Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Da tok jeg en test i morges for å forsikre meg om at all Hcg er ute av kroppen. Testen var blendahvit :hoppe: Rar følelse å håpe på hvit test :ler: Men da vet jeg at kroppen kan ha EL og at om jeg får positiv test om en ukes tid, så er det faktisk fordi jeg er gravid, og ikke fordi kroppen ikke har kvittet seg med alle hormonene fra SAen :) Litt godt for psyken også - nå er kroppen helt ferdig med dette, så da kan hodet også bli det :) Føler meg heldigvis ganske ferdig med det, og tenker mindre på det nå enn før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg følge med fremover :) Tror jeg er ny leser, kan ikke huske å ha vært innom her hør, men sliter enda med en evigvarende ammetåke (selv om sønnen min er to år, haha), og kan være noe.... distré :fnise:

 

Skåler med litt kaffe jeg for en vellykket prøveperiode for oss alle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Pyntestøv! Hyggelig med ny leser :hoppe: Hehe ja denne ammetåka ja.. Er det lov å skylde på ammetåke som prøver også kanskje? :ler: Jeg tror jeg er en god kandidat! :sjenert:

Krysser fingrene for TB på hele gjengen her og samme terminklubb :hoppe: Tenk så koselig barselgruppe vi kunne ordna da! :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Pyntestøv! Hyggelig med ny leser :hoppe: Hehe ja denne ammetåka ja.. Er det lov å skylde på ammetåke som prøver også kanskje? :ler: Jeg tror jeg er en god kandidat! :sjenert:

Krysser fingrene for TB på hele gjengen her og samme terminklubb :hoppe: Tenk så koselig barselgruppe vi kunne ordna da! :bond:

 

Leste et sted hvor prøveperioden ble definert som skrulleperioden, og jeg tror det inkluderer meget sprikende hukommelse. Jeg føler i hvert fall at jeg prosesserer informasjon som en lekk sil om dagen :hoho:

 

Ja, er så koselig å ha likesinnende å snakke med (så man kan få riktig god grobunn for galskapen også, haha) i en veldig spennende periode i livet. Dette er din første forstod jeg. Det er så fantastisk å få barn første gang, helt vidunderlig. Det blir nok veldig bra å få barn nummer to også altså, men man kan ikke gå like mye inn i babybobla når man allerede har et barn som trenger oppfølging, støtte og kjærlighet. Så ja, oppsummert - du har en fantastisk tid i møte. Når den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted hvor prøveperioden ble definert som skrulleperioden, og jeg tror det inkluderer meget sprikende hukommelse. Jeg føler i hvert fall at jeg prosesserer informasjon som en lekk sil om dagen :hoho:

 

Ja, er så koselig å ha likesinnende å snakke med (så man kan få riktig god grobunn for galskapen også, haha) i en veldig spennende periode i livet. Dette er din første forstod jeg. Det er så fantastisk å få barn første gang, helt vidunderlig. Det blir nok veldig bra å få barn nummer to også altså, men man kan ikke gå like mye inn i babybobla når man allerede har et barn som trenger oppfølging, støtte og kjærlighet. Så ja, oppsummert - du har en fantastisk tid i møte. Når den kommer :)

For et fint innlegg! Jeg liker når dere erfarne mødre forteller litt mer enn om alt det som er tøft og slitsomt. Man VET jo at det ikke bare er det, men noen ganger så kan det nesten virke sånn! Skrulleperioden :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint innlegg! Jeg liker når dere erfarne mødre forteller litt mer enn om alt det som er tøft og slitsomt. Man VET jo at det ikke bare er det, men noen ganger så kan det nesten virke sånn! Skrulleperioden :hoho:

 

For å nyansere litt så er det jo mange som opplever babytiden som tøff (jeg hadde kanskje ikke vært like entusiastisk om jeg hadde fått meg selv som baby. Jeg hadde nemlig spedbarnskolikk frem til jeg var 6 mnd, hoho) og det er mange nok også har fått et mammasjokk (for å sitere boka, ja, "mammasjokket"). Men, jeg opplevde den første tiden nesten utelukkende som altoppslukende og noe skremmende, men rett og slett fantastisk. Det er litt som å være nyforelska, man svever rundt og er livredd for å miste det man har.

 

Jeg slet verken med amming, hadde en sønn som sov godt og var stort sett blid og fornøyd. Han ble mer krevende etter hvert, men da var jeg jo blitt mer varm i trøya. (Og nå leker han stort sett fly i lav høyde, som en propell ute av kontroll, over alt...helt tiden :ler:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Så godt at testen din var hvit :hoppe: Merkelig å ønske det forstår jeg ja, men nå er jo det bra at den er hvit, så har du klarsignal :strix: Jeg har UL kl 10 på mandagen, så får krysse noen ekstra fingre til da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted hvor prøveperioden ble definert som skrulleperioden, og jeg tror det inkluderer meget sprikende hukommelse. Jeg føler i hvert fall at jeg prosesserer informasjon som en lekk sil om dagen :hoho:

Ja, er så koselig å ha likesinnende å snakke med (så man kan få riktig god grobunn for galskapen også, haha) i en veldig spennende periode i livet. Dette er din første forstod jeg. Det er så fantastisk å få barn første gang, helt vidunderlig. Det blir nok veldig bra å få barn nummer to også altså, men man kan ikke gå like mye inn i babybobla når man allerede har et barn som trenger oppfølging, støtte og kjærlighet. Så ja, oppsummert - du har en fantastisk tid i møte. Når den kommer :)

Skrulleperioden ja :hoho: Det synes jeg var en passende term :fnise:

Åh jaa det er så fantastisk å tenke på alt jeg har i møte de neste årene! Blir jo helt gira av tanken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at testen din var hvit :hoppe: Merkelig å ønske det forstår jeg ja, men nå er jo det bra at den er hvit, så har du klarsignal :strix: Jeg har UL kl 10 på mandagen, så får krysse noen ekstra fingre til da :) :)

Jeg skal krysses det som krysses kan! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter løpetur med påfølgende kveldsbad. DET er deilig det :strix: Når jeg puster og peser som verst tenker jeg bare: bad, bad, baaaaad. Før tenkte jeg øl,øl, løk :fnise: Rart hvordan det forandrer seg i prøveperiodene. Hadde dog vært ganske deilig med en øl nå men...De beste badene er de etter en løpetur da :hoppe: I dag fikk jeg også personlig rekord på løpeturen i dag! Det er så deilig når kroppen hører etter :ler:

Rimelig fornøyd nå altså! Nå er det straks middag også. Grillet entrecote på menyen. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Mente selvsagt øl,øl, øøøøl. Men jeg likte autocorrecten, så jeg lar det stå :hoho: Hadde jo vært artig om jeg faktisk gledet meg til LØK mens jeg var på løpetur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig glad da jeg fikk hvit test sist. Det er godt å vite at kroppen stabiliserer seg igjen! Håper det går raskt for meg denne gangen også, men jeg har faktisk ingen tester å sjekke med så jeg må vel bare vente på mensen (når enn den kommer)  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh.. Mente selvsagt øl,øl, øøøøl. Men jeg likte autocorrecten, så jeg lar det stå :hoho: Hadde jo vært artig om jeg faktisk gledet meg til LØK mens jeg var på løpetur :ler:

:fnise: Jeg grublet litt på den der. Kan hun mene chips med løksmak liksom? Men da så! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kaffemor! Sitter og leser meg opp etter en down-periode på forumet, har ikke maktet å følge opp, men nå er jeg tilbake igjen. Mye trist lesning her inne, felte en tåre for deg.. :(

Men det er godt å lese hvor raskt du er kommet deg ovenpå igjen, og at du er positiv mtp videre prøving! Håper du havner i gruppen med SA som går rett over i ny graviditet, kroppen skal visst være ekstra mottakelig i denne perioden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig glad da jeg fikk hvit test sist. Det er godt å vite at kroppen stabiliserer seg igjen! Håper det går raskt for meg denne gangen også, men jeg har faktisk ingen tester å sjekke med så jeg må vel bare vente på mensen (når enn den kommer) :fnise:

Ja, sikkert like greit å bare vente på mensen, spesielt om man ikke skal være aktive prøvene måneden etter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Jeg grublet litt på den der. Kan hun mene chips med løksmak liksom? Men da så! :ler:

Haha chips med løksmak er ganske godt da :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kaffemor! Sitter og leser meg opp etter en down-periode på forumet, har ikke maktet å følge opp, men nå er jeg tilbake igjen. Mye trist lesning her inne, felte en tåre for deg.. :(

Men det er godt å lese hvor raskt du er kommet deg ovenpå igjen, og at du er positiv mtp videre prøving! Håper du havner i gruppen med SA som går rett over i ny graviditet, kroppen skal visst være ekstra mottakelig i denne perioden :)

Så god du er :klem: Ja, jeg tror jeg hadde litt flaks med tanke på at det ble sommerferie rett etterpå. Lettere å komme seg ovenpå igjen når man har mye hyggelige ting på programmet :)

I kveld kom jeg på at jeg er 10 dpo i morgen :sjokk: Så i utgangspunktet kan jeg prøve meg på en test... Skal prøve å la vær, jeg fikk jo negativ test sist 10 dpo, og fikk ikke positiv før 13 dpo.. Men tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test! Test! Test!

Jeg er nok ikke dpo enda... EL-slim i dag!!! Å jubel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...