Gå til innhold

Før - etter bilder

Alja

Anbefalte innlegg

Er fortsatt i en prosess, men med litt over ett år mellom disse to bildene :)  Har vært periodevis en del sykdom inne i bildet også, men har nå mulighet til å være litt mer målrettet :D Ser ikke på det siste som et "etter-bilde", men underveisbilde :) 

Skjermbilde 2016-06-12 kl. 12.35.44.png

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, rh1 skrev:

Er fortsatt i en prosess, men med litt over ett år mellom disse to bildene :)  Har vært periodevis en del sykdom inne i bildet også, men har nå mulighet til å være litt mer målrettet :D Ser ikke på det siste som et "etter-bilde", men underveisbilde :) 

Åh, fin mage:) du var nå flott før også, da! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
13 minutter siden, Knaggrekke skrev:

Du har selvsagt lov til å ha din mening, men jeg kjenner jeg synes det er utrolig unødvendig å si dette. Her har vi dn person som helt åpenbart har spist og trent målrettet og oppnådd resultater og ønsker å dele dette i en tråd der alle viser før- og etterbilder. Og så velger du å tråkke på den innsatsen ved å si at han han var finere før - underforstått; han er ikke like fin lenger. Jeg skjønner bare ikke poenget. Han har heller ikke spurt om han er fin. 

Cyrus, jeg synes du har gjort en fantastisk jobb, jeg! 

Føler alle roser de som har gått fra overvektig til normalvektig (noe vi selvsagt skal!), men Cyrus og Runforit, særlig, er det innimellom noen som på død og liv skal hakke på. 

Vi tåler det. Heller oss fornuftige oppegående mennesker som har høyt selvbilde og selvtillit som ikke lar oss påvirke av haters enn noen som kanskje ville fått seg en knekk.

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
4 minutter siden, rh1 skrev:

Bra jobbet! Fin mage :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) har veldig få bilder av meg selv i helfigur, så er klar over at jeg ikke akkurat viser så mye annet enn magen her 😅 @Knaggrekke @Runforit

Endret av rh1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Runforit skrev:

Vi tåler det. Heller oss fornuftige oppegående mennesker som har høyt selvbilde og selvtillit som ikke lar oss påvirke av haters enn noen som kanskje ville fått seg en knekk.

:) 

You tell'em!!!! 😎🔫💣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde :) Tatt igår.

Photo 25.05.14 23 29 56.jpg

Bilde 11.06.2016, 09.00.08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde :) Tatt igår.

Wow bra jobba! :) 

hvor høy er du og hvor mye veide du før etter ? 

Ser ut som du har fått en del muskelmasse 😊

Anonymkode: 517a5...135

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Wow bra jobba! :) 

hvor høy er du og hvor mye veide du før etter ? 

Ser ut som du har fått en del muskelmasse 😊

Anonymkode: 517a5...135

Takk :) Er 168 og tror jeg veier 74 kg på før bildet, mens nå ligger jeg på rundt 63. Begynte først med å bare foksere på vektnedgang og var nede i 61 kg på mitt laveste, men etter at jeg begynte å fokusere mer på styrke så har jeg, naturligvis, lagt på meg litt mer igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
35 minutter siden, Honeyblossom skrev:

18 minutter siden, Fireball skrev:

Hopper i det og poster jeg også! Ikke drøyt stor forskjell, men er ca 3,5 uke mellom bildene :)

Før 01 r-vert.jpg

Før 02 r-vert.jpg

Så flinke dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honeyblossom skrev:

WOW! Så du slanket deg først, før du begynte å trene styrke? Jeg vil også bollemagen til livs, og dette var fryktelig motiverende. :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
16 minutter siden, Bloodless skrev:

WOW! Så du slanket deg først, før du begynte å trene styrke? Jeg vil også bollemagen til livs, og dette var fryktelig motiverende. :D

Ja :) I begynnelsen ville jeg bare ned i vekt og trente bare kondisjon, men ble etterhvert litt lei av det så jeg byttet ut et par av kondisjonsøktene mine med styrke og jeg fikk rett og slett dilla. Når jeg i tillegg begynte å se resultater av det fikk jeg ikke akkurat mindre dilla. Nå blir jeg bare omtalt i familien som "treningsnarkomanen" :fnise: 

Glad jeg motiverer deg! Er bare å hoppe i det egentlig. Kjipt i starten, men det går fort over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Honeyblossom skrev:

Takk :) Er 168 og tror jeg veier 74 kg på før bildet, mens nå ligger jeg på rundt 63. Begynte først med å bare foksere på vektnedgang og var nede i 61 kg på mitt laveste, men etter at jeg begynte å fokusere mer på styrke så har jeg, naturligvis, lagt på meg litt mer igjen :) 

Wow! Imponert! Motiverende å se!

Min kropp kan minne om din, altså før-bildet. :P Bare at jeg er enda større, med litt mindre mage og mer på hoftene.

Veldig glad for å se dine lår, har samme slags lår som på førbildet, så glad for å se at det går å få bort!! :hoppe: 

(trodde det kunne være noe rart med formen på mine låra, hehe!)

Jeg trener styrke paralellt med slankingen, mens du fokuserte på det ene først. Hva anbefaler du, nå sett i ettertid? 

Og du får gjerne fortelle litt om hvordan du gikk ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkedu

Motsatt vei :) har slitt med spiseforstyrrelser men har lagt på meg 20 kg, mangler bare 2 kg nå :) bilde til venstre er 7kg over laveste vekt, har sletta alle andre..

image.png

image.png

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ikkedu skrev:

Motsatt vei :) har slitt med spiseforstyrrelser men har lagt på meg 20 kg, mangler bare 2 kg nå :) bilde til venstre er 7kg over laveste vekt, har sletta alle andre..

image.png

image.png

Dette er super jobbing det. Enda større prestasjon den veien (med sykdom som utgangspunkt), enn å slanke seg. Fantastisk jobba!!!!!

Anonymkode: 78035...5a1

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En helt utrolig forvandling!!! Så bra :)

Lykke til, med de siste kg opp! Knalljobb du har gjort:) 

Anonymkode: 80965...2b7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edain
12 minutter siden, ikkedu skrev:

image.png

image.png

Så bra jobbet 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
Et øyeblikk siden, BlendaSensitive skrev:

Wow! Imponert! Motiverende å se!

Min kropp kan minne om din, altså før-bildet. :P Bare at jeg er enda større, med litt mindre mage og mer på hoftene.

Veldig glad for å se dine lår, har samme slags lår som på førbildet, så glad for å se at det går å få bort!! :hoppe: 

(trodde det kunne være noe rart med formen på mine låra, hehe!)

Jeg trener styrke paralellt med slankingen, mens du fokuserte på det ene først. Hva anbefaler du, nå sett i ettertid? 

Og du får gjerne fortelle litt om hvordan du gikk ned. 

Jeg begynte så smått i Desember 2014. Da kuttet jeg gradvis ned på mengden mat jeg spiste og samtidig så endret jeg på hva jeg spiste, men jeg endret allikevel ikke så mye. Jeg valgte grovt fremfor fint, spiste mer grønt, kuttet ut brus i hverdagen og begrenset godisinntaket til kun lørdager. I Januar 2015 begynte jeg å trene, da med fokus bare på kondisjon. Startet med 1-2 økter i uka og økte det gradvis etterhvert som jeg følte at formen ble bedre :) I mai 2015 hadde jeg plutselig gått ned 10kg (!) og var mektig imponert over meg selv :fnise: Begynte så smått med litt styrke rundt denne tiden, men når sommern kom så ble jeg ganske slapp med treningen, var fortsatt flink med kosten til en viss grad da. Sommerferien endte og jeg kom fort tilbake til faste rutiner igjen, men begynte med enda mer styrke. Vekta mi stod for det meste stille i perioden Mai-Oktober. Det var først i November 2015 da jeg virkelig fikk styrkedilla at den begynte å endre seg. I begynnelsen fikk jeg litt panikk fordi jeg trodde jeg la på meg pga mat, men skjønte etterhvert at det var pga styrketreningen. Gikk opp i vekt, men så allikevel slankere ut liksom. Etter nyttår i år bestemte jeg meg for at jeg var offisielt "ferdig" med å slanke meg.  Jeg hadde gått ned 12kg pluss minus, og var fornøyd. Nå spiser jeg uten å tenke på kalorier osv, men har fortsatt begrenset brus og snacks til kun lørdager :) Trener ikke lenger fordi jeg føler jeg "må", men fordi jeg faktisk elsker det.

Sorry, hvis det ble litt langt :fnise:

Hvis hovedfokuset ditt er å gå ned i vekt så vil jeg utifra min erfaring anbefale deg å kombinere både styrke og kondisjon. Enten å trene styrke først for så å kjøre på med cardio etter det, eller å bare fokusere på en ting per økt. Begge deler vil ha effekt, men dersom du trener cardio rett etter en styrkeøkt på feks rumpa vil du lettere brenne fett rundt det området hvor du nettopp har trent styrke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ikkedu skrev:

image.png

image.png

Wow, veldig bra, du ser fantastisk ut, lykke til med et par til opp, de vil kler deg :) 

Anonymkode: 6e2dc...87d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...