten den gode følelsen med sterkere og sterkere tester for hver dag! DET er herlig det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Kaffemor! Så heldig du er, du har åtte spennende måneder foran deg - og minst like spennende tider etter det :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:  :danser:  :klemmer:  :danser:  :klemmer:  :danser:  :klemmer:  :danser:  :roser:

 

:danse:

Gratulerer så masse med graviditeten :hoppendeglad: Det er noen spennende, nervepirrende dager du er i - misunner nesten den gode følelsen med sterkere og sterkere tester for hver dag! DET er herlig det ;)

Tusen takk! Ja jeg tester hver morgen nå :ler: Tenkte jeg skulle ta en digital også, men venter til slutten av uken så jeg er HELT sikker :ler:

 

Hurraaa igjen! Det må være verdens beste og koseligste følelse.

 

Taakk  :biggrin:  Jaa det er litt uvirkelig enda

Ååå nå ble jeg skikkelig glad!! Gratulerer så masse =D

 

Så koselig!! Tusen takk :D Jeg krysser alt jeg har for at du også får TB snart!  :danse:

 

Gratulerer så mye, Kaffemor! Så heldig du er, du har åtte spennende måneder foran deg - og minst like spennende tider etter det :biggrin:

 

Tusen takk! Ja, jeg gleder meg skikkelig til jeg får mage! Og til at jeg kan fortelle det til alle :ler: 

 

:gravid:  <3

 

Oj jøss gratulerer :D

 

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åh, så fine tester du har :hoppe: Det der blir en liten baby som liker kaffe :Knegg: Når er foreløpig termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så fine tester du har :hoppe: Det der blir en liten baby som liker kaffe :Knegg: Når er foreløpig termin?

Kallenavn Fløteskvetten?  :Knegg:

Eller Kaffe Latte?  :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...