Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

Før og etter. 76 og 70 kg :) Har snart nådd mitt idealmål. 

Beklager, men jeg ser ingen forskjell

 

Hvilket bilde er før og hvilket er etter?

Anonymous poster hash: 4bd16...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men jeg ser ingen forskjell

Hvilket bilde er før og hvilket er etter?

Anonymous poster hash: 4bd16...4e8

Ikke for å være frekk, men ser ikke forskjell jeg heller...

Anonymous poster hash: c21d3...a85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

 

Beklager, men jeg ser ingen forskjell

 

Hvilket bilde er før og hvilket er etter?

Anonymous poster hash: 4bd16...4e8

 

 

 

Ikke for å være frekk, men ser ikke forskjell jeg heller...

Anonymous poster hash: c21d3...a85

Det er lett å se forskjell, da. Bare unngå å se på bildene med lukkede øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager, men jeg ser ingen forskjell

 

Hvilket bilde er før og hvilket er etter?

Anonymous poster hash: 4bd16...4e8

 

 

Ikke for å være frekk, men ser ikke forskjell jeg heller...

Anonymous poster hash: c21d3...a85

 

Kanskje det ikke er så lett å se umiddelbart, men jeg ser (og føler på klær) at det er tydelig forskjell på magen.

 

Ikke for å være frekk, men det er jo ganske åpenbart utifra beskrivelsen å skjønne hva som er før- og etterbilder. Beskrivelsen + antall kg er angitt i samme rekkefølge som bilda.  Før til venstre, etter til høgre. 76 kg til venstre, 70 kg til høgre ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld, når jeg skulle gå tur med hunden, spratt refleksvesten opp igjen flere ganger så det endte med at jeg gikk med åpen refleksvest. Men SÅ rett før vi kom hjem igjen (vi snakker 3 km assa) prøvde jeg på nytt og da spratt den ikke opp igjen! Pokker at jeg ikke tok bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så heller ikke så mye forskjell, men skjønte hvilket som var før og etter. Litt forskjell er der!

Er mest imponert over hvor flott du ser ut både med og uten de 6 kiloene! 😄👏

Hvor høy er du?

Uansett, godt jobbet! Alltid gøy å se bilder!!

(Synes forøvrig at de som skal komme med mer eller mindre frekke kommentar, godt kan holde seg unna en tråd som denne...)

Anonymous poster hash: b4617...aa0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så heller ikke så mye forskjell, men skjønte hvilket som var før og etter. Litt forskjell er der!

Er mest imponert over hvor flott du ser ut både med og uten de 6 kiloene!

Hvor høy er du?

Uansett, godt jobbet! Alltid gøy å se bilder!!

(Synes forøvrig at de som skal komme med mer eller mindre frekke kommentar, godt kan holde seg unna en tråd som denne...)

Anonymous poster hash: b4617...aa0

 

Tusen takk for det :) Jeg er 172 cm :)

 

Jeg har en sånn beinbygning som gjør til at kiloene ikke synest så godt når jeg legger på meg. Men etter å ha sett at vekta bare har blitt høyere og høyere med årene følte jeg det var på tide å gjøre noe med det. Min største motivasjon var egentlig at jeg målte midjen min og at den var akkurat over 80 cm, noe som jo ikke er bra. Nå har har den krympet ned til 74 cm, noe som er mye bedre. 

 

Har egentlig bare bestmet meg for å spise sunnere i uka og spare kosen til helga og ellers fortsette som før, og det er nok der kg har gått. Har ikke telt kalorier. 

 

Ellers har jeg nesten ikke trent styrke den siste tiden, men mest cardio. På førbildet så trente jeg en del styrke. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg nok sett dvaskere ut da med antall kg. Skal forøvrig begynne å trene skikkelig styrke igjen, så då tror jeg nok at jeg vil se større forskjell.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :) Jeg er 172 cm :)

 

Jeg har en sånn beinbygning som gjør til at kiloene ikke synest så godt når jeg legger på meg. Men etter å ha sett at vekta bare har blitt høyere og høyere med årene følte jeg det var på tide å gjøre noe med det. Min største motivasjon var egentlig at jeg målte midjen min og at den var akkurat over 80 cm, noe som jo ikke er bra. Nå har har den krympet ned til 74 cm, noe som er mye bedre. 

 

Har egentlig bare bestmet meg for å spise sunnere i uka og spare kosen til helga og ellers fortsette som før, og det er nok der kg har gått. Har ikke telt kalorier. 

 

Ellers har jeg nesten ikke trent styrke den siste tiden, men mest cardio. På førbildet så trente jeg en del styrke. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg nok sett dvaskere ut da med antall kg. Skal forøvrig begynne å trene skikkelig styrke igjen, så då tror jeg nok at jeg vil se større forskjell.

Jeg så heller ikke all verdens forskjell, men så hva som var før og etter. Men må bare si - uansett 76 eller 70 kg - du bærer vekten sykt bra! Du er jo slank. Jeg har samme høyde som deg og veier 55 kg uten å være syltynn. Jeg ville vært ordentlig lubben på din vekt. :fnise: Heldig!

Anonymous poster hash: 2336d...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg så heller ikke all verdens forskjell, men så hva som var før og etter. Men må bare si - uansett 76 eller 70 kg - du bærer vekten sykt bra! Du er jo slank. Jeg har samme høyde som deg og veier 55 kg uten å være syltynn. Jeg ville vært ordentlig lubben på din vekt. :fnise: Heldig!

Anonymous poster hash: 2336d...c00

 

 

Tusen takk. :) Jeg tror nok kroppsform har mye å si, jeg tipper du nok har en mye smalere kroppsform enn meg.  Jeg er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut forfra og kunne gjerene stoppet nå, men kg legger seg på ryggen og jeg føler jeg har litt å gå på der. Satser på at det kommer seg snart + treningen jeg legger inn, har akkurat bikket under 70 kg nå. Spent på hvor jeg lander :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har ikke noe å bidra med da jeg begynte å trene for en uke siden, men for en motiverende tråd! Godt jobba folkens, dere er dyktig! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 Er det bare kvinnfolk som legger ut bilder her inne ?

Anonymkode: 9ec3d...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Hm jeg var så fornöyd med nedgangen når jeg la ut bilder i april. Nå ser jeg på för og etter bilde og er ikke såå fornöyd lenger...

Har brukt lang tid for å ikke miste motivasjonen. Begynte 8 januar. Etter bilde er tatt i dag. post-36361-0-15707600-1443863782_thumb.jpost-36361-0-73896400-1443863808_thumb.j

Wow, bra jobba! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg liker forum som dette, forum som får meg til å ville dele selv min reise :)
Jeg har på tre måneder gått ned 10 kg, Jeg begynte 3 septmber og i dag er det 8 desember
Jeg er 19 år, og veide nesten 90 kg, jeg veide 87 kg i september.
Dette er meg
Jeg har spist meg ned i vekt, jeg begynte å trene på senter første måneden, men ga fort opp, jeg er heller en grupe-idrettsperson. Jeg ga opp senteret, men ga ikke opp kostholdet, og det har fungert.
Jeg er klar over at kosthold vil en gang si stopp i forhold til vektnedgang, men da kan jeg vertfall si at jeg er fornøyd, jeg er sunn og ingen kan lenger kommentere på det! :)

 

12366649_10208247162682974_801199915_n.jpg

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oki, tenkte å prøve meg nå ehem..  :sjenert: 

Dette er iløpet av 3 uker, med kun fokus på kosthold. Jeg har kanskje trent 2 ganger iløpet av disse ukene, men så har jeg en aktiv jobb der jeg går/løper/står hele dagen. Holdt meg unna alt som heter godteri i arbeidstiden(jobber på shell/7-eleven), holdt meg unna pølser, hamburgere, drittmat rett og slett :P Dratt hjem og lagd sunn mat fra bunnen av. Kost meg med frukt hvis jeg kjente sukkersuget kom. 

Nå vet jeg ikke hva jeg veide før, og nå. Eier ingen vekt eller målebånd, men jeg kjenner selv at jeg har blitt smalere, og sunnere. og ikke så "tung" og oppblåst. :)

35d8ftk.jpg

Jeg har prøvd mange ganger å legge om kostholdet, men det har aldri fungert. Men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og tvang meg selv. Jeg glad jeg gjorde det, er superstolt av meg selv, og jeg skal ikke gi opp med å spise sunnere, trene mer, og holde meg unna snop :)

:duskedame:

WOW!!! :D

Hva har du spist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! :D
Hva har du spist?

Hehe :D
Vel, jeg spiste normalt. Men spiser jevnt over dagen, noe jeg ikke gjorde før da jeg kun spiste 1-2 store måltider om dagen. Drikker mye vann, kutter ut brus/sukker osv. Erstatter søtsaker med frukt. Spiser meg ikke fullt så mett etter hvert måltid. :) Skal ikke så mye til, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser det ikke har blitt publisert så mye her i det siste, men har lyst til å legge ut mitt "før og nå" bilde også. På det første bildet så veide jeg ca 10 kg mer. 

Jeg er ikke helt der jeg vil være ennå, men spiser sunt og trener ca hver dag for tiden, så ser frem til å se flere resultater i 2016. 

 

Foresten veldig inspirerende å se alle bildene inne her, dere er flinke :) 

image.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow nå ble jeg inspirert her. Nytt år nye muligheter :)

Anonymkode: 55900...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...