Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

På tide å blåse liv i denne tråden igjen kanskje? Jeg skal hvertfall prøve å finne gammelt og nytt bilde og få lagt ut i løpet av dagen. #motivert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Frøken Diamant skrev:

5 kg ned i vekt + mye styrketrening😊

FE80D9D6-815D-418D-880C-4A3FE6BDFD03.jpeg

Heftig fremgang!!! Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant
9 minutter siden, Trening skrev:

Heftig fremgang!!! Imponerende!

Takk.Er så gøy å se på bilder.Det er da man ser forskjellen😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2016 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Ja det er det jeg mente, haha, kanskje det bare er jeg som kaller det bananvalk? Men det er i alle fall den valken formet som en banan som ligger under rumpeballene (slik som på bildet, bare mine var enda verre)

Anonymkode: 6a96b...d97

 

På 14.3.2016 den 0.29, Gjest Honeyblossom skrev:

Aha, skjønner. Takk!

 

På 13.3.2016 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Dårlig illustrasjonsbilde, men tror det er en slik ekstra fold under rumpeballene. Veldig vanlig å ha :)

bananvalk.jpg

Anonymkode: 2b941...295

Fin rumpe. Hva er problemet? 

Hvorfor skal alle ha så mye muskler. Synes ikke muskelbuntdamer er pent i det hele tatt. Å være radmager er enda verre. 

Anonymkode: b1d4d...8af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånn bananvakt som jeg gjerne vil redusere. Sytes det er så mye finere med en sprettrumpe. 

Anonymkode: e5da3...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg den eneste som syns flat rumpe er finest? Liker meg selv best som tynn. Aldri hatt lyst på store muskler noen steder.

Anonymkode: 7392e...7d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er jeg den eneste som syns flat rumpe er finest? Liker meg selv best som tynn. Aldri hatt lyst på store muskler noen steder.

Anonymkode: 7392e...7d7

Du er nok i mindretall, men det viktigste er at du er fornøyd :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, BearMama skrev:

Før og etter svangerskap(noen mnd etter) 33 år da. 37 nå 😬

 

 

0EE819D5-398E-456A-82CF-D6E499BF7264.jpeg

Ser ut som underveis i svangerskap for meg

Anonymkode: ad208...fd4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som underveis i svangerskap for meg

Anonymkode: ad208...fd4

Sjalu?

Flott jobba til deg som la ut bildet. Ikke bry deg om hva folk skriver, de er bare misunnelige fordi de fremdeles har 15kg ekstra de ikke har klart å bli kvitt siden de fødte ungen for 7 år siden...

Anonymkode: 9f92f...da0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som underveis i svangerskap for meg

Anonymkode: ad208...fd4

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjalu?

Flott jobba til deg som la ut bildet. Ikke bry deg om hva folk skriver, de er bare misunnelige fordi de fremdeles har 15kg ekstra de ikke har klart å bli kvitt siden de fødte ungen for 7 år siden...

Anonymkode: 9f92f...da0

Vel, det er jo rett formulert. 

Bildet til venstre ble tatt noen timer før jeg fødte. Så sånn sett underveis i svangerskapet på før bildet 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns du ser litt syk ut 😕 

Anonymkode: 2f807...01d

Meg?

Raste ned pga amming, trilleturer og jogging. Det tok litt tid å stabilisere vekten pga ekstra forbrenning den tiden. Bildet er fra da.

Men har lav fettprosent, det vet jeg. 

Men spiser godt og variert med vegetarkost og er frisk og rask. Fått gode tilbakemeldinger fra leger om at jeg ikke har noen mangler og har sterk fysikk 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du ser litt syk ut 😕 

Anonymkode: 2f807...01d

Hva er det for en dust kommentar? Noen er naturlig slanke - du så at hun var det selv når hun er gravid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjalu?

Flott jobba til deg som la ut bildet. Ikke bry deg om hva folk skriver, de er bare misunnelige fordi de fremdeles har 15kg ekstra de ikke har klart å bli kvitt siden de fødte ungen for 7 år siden...

Anonymkode: 9f92f...da0

Er ikke sjalu nei hehe, jeg bare synes det var litt malplassert med høygravid vs etter amming når resten av tråden er folk som har endret kroppen sin ved en innsats over tid fremfor å føde vekk magen. Bra trent for all del, synes bare det var rart og ville påpeke at før-bildet til denne brukeren sannsynligvis ikke var så forskjellig fra etter-bildet, selv om underveis-bildet var drastisk annerledes. ;)

Anonymkode: ad208...fd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget denne tråden først nå, og har bladd gjennom hele😂 Så flinke alle har vært! Jeg har akkurat begynt å trene(fokuserer egentlig mest på rumpe) og prøver å bytte ut produkter til sunnere utgaver. Håper jeg kan poste bilde her om noen måneder iallfall! Men jeg lurer på noe før jeg tar bilder; når dere tar før-bilder, gjør dere det på morgenen? Og strammer dere? Rumpa ser jo lik ut morgen og kveld, men verre med magen haha..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sjalu nei hehe, jeg bare synes det var litt malplassert med høygravid vs etter amming når resten av tråden er folk som har endret kroppen sin ved en innsats over tid fremfor å føde vekk magen. Bra trent for all del, synes bare det var rart og ville påpeke at før-bildet til denne brukeren sannsynligvis ikke var så forskjellig fra etter-bildet, selv om underveis-bildet var drastisk annerledes. ;)

Anonymkode: ad208...fd4

Ble faktisk mye mer rippet etter fødsel enn jeg var før jeg ble gravid 😬

Men derfor jeg fjernet bildet fordi jeg innså at det ikke ble helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...