Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Ååååå  :hoppe:   Så kjekt! :hjerte:  :nigo: GRATULERER så mye! :strix: Da blir det februar-baby på oss begge  :rodmer:  Ser at jeg helt har glemt å legge igjen ett spor her, dette var jo en kjekk måte å få gjøre det på  :laugh:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!  :hoppe: Så spennende tid du har i vente, gleder meg til å følge med! Og håper jeg snart følger etter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg jo passe på å følge med!  :bolledeig:

 

Hurra!  :danse:

juuhuuu gratulerer så mye  :hoppendeglad:

 

Tusen takk  :helen:

åh, så fine tester du har :hoppe: Det der blir en liten baby som liker kaffe :Knegg: Når er foreløpig termin?

 

Haha jaa! Tenk da, jeg som er så glad i kaffe må nå ha restriksjoner på hvor mye jeg kan drikke :sjokk: Kan jo bare drikke en - to kopper om dagen :jepp: Men det er så utrolig verdt det  :hjerte:

Kallenavn Fløteskvetten?  :Knegg:

Eller Kaffe Latte?  :Knegg:

 

 

Fløteskvetten! :rodmer:

 

:hoho:  Fløteskvetten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå  :hoppe:   Så kjekt! :hjerte:  :nigo: GRATULERER så mye! :strix: Da blir det februar-baby på oss begge  :rodmer:  Ser at jeg helt har glemt å legge igjen ett spor her, dette var jo en kjekk måte å få gjøre det på  :laugh:

 

Tusen takk  :bolledeig: Februarbebbis blir så urolig bra :hjerte: 

 

Hvordan er formen din? Har du mange symptomer?

 

GRATULERER!  :hoppe: Så spennende tid du har i vente, gleder meg til å følge med! Og håper jeg snart følger etter :)

 

Tusen takk :hjerte: Så koselig at du vil følge med  :biggrin:  Jeg også håper at du snart følger etter! Krysser alt jeg har for at det klaffet for deg også denne PP'en :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :bolledeig: Februarbebbis blir så urolig bra :hjerte:

Hvordan er formen din? Har du mange symptomer?

Tenk vi går vinteren og jula i møte med voksende mage :hjerte:

Formen er grei, er mye trøtt og energiløs. Blir plutselig veeldig sulten, og hvis jeg ikke spiser da blir jeg uggen. Fryktelig ømme pupper, som også har blitt større og så har jeg fått større areola. Så har jeg fryktelig lyst på friske ting, fått dilla på saftis, og fått avsmak på veldig fete ting. Egentlig veldig greit med tydelige tegn, da blir det mer virkelig :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk vi går vinteren og jula i møte med voksende mage :hjerte:

Formen er grei, er mye trøtt og energiløs. Blir plutselig veeldig sulten, og hvis jeg ikke spiser da blir jeg uggen. Fryktelig ømme pupper, som også har blitt større og så har jeg fått større areola. Så har jeg fryktelig lyst på friske ting, fått dilla på saftis, og fått avsmak på veldig fete ting. Egentlig veldig greit med tydelige tegn, da blir det mer virkelig :):hjerte:

 

Ja, det er noe med det. Litt godt å kjenne at man er gravid! 

 

Tenk da, stor mage i julen :hjerte: Det er så stas å tenke på. Kjenner jeg virkelig gleder meg til at magen kommer og alle rundt meg vet om graviditeten. Blir mer virkelig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 4+2  :rodmer:  

 

Trodde ikke at jeg skulle merke så mye til graviditeten så tidlig! Men jeg har endel symptomer, og føler meg ganske gravid. Foreløpig har jeg følgende symptomer;

 

- stikkinger i magen og livmoren. Føler meg til tider øm i hele den "regionen". 

- kvalmebølger (heldigvis ikke så ofte)

- "fyllesyke"

- svimmel

- trøtt 

- til tider oppblåst

 

I dag måtte jeg faktisk sove litt på jobb :sjenert: Ble så utrolig trøtt at jeg måtte ta meg rundt 15 minutter :fnise: Dro ned "persiennene" (som er på vinduet ut mot gangen) og lukket døren til kontoret. Hjalp faktisk ganske mye! Sov jo ikke tungt, bare slumret litt :ler: Håper ingen oppdaget det :sjenert: Ser jo sikkert rimelig spesielt ut.. Den effektive kommunalt ansatte :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten power-slumring! Hørtes vedig godt ut, og litt morsomt å tenke på hvordan det hadde sett ut for uvitende forbipaserende :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jaa, det kunne blitt rimelig flaut :ler: 

 

Godt jeg har persienner, for å skjerme når jeg har møter der inne. De funket bra for å skjule power-slumring også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kunne gjemme seg unna til en liten lur :) Jeg fikk lov til å ta en powernap i lunsjtidene, det reddet dagen på jobb for meg! :) Ikke så mye som skal til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, det er ikke så mye som skal til. Fikk gjort mye mer etter luren min også, enn det jeg tror jeg hadde fått gjort om jeg ikke hadde slumret ;) Da var jeg jo så trøtt at jeg bare satt der og så tomt ut i luften.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe med det. Litt godt å kjenne at man er gravid! 

 

Tenk da, stor mage i julen :hjerte: Det er så stas å tenke på. Kjenner jeg virkelig gleder meg til at magen kommer og alle rundt meg vet om graviditeten. Blir mer virkelig da :)

 

Jeg gleder meg også veldig! :hjerte: Føler det er litt uvirkelig nå når man ikke kan se det, få vet om det, og man ikke kjenner noe til selve babyen. Det skal blir veldig deilig når ingen er i tvil om at vi er gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har truffet på flere som har madrass på kontoret, så en liten power nap skal du ikke le av! :ler:

Haha, madrass på kontoret? Da har msn virkelig dratt det langt :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vegg til vegg-teppe på gulvet, teller det for noe av det samme som madrass? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha vegg til vegg teppe er hakket før madrass, kan man si det sånn? :ler: Kanskje jeg skulle skaffet meg en sofa på kontoret jeg kunne sovet på, tviler på at det hadde falt i god jord hos sjefen men :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vegg til vegg teppe er hakket før madrass, kan man si det sånn? :ler: Kanskje jeg skulle skaffet meg en sofa på kontoret jeg kunne sovet på, tviler på at det hadde falt i god jord hos sjefen men :fnise:

Kanskje hakket før madrass ja ... Det spørs om ikke sofa egentlig hadde vært kjempelurt? Tenk så deilig å slenge seg nedpå mens man leser sakspapirer og slikt? Beina i været og paraplydrink i hånden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vegg til vegg-teppe på gulvet, teller det for noe av det samme som madrass? :fnise:

Haha samme her! Men har ikke eget kontor da. Men tror om jeg hadde gjemt meg under pulten så ville ingen sett meg :fnise:

Hvordan er formen i dag kaffemor? Fremdeles "fyllesyk" og trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at det fort hadde blitt litt mye soving og litt lite jobbing om jeg hadde skaffet meg den sofaen :ler:

Formen er ok sjela :) "fyllesyken" er gått litt vekk i dag, men fortsatt veldig trøtt og sliten. Alt i alt er formen veldig grei. Har heller ikke spottet noe i dag, slik jeg har gjort hele uken. Så veldig fornøyd med det! Leste at det var helt normalt, og at så lenge det ikke var noe blod var det ikke grunn til bekymring, men man klarer likevel ikke å bekymre seg litt.. Så veldig glad for at jeg ikke har sett noe til det i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...