Gå til innhold

Ny nabo klaget på oss ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja, at en person er forbannet over noe hun der og da ikke forstod og skrev noe stygt på ett forum sier faktisk alt om henne som person :opplyser:

Anonymous poster hash: 4f41d...dfb

Ja vel ?

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS

Godt mulig....... Synes dumt om jeg må gå i musestille ? Vet ikke hva det er regler for det...

Anonymous poster hash: 5c541...619

For meg er det en selvfølge at du gir barnet ditt mat og går på do om natten. Men det er en like stor selvfølgelighet at du går musestille, tar pent i dører osv og gjør ditt for å være stille så du ikke forstyrrer andre naboer. Derfor reagerer jeg når du sier, at du synes det er dumt hvis du må gå musestille?

Anonymous poster hash: 746a3...053

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Ungen min mistet en leke i gulvet idag morges , rett etter dunket det hardt i gulvet 😱

Herregud ! Kan man politi anmelde naboen om han klager på alt vi gjør om dagen også ?

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Ungen min mistet en leke i gulvet idag morges , rett etter dunket det hardt i gulvet

Herregud ! Kan man politi anmelde naboen om han klager på alt vi gjør om dagen også ? Anonymous poster hash: 5c541...619

Ja det syns jeg dere kan gjøre! :ironi:

Anonymous poster hash: ad16e...225

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo klaget idag også !

Han var sint og sa st han kommer til å knuse alle vinduene våres. Drite i os og baby :-( han så veldig ekkel ut - kanskje han er fra Vietnam eller noe ;-(

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps gikk ikke i trapp om natta ... Hadde termos oppe men han sa vi bråket masse likevel ... Sykt ! ;-(

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nabo klaget idag også !

Han var sint og sa st han kommer til å knuse alle vinduene våres. Drite i os og baby :-( han så veldig ekkel ut - kanskje han er fra Vietnam eller noe ;-( Anonymous poster hash: 5c541...619

Nå tror jeg du dro historien litt for langt og mistet sympatien og troverdigheten her.

Det er lurt å stoppe mens leken er god.

Anonymous poster hash: ad16e...225

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo klaget idag også !

Han var sint og sa st han kommer til å knuse alle vinduene våres. Drite i os og baby :-( han så veldig ekkel ut - kanskje han er fra Vietnam eller noe ;-(

Anonymous poster hash: 5c541...619

Du verden. Hva er vitsen med å konstruere en slik tråd? Kjeder du deg?

Anonymous poster hash: 746a3...053

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er dessverre sant . Han sa at vi ikke skulle med latino så er han farlig ;-(

Skal ringe til politiet og snakke med borettslaget nå ;/

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skulle kødde --- rettelse

Sorry er så redd 😭

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde under noen som hørtes ut som det var elefanter som danset ballett :) de viste seg at hun gikk med høyhelte sko og på hælene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Ungen min mistet en leke i gulvet idag morges , rett etter dunket det hardt i gulvet

Herregud ! Kan man politi anmelde naboen om han klager på alt vi gjør om dagen også ?

Anonymous poster hash: 5c541...619

:skratte: Ja, gå til politiet med dette du. Etterpå vil jeg gjerne at du kommer tilbake hit og forteller oss nøyaktig hva politiet sa.

Anonymous poster hash: c8cdf...19b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med noen naboer og de sa at han er en sosialklient, og heldigvis er leilighet en kommunal leilighet.

Blir en telefon til kommune på mandag.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Ungen min mistet en leke i gulvet idag morges , rett etter dunket det hardt i gulvet

Herregud ! Kan man politi anmelde naboen om han klager på alt vi gjør om dagen også ?

Anonymous poster hash: 5c541...619

Nabo klaget idag også !

Han var sint og sa st han kommer til å knuse alle vinduene våres. Drite i os og baby :-( han så veldig ekkel ut - kanskje han er fra Vietnam eller noe ;-(

Anonymous poster hash: 5c541...619

Nei, der dro du den for langt.

Typisk trolling å legge til elementer. Først var problemet at han var singel og gikk i joggebukse, og nå er plutselig problemet at han er vietnamesisk og du faktisk er redd ham?

Nei, start en ny trolletråd og vær forsiktig med tilleggsinformasjonen neste gang :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der dro du den for langt.

Typisk trolling å legge til elementer. Først var problemet at han var singel og gikk i joggebukse, og nå er plutselig problemet at han er vietnamesisk og du faktisk er redd ham?

Nei, start en ny trolletråd og vær forsiktig med tilleggsinformasjonen neste gang :)

Hvordan kan jeg vite hvor han kommer fra før han sa at vi ikke skulle kødde med en latino ?

Du støtter han når du sier det.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg vite hvor han kommer fra før han sa at vi ikke skulle kødde med en latino ?

Du støtter han når du sier det.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Latino fra Vietnam?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan jeg vite hvor han kommer fra før han sa at vi ikke skulle kødde med en latino ?

Du støtter han når du sier det.

Anonymous poster hash: 5c541...619

En ide å skaffe seg litt geografikunnskaper om du tenker å trolle innen nevnte område.

Anonymous poster hash: c8cdf...19b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latino fra Vietnam?

Jeg sa at jeg tenker at han kunne være fra Vietnam pga utseende - men etterpå ringte han på og sa at vi ikke skulle kødde med en latino så er han hvertfall fra mellom/sør Amerika .

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latino fra Vietnam?

Jeg sa at jeg tenker at han kunne være fra Vietnam pga utseende - men etterpå ringte han på og sa at vi ikke skulle kødde med en latino så er han hvertfall fra mellom/sør Amerika .

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en eldre nabo som bor i leiligheten under oss. Hun kom og klaget på barna og støy titt og ofte. Hun påstod til og med at det ene barnet vårt, som da var rett under 1 år, var våkent og lekte med leker på gulvet kl 22-23 om kvelden. Problemet var bare det at barnet vårt sov på dette tidspunktet, men den forklarinen godtok hun selvfølgelig ikke.

Det er mye annet hun har klaget på også og på nesten alle familiene som har bodd i vår blokk. Hun må virkelig ha problemer med å ha folk rundt seg.

Uansett, enkelte folk er veldig sensitiv for lyder og tåler det ikke. Da kan alt være forstyrrende som f eks når naboen bare går over gulvet, har på tv, barn lager lyder osv.

Jeg synes ikke dere skal bry dere noe særlig om klagen. Klart man kan prøve å ha et godt forhold til naboen og være så stille så mulig om kvelden/natten, men man må tåle den naturlige støyen. Man skal ikke få klage på seg bare fordi man lager mat til barnet sitt og går ned en trapp eller går på do. Det blir for tullete. Fortsett som før og kommer naboen på døren igjen, så forklarer du bare det at du kan ikke forstå hvilken støy naboen snakker om. Og at du må faktisk få lov til å mate barnet ditt, gå på do, gå ned trappen, gå over gulvet osv om kvelden/natten. Tåler ikke naboen det, så får han finne seg et stillere sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...