Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

Jeg ser det godt, veldig bra på kun to uker! :) Du har blitt litt strammere!

Endelig noen som ser det :fnise: Takk!

Trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Penelopee

Endelig noen som ser det :fnise: Takk!

Trener du?

Trener når jeg føler for det. Kan inrømme at jeg er AB som postet bildet over her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener når jeg føler for det. Kan inrømme at jeg er AB som postet bildet over her :)

Syntes jo du hadde en vanvittig forandring på 4 uker. Som noen spurte over her, hva legger du i sunnere kosthold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Syntes jo du hadde en vanvittig forandring på 4 uker. Som noen spurte over her, hva legger du i sunnere kosthold?

Takk skal du ha :blomst:

Jeg kuttet ned på overspisingen og begynte å telle kalorier. Går aldri under min BMR, som er rundt 1500 kalorier daglig. Spiser som regel litt mer de dagene jeg trener. Spiser også i grunn det jeg har lyst på, men jeg har fokusert på å spise mer av sunt fett og proteiner, da det holder på metthetsfølelsen. Har også unnet meg godterier, så lenge jeg ikke sprenger kaloribudsjettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få mer volum i rævva :fnise:

Jeg så ihvertfall merkbar forskjell! Kosthold? :)

Anonymous poster hash: cdd05...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :blomst:

Jeg kuttet ned på overspisingen og begynte å telle kalorier. Går aldri under min BMR, som er rundt 1500 kalorier daglig. Spiser som regel litt mer de dagene jeg trener. Spiser også i grunn det jeg har lyst på, men jeg har fokusert på å spise mer av sunt fett og proteiner, da det holder på metthetsfølelsen. Har også unnet meg godterier, så lenge jeg ikke sprenger kaloribudsjettet!

Kult! Merker selv at det å bare droppe juni food og brus + godteri gjør mye. Prøver også å lage mer mat fra bunnen av. Sliter dog med overspising i hytt og pine.. Noen tips til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ihvertfall merkbar forskjell! Kosthold? :)

Anonymous poster hash: cdd05...eef

Har droppet godteri, junk og brus. Prøver også å lage maten fra bunnen av. Tenker ikke så mye på hva man kan og ikke kan spise, men prøver å kutte litt ned på mengden..

Trener også styrke 3 ganger i uken, samt cardio 2-3. Er litt sløv på cardioen tho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Kult! Merker selv at det å bare droppe juni food og brus + godteri gjør mye. Prøver også å lage mer mat fra bunnen av. Sliter dog med overspising i hytt og pine.. Noen tips til det?

Ja, ikke sant! :) Har egentlig ingen andre tips enn selvdisiplin, som ikke har slått inn før nå hos meg heller, haha! Men jeg drikker mye vann. Og om jeg får lyst på mer mat tar jeg meg et eple, et glass pepsi max eller zeroh saft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har droppet godteri, junk og brus. Prøver også å lage maten fra bunnen av. Tenker ikke så mye på hva man kan og ikke kan spise, men prøver å kutte litt ned på mengden..

Trener også styrke 3 ganger i uken, samt cardio 2-3. Er litt sløv på cardioen tho.

Jeg har kropp som "gamle" deg og vil ha rumpe som "nye" deg. Fortell meg hemligheten :fnise: Repitisjoner, vekt osv

Anonymous poster hash: 90da6...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Merker selv at det å bare droppe juni food og brus + godteri gjør mye. Prøver også å lage mer mat fra bunnen av. Sliter dog med overspising i hytt og pine.. Noen tips til det?

Hvilke øvelser gjør du ? :)

Anonymous poster hash: 59c08...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! :) Har egentlig ingen andre tips enn selvdisiplin, som ikke har slått inn før nå hos meg heller, haha! Men jeg drikker mye vann. Og om jeg får lyst på mer mat tar jeg meg et eple, et glass pepsi max eller zeroh saft!

Hvilke øvelser gjør du på trening? :)

Anonymous poster hash: 59c08...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne anonym, jeg.. Dette er 4 uker med sunnere kosthold og litt trening når jeg har følt for det!

Anonymous poster hash: b6820...2ee

Anonymous poster hash: b6820...2ee

Wow, for en forandring! Bra jobbet!

Anonymous poster hash: 4f451...70b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener styrke 3 ganger i uken samt cardio 2-3. (jogger, rockering eller går på den der trappemaskinen.

I styrke går det i

knebøy med kettlebell inntil brystet, varmer først opp med 8x3 rep med lett kettlebell, og så 8x3 rep med tyngre, da har jeg så tungt at jeg ikke klarer den siste repetisjonen ordentlig.

hip thrust med stang, samme som over.

også gjør jeg ulike arm og ryggøvelser, men det har jo ingenting med rumpen og lårene å gjøre.

står også i planke de dagene jeg trener styrke. først så lenge jeg klarer, til øynene spretter ut, og så 1 minutt.

ikke veldig hokus pokus, veldig greit og funker for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant! :) Har egentlig ingen andre tips enn selvdisiplin, som ikke har slått inn før nå hos meg heller, haha! Men jeg drikker mye vann. Og om jeg får lyst på mer mat tar jeg meg et eple, et glass pepsi max eller zeroh saft!

uff den der selvdisiplinen er ikke enkel :(:fnise: jeg har dog merket at å alltid ha vannflaske med seg OVER ALT er meget nyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig :fnise:

På 2 uker, er det nok bare væskebalanse og sånt som har forandra seg, men i mine øyne var det der uansett en veldig fin kropp, på begge bildene.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2 uker, er det nok bare væskebalanse og sånt som har forandra seg, men i mine øyne var det der uansett en veldig fin kropp, på begge bildene.

Jeg vet ikke hva som har forandra seg, men annerledes har det blitt i en positiv retning uansett :danse: Takk for det, Yme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar denne anonym, jeg.. Dette er 4 uker med sunnere kosthold og litt trening når jeg har følt for det!

Anonymous poster hash: b6820...2ee

Anonymous poster hash: b6820...2ee

Wow. vekt (før og etter) og høyde? :) kom gjerne med inspirasjon omkring kosthold (matretter, matvarer osv) og treningstips.

Anonymous poster hash: 02cbd...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Hvilke øvelser gjør du på trening? :)

Anonymous poster hash: 59c08...f20

Har for tiden ikke tilgang på treningssenter, da jeg bor i utlandet en lengre periode. Det blir det endringer på når jeg setter kursen hjem! Men jeg har en løperunde på 5,5 km som jeg har jogget et par ganger i uka. Ellers tar jeg knebøy, noen forskjellige mageøvelser, og generelt styrke med egen kroppsvekt. Men det er veldig halvhjertet, haha! Har forstått at kosthold har mest å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

uff den der selvdisiplinen er ikke enkel :(:fnise: jeg har dog merket at å alltid ha vannflaske med seg OVER ALT er meget nyttig!

DET skal være sikkert!! Ja, jeg er veldig enig i denne! Også drikker jeg alltid et stort glass vann før alle måltid slik at jeg fyller opp magen og dermed ikke spiser like mye som jeg ville gjort før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Wow. vekt (før og etter) og høyde? :) kom gjerne med inspirasjon omkring kosthold (matretter, matvarer osv) og treningstips.

Anonymous poster hash: 02cbd...6a2

175 cm, rundt 70 kg på det første bildet, og rundt 64-65 på "under progress"-bildet.

Til frokost spiser jeg ofte en av disse alternativene:

- Ei skikkelig rugskive med kremost, to kokte egg og masse tomat og agurk.

- Omelett av to egg med ost og skinke

- Havregrynsgrøt med eple, kanel og most banan

- Bananpannekaker

+++

Til lunsj spiser jeg ofte en av disse:

- Omelett med ost og skinke + noe grønt

- En stor fruktsalat med kesam

- Wraps med kylling og masse grønt

- Havregrøt om jeg ikke hadde det til frokost

- Grovt rugbrød med egg og most avocado

- Proteinlapper med kokt skinke og ost som pålegg

+++

Til middag spiser jeg ofte en av disse:

- Wok med kylling

- Kyllingkarri med ris og grønnsaker

- Tacosalat

- Kylling og baconsalat

- Sunnere versjoner av lasagne

- Sunnere versjoner av pizza

++++

:) Jeg må legge til at jeg ikke er noen kostholdsekspert, men dette har funket fett for meg. Synes det er enkelt å spise sunt når det finnes så mange sunnere alternativ som faktisk smaker godt! Før var jeg veldig redd for fett, men nå som jeg teller kcal, har jeg innsett at fett ikke er "farlig", og at det holder på metthetsfølelsen som igjen gjør at jeg ikke har søtsug som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...