goldenchanel Skrevet 24. mai 2015 #121 Del Skrevet 24. mai 2015 Nå bildet viser kroppen slik den er nå 180 og 85 kilo. Vil gjerne ned til 70 kilo. Hovedsaklig fordi det er lettere å løpe med mindre kilo. Bruker 38 i overdeler 40 i bukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. mai 2015 #122 Del Skrevet 24. mai 2015 ^ vet ikke hvor stor vektnedgang du har hatt, goldenchanel, men alt er mulig. Har selv gått ned fra 108,5 kg til 70 kg på 6 mnd. Fra 48% i fettprosent til litt over 20% på de samme 6 mnd. Stå på, gc! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 6. juni 2015 #123 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Oki, tenkte å prøve meg nå ehem.. Dette er iløpet av 3 uker, med kun fokus på kosthold. Jeg har kanskje trent 2 ganger iløpet av disse ukene, men så har jeg en aktiv jobb der jeg går/løper/står hele dagen. Holdt meg unna alt som heter godteri i arbeidstiden(jobber på shell/7-eleven), holdt meg unna pølser, hamburgere, drittmat rett og slett Dratt hjem og lagd sunn mat fra bunnen av. Kost meg med frukt hvis jeg kjente sukkersuget kom. Nå vet jeg ikke hva jeg veide før, og nå. Eier ingen vekt eller målebånd, men jeg kjenner selv at jeg har blitt smalere, og sunnere. og ikke så "tung" og oppblåst. Jeg har prøvd mange ganger å legge om kostholdet, men det har aldri fungert. Men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og tvang meg selv. Jeg glad jeg gjorde det, er superstolt av meg selv, og jeg skal ikke gi opp med å spise sunnere, trene mer, og holde meg unna snop Endret 6. juni 2015 av ohdeergod 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #124 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har veldig lyst til å poste bilde, men samtidig er jeg så flau over hvordan jeg så ut før at jeg ikke tør. Også er jeg redd for at noen jeg kjenner leser her inne og skal kjenne meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 6. juni 2015 #125 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har veldig lyst til å poste bilde, men samtidig er jeg så flau over hvordan jeg så ut før at jeg ikke tør. Også er jeg redd for at noen jeg kjenner leser her inne og skal kjenne meg igjen. Synes ikke du skal være flau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #126 Del Skrevet 6. juni 2015 Synes ikke du skal være flau! Er vel bare å hoppe i det, er det ikke? Er stolt og flau over meg selv for å poste dette. Merkelig følelse! Januar 2015 vs. Mai 2015. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 6. juni 2015 #127 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Er vel bare å hoppe i det, er det ikke? Er stolt og flau over meg selv for å poste dette. Merkelig følelse! Januar 2015 vs. Mai 2015. Wow! Du har jo vært kjempeflink på så kort tid! Endret 6. juni 2015 av Olaf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 6. juni 2015 #128 Del Skrevet 6. juni 2015 Er vel bare å hoppe i det, er det ikke? Er stolt og flau over meg selv for å poste dette. Merkelig følelse! Januar 2015 vs. Mai 2015. *snip* Wow! Du ser kjempebra ut! Absolutt ingenting å være flau over, ikke før bildet heller synes jeg da! Det er mye endring på så få måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. juni 2015 #129 Del Skrevet 6. juni 2015 Wow! Du har jo vært kjempeflink på så kort tid! Wow! Du ser kjempebra ut! Absolutt ingenting å være flau over, ikke før bildet heller synes jeg da! Det er mye endring på så få måneder Takk Har aldri vist noen før bildene av meg selv. Selvtilliten var ganske langt nede da jeg tok før bildene for å si det sånn, men det er utrolig hva trening og kostholdendringer kan gjøre med en person. Har fortsatt et lite stykke igjen før jeg er 100% fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 6. juni 2015 #130 Del Skrevet 6. juni 2015 Oi! Hvordan får dere det til? Jeg eier ikke viljestyrke Flinke dere er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 6. juni 2015 #131 Del Skrevet 6. juni 2015 Tråden er ryddet for identifiserende innlegg. Det er ikke tillatt å "spore opp" folk og trekke inn identifiserende opplysninger fra andre nettsider. Rainbow81, mod 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Penelopee Skrevet 7. juni 2015 #132 Del Skrevet 7. juni 2015 Oki, tenkte å prøve meg nå ehem.. Dette er iløpet av 3 uker, med kun fokus på kosthold. Jeg har kanskje trent 2 ganger iløpet av disse ukene, men så har jeg en aktiv jobb der jeg går/løper/står hele dagen. Holdt meg unna alt som heter godteri i arbeidstiden(jobber på shell/7-eleven), holdt meg unna pølser, hamburgere, drittmat rett og slett Dratt hjem og lagd sunn mat fra bunnen av. Kost meg med frukt hvis jeg kjente sukkersuget kom. Nå vet jeg ikke hva jeg veide før, og nå. Eier ingen vekt eller målebånd, men jeg kjenner selv at jeg har blitt smalere, og sunnere. og ikke så "tung" og oppblåst. Jeg har prøvd mange ganger å legge om kostholdet, men det har aldri fungert. Men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og tvang meg selv. Jeg glad jeg gjorde det, er superstolt av meg selv, og jeg skal ikke gi opp med å spise sunnere, trene mer, og holde meg unna snop Du ser flott ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 7. juni 2015 #133 Del Skrevet 7. juni 2015 Du ser flott ut!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 7. juni 2015 #134 Del Skrevet 7. juni 2015 Wow! Jeg er virkelig imponert av dere. Godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 7. juni 2015 #135 Del Skrevet 7. juni 2015 Wow! Jeg er virkelig imponert av dere. Godt jobba! So thank you. Much grateful. Wow. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. juni 2015 #136 Del Skrevet 7. juni 2015 Er vel bare å hoppe i det, er det ikke? Er stolt og flau over meg selv for å poste dette. Merkelig følelse! Januar 2015 vs. Mai 2015. Imponerende resultat! 👏 Du har ingen grunn til å være flau, men derimot stolt for at du er der du er i dag! 😊 Kjempe bra jobbet, både til deg og TS 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. juni 2015 #137 Del Skrevet 7. juni 2015 Wow! Jeg er virkelig imponert av dere. Godt jobba! Imponerende resultat! Du har ingen grunn til å være flau, men derimot stolt for at du er der du er i dag! Kjempe bra jobbet, både til deg og TS Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 7. juni 2015 #138 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Oki, tenkte å prøve meg nå ehem.. Dette er iløpet av 3 uker, med kun fokus på kosthold. Jeg har kanskje trent 2 ganger iløpet av disse ukene, men så har jeg en aktiv jobb der jeg går/løper/står hele dagen. Holdt meg unna alt som heter godteri i arbeidstiden(jobber på shell/7-eleven), holdt meg unna pølser, hamburgere, drittmat rett og slett Dratt hjem og lagd sunn mat fra bunnen av. Kost meg med frukt hvis jeg kjente sukkersuget kom. Nå vet jeg ikke hva jeg veide før, og nå. Eier ingen vekt eller målebånd, men jeg kjenner selv at jeg har blitt smalere, og sunnere. og ikke så "tung" og oppblåst. Jeg har prøvd mange ganger å legge om kostholdet, men det har aldri fungert. Men denne gangen tok jeg meg selv i nakken og tvang meg selv. Jeg glad jeg gjorde det, er superstolt av meg selv, og jeg skal ikke gi opp med å spise sunnere, trene mer, og holde meg unna snop Er vel bare å hoppe i det, er det ikke? Er stolt og flau over meg selv for å poste dette. Merkelig følelse! Januar 2015 vs. Mai 2015. Bra jobba jenter! Flinke dere har vært/er:-) Edit: Glemte å si at dere ser smashing ut! Endret 7. juni 2015 av Miss Selfridge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. juni 2015 #139 Del Skrevet 7. juni 2015 Bra jobba jenter! Flinke dere har vært/er:-) Edit: Glemte å si at dere ser smashing ut! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 8. juni 2015 #140 Del Skrevet 8. juni 2015 Bra jobba jenter! Flinke dere har vært/er:-) Edit: Glemte å si at dere ser smashing ut! Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå