Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Så bra at du hadde det fint i helga og jobben var koselig å komme tilbake til :)

Kos deg med samboer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg kjenner meg igjen i det. Det var den største overgangen til "ordentlig voksenjobb" etter utdannelsen for min del - det var ingen som gjorde mine oppgaver dersom jeg ikke var på jobb! Så deilig å få samboer hjem også :) Håper du får en fin uke - MED samboer hjemme!

 

Jaa, terskelen blir veldig høy for å bli hjemme da. Man kommer seg liksom på jobb alltid :ler: Vel, nesten da. Jeg har jo tross alt vært sykemeldt i over en uke..  :plystre:  Men du skjønner kanskje hva jeg mener.. 

 

Og, tusen takk :nigo: Veldig deilig å ha samboer hjemme igjen  :biggrin:  Om syklusen kom tilbake til normalt har jeg EL i løpet av uken også.. Så ekstra bra å ha ham hjemme igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du hadde det fint i helga og jobben var koselig å komme tilbake til :)

Kos deg med samboer!

 

Takk :nigo: Og gratulerer med 25 uker til deg :hoppe: Håper formen din er fin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. I dag har jeg følt meg litt rar.. Små vondter i magen, mensensmerter, svimmel og oppblåst  :rodme:  Det stikker litt i magen/nedre del også. Føles ut som om TR kommer når som helst. Det er såpass at jeg i et lite sekund begynte å håpe på at jeg ikke hadde hatt SA allikavel  :roll:  Ja jeg vet... utrolig teit. Jeg VET jo at det var en SA.. Var jo hos legen og alt  :balltre:

 

MEN, kom på at det kan jo være EL som er i annmars.. Det er jo ikke helt usannsynlig. Hvis syklusen min er tilbake som normalt skal den komme enten onsdag eller torsdag. Og da kan det jo stemme at jeg begynner å merke symptomer nå. Det som var ganske dumt var at jeg måtte slette appene mine som holdt oversikt over syklus da jeg hadde SAen. Fikk ikke til å fikse datoene, og da trodde de jeg hadde crazy lang syklus (siden jeg begynte å blø to uker etter at jeg egentlig skulle ha TR). Datoene ble bare kluss. Måtte derfor starte alt på nytt igjen. På de forrige appene hadde jeg tastet inn symptomer fra dag til dag osv. Var så greit å se tilbake på og sammenlikne. Jaja.. EL kommer når den kommer, og vi får vel bare være flinke til å legge inn aksjer så ofte vi orker/har lyst denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har WomanLog pro-appen. Der plotta jeg bare inn gravid-modus og stoppa det da jeg mista. Plotta ikke inn at det var mensen. Det blir litt kluss med datoene og sånn siden syklusen egentlig blir helt kluss oppi gravitidet og sånn :P

Men min app regner ut gjennomsnitt helt fra starten av jeg begynte å bruke den. Det var i 2012 :)

Den stemmer som oftest på en prikk. Noen dager fra og til etter SA og MA...

Oj, det ble rotete. Poenget mitt er at jeg er fornøyd med den appen :laugh:

Kan føre inn alle mulige slags symptomer osv. Den regner ut EL også, men kroppen min er kjemperar, så jeg har EL her og der i følge den selv :ler: Kjenner når jeg har EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt/bruker Periodtracker appen. Likte den veldig godt frem til SAen. Da ble det bare rot. Men om syklusen min er tilbake til vanlig så har jeg 28 dagers syklus, så egentlig ganske greit å regne ut EL osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :nigo: Og gratulerer med 25 uker til deg :hoppe: Håper formen din er fin?

Tusen takk!

Det går opp og ned. Litt slitsomt men jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Clue og Kindara. I Kindara legger jeg inn temp og slikt, slik at jeg vet når EL er :) Veldig kjekt!!! Da ser man fort om noe ikke er slik det skal også...

Enig i at det er surt å mangle data fra gamle apper. Har byttet tlf så har ingenting fra før graviditeten... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh.... ble det noen spørsmål på jobb i dag?

Godt kjærst er tilbake og klar for sengevalsen fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer også på om det ble noen spørsmål på jobb? Jeg bruker period tracker, den er veldig søt og fargerik - og det er alt jeg har å si om den! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg fikk spørsmål om det fra to stykker faktisk. Hun ene spurte om jeg hadde hatt influensa. Jeg bare: nei.

Haha så gikk jeg.

Hun andre spurte, og da bare svarte jeg noe vagt og gikk. Synes det er merkelig at folk spør om sånt jeg :vetikke: Blir litt ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at syklusen min er tilbake til normal allerede faktisk. Jeg er helt sykt oppblåst, så ille at jeg ser gravid ut :P husker at jeg var det de to andre syklusene jeg har hatt, ved antatt EL! Så det lover jo godt :) Vil gjerne at alt skal tilbake til normalen så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at folk spør ja! Men synes du taklet det bra jeg :) godt du er raskt tilbake i syklus! La det bli mars-baby på oss alle :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at sånt kan falle ut av munnen min også helt uten at det er meningen å være kjip, men jeg prøver å avlære meg det!! Det setter jo folk i ubehagelige situasjoner som du sier. Hurra for syklus på vei tilbake i rute, og tommel opp for Mars! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker veldig godt de som spurte sånn generelt, kommer godt overens med de. Så tror det bare var gode intensjoner bak. Uansett litt ubehagelig når det er en sånn grunn til at man er sykemeldt :/

Åh denne kvelden har vært bra! Startet traust med soving på sofaen. Så bestemte vi oss for å ta en joggetur som endte opp med årets første ( :sjokk: ) bad! Og det var jo så deilig temperatur i havet! :hoppe: trodde det skulle være mye kaldere, men det var jo skikkelig deilig! Var så deilig at jeg vil gjøre det igjen nå! :ler: Får vente til i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha oi !! Bad i sjøen allerede!?!?! Hadde ikke gått her hvertfall, gjennomsnittlig temperatur under 10 grader helt til forrige uke...

Krysser fingrer og tær for oss denne PP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe allerede? Synes det er sent for å være på østlandet ;) Husker da jeg var liten, så var ofte det første badet overstått i mai :) var veldig deilig temperatur i vannet nå! Ca 18-19 grader :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner, er det ikke så? ;)

Oi, ikke verst med første bad!

Håper det går bedre med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18-19 grader?!  :sjokkbla: *brrr Jeg er skikkelig pingle, så bader sjelden. Men tøft at andre klarer. Jeg er en av de som bruker en halvtime ut i vannet. Ett skritt og vente litt... og så et skritt til :fnise: 

 

Skikkelig sporty med joggetur da! Vi skal pakke for ferie til fredag og jeg tar nok med joggeskoene. Har tro på en aktiv og samtidig avslappet ferie i år :) Kanskje bestige noen fjelltopper og få fargen med på kjøpet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er nok ganske sent egentlig, men med den sommeren som vi har hatt her så har det ikke vært aktuelt å nærme seg vannet engang.... Det ser derimot lysere ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...