Gå til innhold

Før - etter bilder

Alja

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Lurer på det jeg også. Prøvde å google det, men jeg fikk bare opp resultater for bananmelk istedenfor :fnise:

Dårlig illustrasjonsbilde, men tror det er en slik ekstra fold under rumpeballene. Veldig vanlig å ha :)

bananvalk.jpg

Anonymkode: 2b941...295

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Honeyblossom
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig illustrasjonsbilde, men tror det er en slik ekstra fold under rumpeballene. Veldig vanlig å ha :)

bananvalk.jpg

Aha, skjønner. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bananvalk.jpg

Haha, visste ikke at det hadde et navn. Jeg har og sånn :snurt: 

Anonymkode: 9f820...f66

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2016-03-13 at 23.49, AnonymBruker skrev:

bananvalk.jpg

Men da er vel løsnngen ikke ha så traange bukser, men rett størrelse?? Jeg er veldig overvektig og sånn får jeg bare om jeg dro på meg skinny jeans... Ikke når jeg står vanlig i rett størrelse på buksa.

Eller er dette noe noen har uansett? :klo:

EDIT: pga denne tråden har jeg blitt oppmerksom på at jeg faktisk har sånn! Nå når jeg har gått ned litt i vekt, har denne lille skjønnheten kommet fram.... og hdde det ikke vært for denne tråden så hadde jeg levd i uvitenhet om dette. :snurt:

Endret av BlendaSensitive
edit:
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, February 18, 2016 at 16.17, Tirilns skrev:

Mer mat kombinert med styrketrening resulterte i en strammere og slankere kropp :) 

1023345-12-1436444476736-n600.jpg

Kan jeg spørre deg hvordan treningsplanen din for en uke ser ut? :)

Anonymkode: 67807...352

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13. mars 2016 at 19.33, AnonymBruker skrev:

Jeg har bananvalk :sjenert: 

kan jeg spørre hva du spiser til de ulike måltidene? 

Anonymkode: 904f8...e9d

Nå er jeg superkort (158 cm.) så dette høres sikkert lite ut, er man høyere så må man legge på litt, men...

Frokost spiser jeg stort sett kjøleskapsgrøt som jeg lager kvelden før med 1. dl havregryn (de store for de bruker kroppen lengre tid på å fordøye), 1. dl. ekstra lett melk, 3 ss. naturell yoghurt av noe slag, en håndfull frossne bær og et dryss gresskarkjærner på toppen. 

Lunsj: salat, stort sett bestående av: 1. tomat, 1/2 paprika, 1 liten (sånn first prise) avokado, to kokte egg, en liten håndfull valnøtter (eller andre nøtter), og så fyller jeg opp resten av bollen (stor bolle) med grønnkål/spinat. 

Middag: Her varierer det mye, men prøver å få i meg mest mulig kalorifattige proteiner (bønner, linser, tofu, kikerter), men alt i alt fokuserer jeg på å prøve å spise meg mett på grønnsakene, og ikke på kjøttet eller karbohydratene. Ingen blir overvektige av for mye brokkoli tenker nå jeg... Spiser også på asjett og ikke tallerken, da føler jeg at jeg kan "lasse på."

Til mellommåltid/etter trening spiser jeg gjerne   14, yoghurt fra Tine (med 90 kalorier), en banan, en appelsin, etc...

Jeg trodde aldri jeg skulle bli kvitt den "bananen" altså, men vips var den borte :)  Nå ligger utfordringen min i å opprettholde dette "nye og bedre" livet mitt :P 

Anonymkode: 6a96b...d97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. mars 2016 at 23.49, AnonymBruker skrev:

bananvalk.jpg

Ja det er det jeg mente, haha, kanskje det bare er jeg som kaller det bananvalk? Men det er i alle fall den valken formet som en banan som ligger under rumpeballene (slik som på bildet, bare mine var enda verre)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Her vil jeg også legge ut bilder når jeg har fått til noe! Så flinke mange her er!

Men får ikke til noe fordi jeg ikke klarer å begrense meg. Matvrak. En dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.2.2016 at 3.06, AnonymBruker skrev:

Hmm, jeg står ikke noe annerledes annet enn at jeg har armene opp på det andre bildet:-) Jeg ser stor forskjell på meg selv og er fornøyd med det! Hva en gammel gris har fått for seg bryr jeg meg pent lite om. 

Men så det er sagt er nok magen min en god del mer oppblåst på "før" bildet pga kosthold fra helvete:-) 

Anonymkode: 1462c...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 16.17, Tirilns skrev:

Mer mat kombinert med styrketrening resulterte i en strammere og slankere kropp :) 

1023345-12-1436444476736-n600.jpg

Veldig fin på det til venstre 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ragnar89 skrev:

Veldig fin på det til venstre 

Enig!

Anonymkode: 55900...480

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Helt klart finest der ja

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 17. mars 2016 at 16.38, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg superkort (158 cm.) så dette høres sikkert lite ut, er man høyere så må man legge på litt, men...

Frokost spiser jeg stort sett kjøleskapsgrøt som jeg lager kvelden før med 1. dl havregryn (de store for de bruker kroppen lengre tid på å fordøye), 1. dl. ekstra lett melk, 3 ss. naturell yoghurt av noe slag, en håndfull frossne bær og et dryss gresskarkjærner på toppen. 

Lunsj: salat, stort sett bestående av: 1. tomat, 1/2 paprika, 1 liten (sånn first prise) avokado, to kokte egg, en liten håndfull valnøtter (eller andre nøtter), og så fyller jeg opp resten av bollen (stor bolle) med grønnkål/spinat. 

Middag: Her varierer det mye, men prøver å få i meg mest mulig kalorifattige proteiner (bønner, linser, tofu, kikerter), men alt i alt fokuserer jeg på å prøve å spise meg mett på grønnsakene, og ikke på kjøttet eller karbohydratene. Ingen blir overvektige av for mye brokkoli tenker nå jeg... Spiser også på asjett og ikke tallerken, da føler jeg at jeg kan "lasse på."

Til mellommåltid/etter trening spiser jeg gjerne   14, yoghurt fra Tine (med 90 kalorier), en banan, en appelsin, etc...

Jeg trodde aldri jeg skulle bli kvitt den "bananen" altså, men vips var den borte :)  Nå ligger utfordringen min i å opprettholde dette "nye og bedre" livet mitt :P 

Så utrolig flink du har vært!!

Kan du skrive hvor mye og hva du trener også? :):)

Anonymkode: 3e2a6...b51

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stueloff skrev:

Syns hun ser fantastisk ut både før og etter! 

Enig med deg :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kommer et før-/etter-bilde hvor det har gått motsatt vei. Hadde og har det fint i begge kroppene! :)

post-2529-14440956765527.jpg

post-2529-14441004267998.jpg

Anonymkode: 02823...1ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer et før-/etter-bilde hvor det har gått motsatt vei. Hadde og har det fint i begge kroppene! :)

Wow, det øverste der er dedikasjon altså. Hvor mye styretrening kreves egentlig for å oppnå noe sånt? Imponerende :) Du ser forøvrig flott ut på begge bildene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, drue skrev:

Wow, det øverste der er dedikasjon altså. Hvor mye styretrening kreves egentlig for å oppnå noe sånt? Imponerende :) Du ser forøvrig flott ut på begge bildene.

Takk :) Da jeg hadde den formen var jeg rundt 21, og hadde trent styrke jevnlig i 5-6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser like flott ut på begge bildene :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...