Gå til innhold

Ny nabo klaget på oss ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg89

Denne tråden starter så merkelig og utvider seg til en god latter! Hahaha

Selvfølgelig er dette troll! Ingen hadde funnet seg i å bli truet i sin egen leilighet pga nada. Hadde noen truet min familie hadde jeg anmeldt personen asap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bare bare når det dukker opp en kar i schtøgg joggedress på døra. Noen og enhver kan jo bli nervøse da.



Anonymous poster hash: 378ea...980
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du kontakt med tillitsvalgt i blokken din og forklarer situasjonen. Eller du tropper opp på døren til styret i borettslaget og sier hva som har skjedd. Jeg hadde definitivt ikke følt meg trygg med en sånn nabo.

Ja, vi har skrevet et brev til styret så får vi bare vente og se, og skal høre med sosialen som leier ut kommunal leilighet på mandag. Håper det ordner seg tilslutt.

Synes det er skremmende når naboen ble veldig sint da babyen mistet leker på gulvet, så naboen virker litt psykisk ustabil. Vi føler vi kan ikke være i huset når han klager på alt og truer på det verste... Helt utrolig ;/

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden starter så merkelig og utvider seg til en god latter! Hahaha

Selvfølgelig er dette troll! Ingen hadde funnet seg i å bli truet i sin egen leilighet pga nada. Hadde noen truet min familie hadde jeg anmeldt personen asap!

Klart skal det bli politianmeldt!

Historien høres kanskje ikke så troverdig ut men det er dessverre helt utrolig!

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare bare når det dukker opp en kar i schtøgg joggedress på døra. Noen og enhver kan jo bli nervøse da.

Anonymous poster hash: 378ea...980

Om han går i joggebukse eller høyhæler har det ikke noe å si, men han truer å skade oss... Så ler du av det?

For en uvitende...

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Eller ber naboen kontakte politiet for husbråket. Det kan jo være kjekt å la politiet få vit om truslene,

Takk for et bra tips !

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor er du fra og hvor lenge har du bodd i Norge, du som ikke kan skrive forståelig norsk? Jeg vet om sosialklienter typ "latino" og vietnamesere som virker langt mer oppegående enn deg og som i tillegg kan ordlegge seg.

Anonymous poster hash: c306c...657

Angriper du folk som har dyslektiker, hjelpes!! ?

Det er ikke poeng med innlegget...

Da er du på feil sted kjære !

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det stått at babyen må sulte ihjel fordi om du ikke tramper i trappa? Hjelpes...

Ta det opp med den som er ansvarlig for disse kommunale boligene og ta det opp med dem. Truer naboen deg så får du anmelde om du faktisk har noe å vise til av reelle trusler.

Ja, skal gjøre ;)

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart skal det bli politianmeldt!

Historien høres kanskje ikke så troverdig ut men det er dessverre helt utrolig!

Anonymous poster hash: 5c541...619

Vel, nettopp. Hahahahahaha! Avslørt!

Angriper du folk som har dyslektiker, hjelpes!! ?

Det er ikke poeng med innlegget...

Da er du på feil sted kjære !

Anonymous poster hash: 5c541...619

Dette er ikke dysleksi, kjære deg. Selv folk med sterk dysleksi er lettere å forstå. Og nei, det er ikke poenget med innlegget, men det var du selv som bragte naboens nasjonalitet, utseende og det at han er sosialklient på bane. Da får du tåle at folk kommenterer hvordan du selv fremstår.

Anonymous poster hash: c306c...657

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Ja, han skulle ha sagt hva slags lyder men tipper det er trapper....Så får prøve å gå ned roligere da jeg kanskje av og til går litt for hardt på hæl for å skynde meg :P

Anonymous poster hash: 5c541...619

Dette kan faktisk være voldsomt bråkete.

Anonymous poster hash: 1a20e...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke mennesker er opptatt av språk ...

Anonymous poster hash: 5c541...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke mennesker er opptatt av språk ...

Anonymous poster hash: 5c541...619

Jeg tror vi har skjønt tegningen av deg og deres evne til å ta hensyn til naboene nå.

Det handler ikke om rettskrivning og grammatikk, men om å gjøre seg forstått, og et slikt minimum av formuleringsevne har selv folk med sterk dysleksi. De som ikke har det, er gjerne usympatiske bigotter som kaller naboer og folk som er uenige med en selv for syke, stygge og gudene vet hva.

Anonymous poster hash: c306c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan faktisk være voldsomt bråkete.

Anonymous poster hash: 1a20e...3d4

Å miste en leke på gulvet er bråk ?

At babyen gråter er en bråk?

Det må folk tåle ...

Anonymous poster hash: 5c541...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å miste leker på dagtid bør man tåle. At babyen gråter bør man også tåle. Og at man trekker i snoren. Selv på nattestid. Ting man klarer å styre (f.eks. gå musestille) gjør man noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å miste leker på dagtid bør man tåle. At babyen gråter bør man også tåle. Og at man trekker i snoren. Selv på nattestid. Ting man klarer å styre (f.eks. gå musestille) gjør man noe med.

Vi gjorde det natten etter men likevel klaget han.... I følge mine venner og familie er han ikke normal.

Mest lyd var barnegråt så han ville knuse vindu om det gjenta seg så forstår du hvor skremmende det er.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi gjorde det natten etter men likevel klaget han.... I følge mine venner og familie er han ikke normal.

Mest lyd var barnegråt så han ville knuse vindu om det gjenta seg så forstår du hvor skremmende det er.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Hvilket grunnlag har de for å uttale seg om det?

Og det du svarte på over her hadde jo ingenting med gråting og trekking i snora å gjøre. Det var snakk om din måte å trå hardt ned på hælene for å skynde deg ned trappa på nattestid det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket grunnlag har de for å uttale seg om det?

Og det du svarte på over her hadde jo ingenting med gråting og trekking i snora å gjøre. Det var snakk om din måte å trå hardt ned på hælene for å skynde deg ned trappa på nattestid det var snakk om.

Første natt nevnte han det... Så unngikk vi natt nr 2 da jeg har laget termos med mat klar. Likevel klaget han neste dag og spurte om vi ikke skjønte hans beskjed.. Eneste støy var barnegråt. 3 etasjer mellom...... Det bør han tåle ?

Han ville knuse vindu om det gjenta seg.. Høres han normal ut? Og masse til ;/

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å kaste ut noen i en sosial leilighet. Ha ha. Her i samme etasje bor de 2 stk, den ene er en narkoman som skruer ned døra si i blandt for å ha god oversikt over hvem som kommer å går. Han beskylder alle naboene for at de har plassert ut kameraer i leiligheten hans ol. Han andre gauler i blandt halve natta, taler i tunger og står i døra i helsetrøye og bokser foran ungene mine og ser psyhco ut. Driter og pisser rundt i leiligheten. Politiet har vært her og hentet de, men kommer tilbake etterhvert. Er borte ifra noen dager til et par uker. Får ikke kastet de ut.

Anonymous poster hash: 13031...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å miste en leke på gulvet er bråk ?

At babyen gråter er en bråk?

Det må folk tåle ...

Anonymous poster hash: 5c541...619

:klo: Innlegget jeg siterte var:

TS

Ja, han skulle ha sagt hva slags lyder men tipper det er trapper....Så får prøve å gå ned roligere da jeg kanskje av og til går litt for hardt på hæl for å skynde meg :P

Anonymous poster hash: 5c541...619

Altså at du går på hælene i trappen, hvilket dunker forferdelig, da trapper er støyete. Jeg har ikke sagt noenting om leker eller barnegråt.

Anonymous poster hash: 1a20e...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...