Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Treningsgal skrev:

Ser at denne tråden ikke har vært aktiv på en liten stund, men ville bare legge ut mitt før og etterbilde også. Det er ca et år i mellom bildene. (Ja måtte sensurere litt da trusa er gjennomsiktig..) :) 

image.jpeg

Wow! 👏🏻 kan jeg spørre om høyde og vekt før og etter? :) 

Anonymkode: 517a5...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Treningsgal
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! 👏🏻 kan jeg spørre om høyde og vekt før og etter? :) 

Anonymkode: 517a5...135

Takk :) 

jeg er 158 høy og veide ca 62 på før bildet og ca 56 nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treningsgal
Den 12. juni 2016 at 14.38, Honeyblossom skrev:

Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde :) Tatt igår.

Photo 25.05.14 23 29 56.jpg

Bilde 11.06.2016, 09.00.08.jpg

 

WOW, dette er så sinnsykt bra jobbet :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12. juni 2016 at 14.38, Honeyblossom skrev:

Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde :) Tatt igår.

Photo 25.05.14 23 29 56.jpg

Bilde 11.06.2016, 09.00.08.jpg

 

Sykt bra. Kan jeg spørre om treningsopplegget ditt. Jeg ser ut som deg på før bildet, og ønsker en (mye) strammere kropp....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
4 minutter siden, Kvalitet skrev:

Sykt bra. Kan jeg spørre om treningsopplegget ditt. Jeg ser ut som deg på før bildet, og ønsker en (mye) strammere kropp....

Hadde egentlig ikke noe bestemt treningsopplegg. Jeg begynte sakte å kutte ned på porsjonene mine, og spise sunnere samtidig som jeg begynte å trene cardio. I starten var det bare cardio et par dager i uka og etterhvert som formen ble bedre økte jeg antall treningsdager og begynte med korte styrkeøkter enten før eller etter en cardioøkt. Etter 7-8 mnd når jeg følte at jeg var fornøyd med vekten min begynte jeg med litt tyngre styrke for å stramme opp enda mer og kombinerer nå både styrke og cardio. Trener 5-7 ganger i uka alt ettersom :) 

Før bildet er tatt i Desember 2014 forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her.

657900.jpghttp://i66.tinypic.com/657900.jpg

Anonymkode: 0fed9...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her.

657900.jpghttp://i66.tinypic.com/657900.jpg

Anonymkode: 0fed9...bd8

Du har mistet en del lår/hofter/rumpe. Også har du blitt brun 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her.

657900.jpghttp://i66.tinypic.com/657900.jpg

Anonymkode: 0fed9...bd8

Hvis du mener du behøver å gå ned i vekt vil jeg anbefale deg å snakke med en lege om det. Du er slank og bra nok som du er. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her.

657900.jpghttp://i66.tinypic.com/657900.jpg

Anonymkode: 0fed9...bd8

Litt vanskelig å si når ikke begge bildene er helfigurs og du har mer klær på det andre bildet, men magen din ser litt mer definert ut hverfall :)

Anonymkode: 7caac...6d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel begge de bildene der noe jeg har som etter mål, så ja, da blir det vanskelig å se. Du har noe mindre lår hvertfall, men å gå mer ned i vekt tror jeg ikke ejg ville fokusert på, heller å få muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp i vekt jeg, upsi. Haha. Men nå skal det endres 😅 Gikk ned fra 80 til 60 (60 kg på førbildet) og nå veier jeg 65. Glad i mat, jeg. Men skal ned igjen til 60! Wish me luck!

image.jpeg

Anonymkode: 837c8...399

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.8.2016 at 19.27, AnonymBruker skrev:

Så flinke dere er👍🏻😍 Her er mitt og jeg vet ikke... Jeg ser ingen forskjell og vil høre deres meninger. Jeg trener hver dag og holder meg i kaloriunderakudd men ser virkelig ingen forskjell og det gjør at eg mister motivasjon.. Ser dere noe forskjell? Bare å være 110% ærlige her.

657900.jpghttp://i66.tinypic.com/657900.jpg

Anonymkode: 0fed9...bd8

Du var fin både før og etter!! 

Så til spørsmålet ;), man ser klart forskjell, du ser slankere ut på bilde 2. Flink du!

Men nå trenger du ikke ligge i underskudd lenger vel, nå er du veldig slank! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke meiningen å bumpe gammel tråd. Men bedre enn å lage en ny en? Ble veldig motivert og lurer på hvordan det har gått med samtlige?

 

Noen som har hatt fremgang, beholdt risultatet vedlike eller har noen nye innslag? 

Anonymkode: 5848f...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11 August 2016 at 17.17, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk opp i vekt jeg, upsi. Haha. Men nå skal det endres 😅 Gikk ned fra 80 til 60 (60 kg på førbildet) og nå veier jeg 65. Glad i mat, jeg. Men skal ned igjen til 60! Wish me luck!

image.jpeg

Anonymkode: 837c8...399

Hei! Håper du forsatt leser i tråden :fnise: hvor høy er du, og hvor lang tid brukte du på 20kg? Jeg har samme mål, ned fra 80..

Anonymkode: 517a5...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg legge ut et bilde her jeg også. Førbildet er fra 82kg og etter er 66.5kg. Jobber fortsatt med kroppen, men er veldig fornøyd så langt :) PhotoGrid_1473965986152.jpg

Endret av The Silence
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/12/2016 at 14.38, Honeyblossom skrev:

Har postet tidligere, men det er en stund siden nå. Samme "før" bilde, men et litt oppdatert "nå" bilde :) Tatt igår.

Photo 25.05.14 23 29 56.jpg

Bilde 11.06.2016, 09.00.08.jpg

 

WOW! Inspirerende! Du har vært dritflink, bra jobba! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...