Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Jaa han er helt nydelig :hjerte:

Jeg blir ganske fort brun, men også rimelig fort brent, så jeg bør virkelig bli flinkere til å smøre meg. Er alltid påpasselig med å smøre meg når jeg skal på stranda/ligge å sole meg, men når jeg er ute for å gjøre andre ting.. Da har jeg lett for å glemme :sjenert:

Utejobb hadde vært noe på disse solskinnsdagene ja :nigo: Ev. vært lærere, de begynner jo ferien sin neste uke :sjokk: Heldige!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser også på! Fiiine serien!!

Jaa den er så fin!! Begynner å grine hver gang :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt friskt blod på papiret i dag morges... Kom endel på papiret... Kjenner jeg er livredd nå. Ser ikke ut som om det har kommet noe mer, men bare en halvtime siden jeg stod opp. Åh lille spire... Klamre deg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt friskt blod på papiret i dag morges... Kom endel på papiret... Kjenner jeg er livredd nå. Ser ikke ut som om det har kommet noe mer, men bare en halvtime siden jeg stod opp. Åh lille spire... Klamre deg fast!

<3 det behøver ikke bety noe som helst! Hvis du er veldig bekymret ring legen og be om en hcg prøve :) men det behøver ikke bety noe som helst! Men kjenner til angsten du sitter med nå <3 sender en god klem!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 det behøver ikke bety noe som helst! Hvis du er veldig bekymret ring legen og be om en hcg prøve :) men det behøver ikke bety noe som helst! Men kjenner til angsten du sitter med nå <3 sender en god klem!

Akkurat nå er jeg mellom to fastleger, hvor han jeg bytter fra aldri har ledig tid og mener at hastetime kun er hvis du holder på å dø omtrent. Han er helt forferdelig.. Får ikke hun nye før 1.07. Så får vel bare vente å se..

Jeg gikk å la meg igjen. Klarer ikke jobb i dag, jeg er så fryktelig redd. Synes jeg har litt vondt på den ene siden av magen også nå, men det er mulig kun fordi jeg overfokuserer.. Vet ikke.. Stikker egentlig ganske mye på den ene siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg mellom to fastleger, hvor han jeg bytter fra aldri har ledig tid og mener at hastetime kun er hvis du holder på å dø omtrent. Han er helt forferdelig.. Får ikke hun nye før 1.07. Så får vel bare vente å se..

Jeg gikk å la meg igjen. Klarer ikke jobb i dag, jeg er så fryktelig redd. Synes jeg har litt vondt på den ene siden av magen også nå, men det er mulig kun fordi jeg overfokuserer.. Vet ikke.. Stikker egentlig ganske mye på den ene siden.

Men stikking er ett godt tegn! Tar angsten helt totalt overhånd i dag, så syns jeh du skal bestille deg en privat UL. (Ja det koster, men det er det verdt syns jeg da) begge gangen jeg mistet stoppet det ikke å blø igjen, så om det bare kom en gang hos feg syns jeg ikke du skal bekymre deg. (Så klart lettere sagt en gjort, jeg vet...) prøv å sov litt? Eventuelt bestill deg en privat Ul, de pleier å ha time på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja det var bare litt da jeg gikk på do i dag morges. En dråpe i do, og litt/moderat på papiret (vanskelig å si synes jeg..). Har ikke kommet noe etter dette. Dette er vel nå ca en og en halv time siden..

Jeg ble litt roligere av svaret ditt <3 Får vel bare å vente å se nå. Prøve å sove. Selv om det er vanskelig. Om jeg fortsetter å blø ringer jeg lege eller bestiller tidlig UL. Jeg er enig, det er helt klart verdt det for å finne ut av hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja det var bare litt da jeg gikk på do i dag morges. En dråpe i do, og litt/moderat på papiret (vanskelig å si synes jeg..). Har ikke kommet noe etter dette. Dette er vel nå ca en og en halv time siden..

Jeg ble litt roligere av svaret ditt <3 Får vel bare å vente å se nå. Prøve å sove. Selv om det er vanskelig. Om jeg fortsetter å blø ringer jeg lege eller bestiller tidlig UL. Jeg er enig, det er helt klart verdt det for å finne ut av hva som skjer.

Ja prøv å sov litt! Husk hvor skjøre slimhinnene er i svangerskapet. Og hos meg stoppet det absolutt ikle å blø, og det startet med brunt blod før det gikk over til rødt! Sender deg en god klem til <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å multisitere fra mobil. Arg :bond:

Saltsild: Tusen takk :strix: og gratulerer til deg også!! Utrolig stas :hoppe: hvor langt på vei er du? Hehe ja det er noe ekstra stas med CB digital, og faktisk se ordet "gravid" gjorde det liksom mer virkelig :hjerte:

 

Tusen takk! Jeg er 23+2 i dag. :) 

 

Og du, prøv å ikke bekymre deg for blødningene. Moren min blødde gjennom hele svangerskapet med meg, og her sitter jeg. Jeg har også fått litt blod på papiret. Det kan komme av at dere bare har hatt litt for røff sex med litt for lite glidemiddel. Jeg skjønner at det er skremmende  :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, jeg hadde nok følt det samme  :hug:  Men fra det som jeg har lest om det så er litt blod med moderate smerter ufarlig :) Det er visst når man for skikkelige smerter og mye/vedvarende blødning at man må få sjekket det :) 

 

Det er helt sikkert ikke noe farlig  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kan forestille meg angsten du har. Selv om man VET at blødninger er helt normalt og ikke farlig er det veldig vanskelig å fortelle hodet at det ikke må tenke "worst case scenario". Håper det har gitt seg så du slipper å bekymre deg mer!

 

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner du er redd :(

Men dette går nok bra. Som de andre skriver er det normalt å blø litt i starten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: takk dere! Jeg har fått sovet noen timer, og har ikke blødd noenting siden klokken 06 i morges. Så jeg håper virkelig at jeg slapp unna med skrekken :)

Nå ligger jeg i sengen og ser på tidenes guilty pleasure; keeping up with the kardashians :nigo::sjenert: Trenger litt hjernedød underholdning i dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også veldig godt at du blir redd, det er ikke noe rart i det! Men det er jo vanligere enn man skulle tro, og det vil jo helst gå bra :) kos deg med kardashians, det er min guilty pleasure og. :fnise: Det og paradise! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte i en annen tråd, så er nok den lille blødninga ufarlig, men forstår at du blir redd. Jeg har hatt noen småblødninger i begynnelsen jeg og, men alt ser fortsatt ut til å være bra :)

Også angående det å sitte uti sola, så er huden ekstra sensitiv nå som du er gravid, så pass godt på å bruke solkrem og vær forsiktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer blod nå. Har ligget i sengen i hele dag og sovet og sett på serier. Da jeg reiste meg opp nå for å lage meg noe mat kjente jeg det rant blod..

Samboer er borte i hele kveld på jobbarrangement. Føler meg helt lost nå. Er så redd og føler på meg at jeg nå mister babyen. Og jeg orker ikke tanken på det. Jeg vet det er vanlig og alt det der, men jeg klarer ikke tanken på det. Det var såpass mye blod på papiret nå at jeg tok på meg et bind liksom..

Det er så utrolig dumt at jeg er mellom to leger også. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...