Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsvant cellulitter med bare endring av kosthold og trening ? Jeg har myyye cellulitter, mye mer enn du hadde. Men hørt at cellulitter ikke forsvinner ?

Anonymkode: 81ca7...e98

Håper ikke jeg tar feil, men jeg kaller det for celulitter ihvertfall, de "søkkende" i huden jeg hadde mye av på bilde nr.1. Eller heter det appelsinhud eller noe annet? :) 

Isåfall, jeg har ikke gjort NOE annet enn å spise sunnere og trene, har trent kanskje 4/5 ganger i uken ( pluss minus) siden september. Jogget og syklet, og har som sagt hatt legday to ganger i uken ca. Tatt mye knebøy med vekter, utfall, legcurl, beinbress osv. 

La egentlig ikke merke til forskjellen på "celulittene" før jeg sammenlinket bildene her og dagen.. For det har jo åpenbart fungert ganske bra :) 

Anonymkode: 55900...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker83924
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke jeg tar feil, men jeg kaller det for celulitter ihvertfall, de "søkkende" i huden jeg hadde mye av på bilde nr.1. Eller heter det appelsinhud eller noe annet? :) 

Isåfall, jeg har ikke gjort NOE annet enn å spise sunnere og trene, har trent kanskje 4/5 ganger i uken ( pluss minus) siden september. Jogget og syklet, og har som sagt hatt legday to ganger i uken ca. Tatt mye knebøy med vekter, utfall, legcurl, beinbress osv. 

La egentlig ikke merke til forskjellen på "celulittene" før jeg sammenlinket bildene her og dagen.. For det har jo åpenbart fungert ganske bra :) 

Anonymkode: 55900...480

Det var forskjellen på celulittene jeg og la merke til på før og etter bilde ditt. Bra jobba!
Mine forsvinner og når jeg spiser sunt og trener styrke. Er vel heller at celulitter ikke forsvinner helt, men de kan absolutt forbedres ved trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Tirilns skrev:

Mer mat kombinert med styrketrening resulterte i en strammere og slankere kropp :) 

1023345-12-1436444476736-n600.jpg

Wow, så vanvittig bra! :) Skikkelig inspirerende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
46 minutter siden, Tirilns skrev:

Mer mat kombinert med styrketrening resulterte i en strammere og slankere kropp :) 

 

Tilgi min nysgjerrige natur, men om man kan spørre, på hvilket av disse bildene veier du mest? Bra jobba iallefall, du ser ut som en (proff)idrettsutøver. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, willma skrev:

Wow, så vanvittig bra! :) Skikkelig inspirerende. 

Tusen takk, så hyggelig å høre! :)

9 minutter siden, incognita skrev:

Tilgi min nysgjerrige natur, men om man kan spørre, på hvilket av disse bildene veier du mest? Bra jobba iallefall, du ser ut som en (proff)idrettsutøver. :)

Ingen fare, det er bare å spørre! På venstre bilde veide jeg to kilo mindre enn på høyre bilde. Jeg har faktisk gått opp to kilo, men blitt slankere, strammere og mer markert. Jeg har gått opp to kilo, men mistet fett fra både lårene mine og de berømte «love handles», samt fått frem en relativt synlig sixpack. Med andre ord et levende bevis på at vekt ikke alltid har noe å si på hvor stor man er :) Mange tror jo at "lavest vekt = tynnest kropp", men det stemmer ikke alltid.

Endret av Tirilns
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk jeg til dette da :P wæææ flaut å se det første bildet.....guuuuud
Her er min forandring. Fikk andre barnet i oktober. 
Har en lang vei igjen, men godt igang. Og ja poseringene utgjør selvfølgelig litt.......:P

 

12745582_10153662953962562_3837263711968473341_n.jpg

Endret av agnesb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@agnesb woow, så flink du har vært. Kan jeg spørre deg hvor mye du veide på det første bildet og det siste?

Anonymkode: 65e05...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

@agnesb woow, så flink du har vært. Kan jeg spørre deg hvor mye du veide på det første bildet og det siste?

Anonymkode: 65e05...391

takk :) 
Jada null stress det. På det første bildet var ikke lenge etter fødsel. Så fra da til nå er det totalt 16 kg ned. MEN jeg kan bare skryte på meg ca 5 av de.. resten raste av bare første ukene etter han kom til.
Så bildet øverst til venstre nesten 90 tror jeg:P (nesten 100 kg før han ble født! ohlord) Nå 82. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, agnesb skrev:

takk :) 
Jada null stress det. På det første bildet var ikke lenge etter fødsel. Så fra da til nå er det totalt 16 kg ned. MEN jeg kan bare skryte på meg ca 5 av de.. resten raste av bare første ukene etter han kom til.
Så bildet øverst til venstre nesten 90 tror jeg:P (nesten 100 kg før han ble født! ohlord) Nå 82. 
 

Nå vet jeg ikke høyden din, men med mindre du er veldig høy så hadde jeg aldri trodd at du veide 82 kg på etterbildene. Du ser slankere ut enn meg, og jeg er nesten 20 kg mindre (168 cm). Knallbra jobba!

Anonymkode: 087c6...98d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke høyden din, men med mindre du er veldig høy så hadde jeg aldri trodd at du veide 82 kg på etterbildene. Du ser slankere ut enn meg, og jeg er nesten 20 kg mindre (168 cm). Knallbra jobba!

Anonymkode: 087c6...98d

Jeg er 174. Så ikke kjempe høy men ja litt:)

Ja jeg kan nesten ikke fokusere for mye på selve vekten. Har alltid vært tung.. Enda på mitt tynneste. Har ALLTID veid mest i venninnegjengen. Mye mere enn de som har vært større enn meg..

Er vel bare kraftig bygd. Og har blitt fortalt at jeg har mye muskelmasse ellernoe slik.....:p

tror ideal vekt for meg ville vært ned til73-75 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
5 timer siden, agnesb skrev:

Fikk jeg til dette da :P wæææ flaut å se det første bildet.....guuuuud
Her er min forandring. Fikk andre barnet i oktober. 
Har en lang vei igjen, men godt igang. Og ja poseringene utgjør selvfølgelig litt.......:P

 

 

Du ser bra ut! Hadde aldri gjetta at veide 82 kg. Kanskje 70, men aldri 82!

Den 18.2.2016 at 16.17, Tirilns skrev:

Mer mat kombinert med styrketrening resulterte i en strammere og slankere kropp :) 

 

Wow, imponerende. Hvordan har du spist for å få til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, agnesb skrev:

Jeg er 174. Så ikke kjempe høy men ja litt:)

Ja jeg kan nesten ikke fokusere for mye på selve vekten. Har alltid vært tung.. Enda på mitt tynneste. Har ALLTID veid mest i venninnegjengen. Mye mere enn de som har vært større enn meg..

Er vel bare kraftig bygd. Og har blitt fortalt at jeg har mye muskelmasse ellernoe slik.....:p

tror ideal vekt for meg ville vært ned til73-75 kg:)

Du veier det samme som meg og er like høy som meg :) Jeg vil også ned til 73-76 kg. Ser også sykelig tynn ut om jeg skal ned så mye mer. Folk tror jeg veier mye mindre enn jeg gjør . Godt jobba forresten!

Anonymkode: 035eb...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Du ser bra ut! Hadde aldri gjetta at veide 82 kg. Kanskje 70, men aldri 82!

Wow, imponerende. Hvordan har du spist for å få til det?

Tusen takk. Veldig gøy å se resultater, fy søren det motiverer! Nei må jo si jeg skjønner godt at vekt bare er ett tall. 70 ville nok blitt for lite for min kropp! :)

Kuttet helt ut sukker (unntatt litt sjokkis og kos i helgen), kuttet ut sukkerdrikke. Har egne middager for og «skåne» familien litt. Laks, kylling, svin med maaaase grønnsaker. Kanskje en halv potet eller lignende i tillegg. Eller mos av andre grønnsaker.
Ikke brød. Lager alltid selv isåfall. Havregrynrundstykker er en slager.
Drikker masse vann. 

Så det har vært ganske nøye nå i en måned, og kommer til og fortsette slik 1 mnd til tenkte jeg, så roe ned litt på nøyaktigheten. Nå veier og teller jeg.

Ellers er det litt hjemmetrening og går mye tur. Har og en veeeldig aktiv 3 åring, samt bittelille på 3 mnd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du veier det samme som meg og er like høy som meg :) Jeg vil også ned til 73-76 kg. Ser også sykelig tynn ut om jeg skal ned så mye mer. Folk tror jeg veier mye mindre enn jeg gjør . Godt jobba forresten!

Anonymkode: 035eb...59b

Ja ikke sant. Veide 60 noe da jeg var yngre og da så jeg anorektisk ut! Virkelig ikke pent.

Noe rundt der er perfekt. Sommeren 2014 trente jeg mye og var mye strammere og tynnere enn nå. Da veide jeg 80 da og faktisk:p merkelig med denne vekten 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den 18. februar 2016 at 8.27, AnonymBruker skrev:

Forsvant cellulitter med bare endring av kosthold og trening ? Jeg har myyye cellulitter, mye mer enn du hadde. Men hørt at cellulitter ikke forsvinner ?

Anonymkode: 81ca7...e98

Jeg er ikke den du spurte, men svarer likevel. Det har det i stor grad gjort for min del! løping, litt styrke og bedre kosthold har gjort cellulittene nærmest fraværende i tillegg til den berømmelige "bananvalken" rett under rumpeballen nå nesten er borte :) 

Anonymkode: 6a96b...d97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du spurte, men svarer likevel. Det har det i stor grad gjort for min del! løping, litt styrke og bedre kosthold har gjort cellulittene nærmest fraværende i tillegg til den berømmelige "bananvalken" rett under rumpeballen nå nesten er borte :) 

Anonymkode: 6a96b...d97

Jeg har bananvalk :sjenert: 

kan jeg spørre hva du spiser til de ulike måltidene? 

Anonymkode: 904f8...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bananvalk??

 

Forresten, veldig inspirerende med før og etter bildene. Og viktig poeng Tirilns har om at vekt og slankhe/sunnhet ikke alltid går hand i hand. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
3 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Hva er bananvalk??

 

Lurer på det jeg også. Prøvde å google det, men jeg fikk bare opp resultater for bananmelk istedenfor :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...