Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig flink du har vært!!

Kan du skrive hvor mye og hva du trener også? :):)

Anonymkode: 3e2a6...b51

Nå etter jul har jeg vært flink og trene,så det blir ca. 5-6 ganger i uka. To styrkeøkter og resten løping. Men helt ærlig tror jeg det er kostholdet som skal ta den største fortjenesten for de forsvunne cellulittene og bananvalken

Anonymkode: 6a96b...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer et før-/etter-bilde hvor det har gått motsatt vei. Hadde og har det fint i begge kroppene! :)

post-2529-14440956765527.jpg

post-2529-14441004267998.jpg

Anonymkode: 02823...1ab

Helt klart finest på nederste bilde. Ser så mandig ut på det første. Er nok pga musklene jeg synes det. Men er min mening da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ragnar89 skrev:

Helt klart finest på nederste bilde. Ser så mandig ut på det første. Er nok pga musklene jeg synes det. Men er min mening da. 

Det er mange som er enig med deg i dette. Fint for meg, som nå - som sagt, har litt mer spekk utenpå :tongue:

Anonymkode: 02823...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som er enig med deg i dette. Fint for meg, som nå - som sagt, har litt mer spekk utenpå :tongue:

Anonymkode: 02823...1ab

Det passer deg bra ;) Flott kropp nå

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

For å blåse litt liv her igjen :)Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig.  Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! 

før og etter.jpg

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edain
2 minutter siden, fullkornspasta skrev:

For å blåse litt liv her igjen :)Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig.  Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! 

før og etter.jpg

Superbra jobbet! Du ser flott ut :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Edain skrev:

Superbra jobbet! Du ser flott ut :blomst:

Tusen takk! :klem: Ikke ferdig enda, da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.6.2016 at 21.12, fullkornspasta skrev:

For å blåse litt liv her igjen :)Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig.  Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! 

før og etter.jpg

Wow du har vært flink :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fullkornspasta skrev:

For å blåse litt liv her igjen :)Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig.  Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! 

før og etter.jpg

Flott jobba!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
11 timer siden, fullkornspasta skrev:

For å blåse litt liv her igjen :)Har nesten ingen bilder av meg selv før vektnedgangen, men dette får vel duge, foreløpig.  Skal få skikkelig før- og etterbilder når jeg begynner med styrketrening. Gleder meg! 

før og etter.jpg

Knallbra jobbet :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎18‎.‎03‎.‎2016 at 1.37, AnonymBruker skrev:

Her kommer et før-/etter-bilde hvor det har gått motsatt vei. Hadde og har det fint i begge kroppene! :)

post-2529-14440956765527.jpg

post-2529-14441004267998.jpg

Anonymkode: 02823...1ab


Syns begge bildene ser veldig bra ut! Sterk, flott kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

20160302_105407.png

3. Mars

20160606_204024.jpg

3. Juni

Finest før.

Anonymkode: 75af8...bf1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finest før.

Anonymkode: 75af8...bf1

Du har selvsagt lov til å ha din mening, men jeg kjenner jeg synes det er utrolig unødvendig å si dette. Her har vi dn person som helt åpenbart har spist og trent målrettet og oppnådd resultater og ønsker å dele dette i en tråd der alle viser før- og etterbilder. Og så velger du å tråkke på den innsatsen ved å si at han han var finere før - underforstått; han er ikke like fin lenger. Jeg skjønner bare ikke poenget. Han har heller ikke spurt om han er fin. 

Cyrus, jeg synes du har gjort en fantastisk jobb, jeg! 

Føler alle roser de som har gått fra overvektig til normalvektig (noe vi selvsagt skal!), men Cyrus og Runforit, særlig, er det innimellom noen som på død og liv skal hakke på. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Knaggrekke skrev:

Du har selvsagt lov til å ha din mening, men jeg kjenner jeg synes det er utrolig unødvendig å si dette. Her har vi dn person som helt åpenbart har spist og trent målrettet og oppnådd resultater og ønsker å dele dette i en tråd der alle viser før- og etterbilder. Og så velger du å tråkke på den innsatsen ved å si at han han var finere før - underforstått; han er ikke like fin lenger. Jeg skjønner bare ikke poenget. Han har heller ikke spurt om han er fin. 

Cyrus, jeg synes du har gjort en fantastisk jobb, jeg! 

Føler alle roser de som har gått fra overvektig til normalvektig (noe vi selvsagt skal!), men Cyrus og Runforit, særlig, er det innimellom noen som på død og liv skal hakke på. 

Takk!! Gla'iræ ❤

Jeg gikk også fra overvektig til akkurat innafor på BMI-skalaen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Takk!! Gla'iræ ❤

Jeg gikk også fra overvektig til akkurat innafor på BMI-skalaen 😄

Fabelaktig innsats. :) jeg blir imponert over hva folk får til! Og jeg synes du ser bra ut på begge bildene:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...