AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Den gamle har aldri klaget på oss så plutselig den nye naboen så si effektiv klaget på oss da vi bråket om natta... Jeg står bare opp en gang for å lage mat til baby , er det feil av han den stygge singel som går i joggedress å klage når han valgte å flytte inn i familie og barn område. Nesten bare små barn og lekeplassen står ved ham. Har dere opplevd det ? Min samboer føler seg stengt når han klaget ;/ Anonymous poster hash: 5c541...619
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Populært innlegg #2 Skrevet 10. april 2015 Den gamle har aldri klaget på oss så plutselig den nye naboen så si effektiv klaget på oss da vi bråket om natta... Jeg står bare opp en gang for å lage mat til baby , er det feil av han den stygge singel som går i joggedress å klage når han valgte å flytte inn i familie og barn område. Nesten bare små barn og lekeplassen står ved ham. Har dere opplevd det ? Min samboer føler seg stengt når han klaget ;/ Anonymous poster hash: 5c541...619 Senk skuldrene, pust med magen og begynn rolig forfra, så kanskje vi forstår hva du mener. Anonymous poster hash: ad16e...225 100
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Vel, noe bråk må dere jo ha laget hvis han klaget. Det er ikke praktisk mulig for barnløse å unngå å flytte inn i områder med småbarn. Man vet aldri hvor det er eller kommer til å være barn, og han har like mye rett til å bo der som dere har. Som naboer må dere ta hensyn til hverandre, det gjelder også hvis dere har barn. Selvfølgelig er det greit å stå opp om natten og lage mat til barnet, men ordensregler gjelder vel hos dere som alle andre steder? Stille fra 23 er det vanlige, og det må dere også forholde dere til. Anonymous poster hash: 1a20e...3d4 18
Berentsens Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Les over og start på nytt. Skjønner ikke hva du skriver. 17
HvittHus Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Overse personen, evnt send en melding tilbake at babyer må ha mat om natten og hvis han ikke takler dette bråket kan dere investere i et par sov i ro til ham. 2
daemonia Skrevet 10. april 2015 #6 Skrevet 10. april 2015 Den gamle har aldri klaget på oss så plutselig den nye naboen så si effektiv klaget på oss da vi bråket om natta... Jeg står bare opp en gang for å lage mat til baby , er det feil av han den stygge singel som går i joggedress å klage når han valgte å flytte inn i familie og barn område. Nesten bare små barn og lekeplassen står ved ham. Har dere opplevd det ? Min samboer føler seg stengt når han klaget ;/Anonymous poster hash: 5c541...619 Hva har bekledningen til denne personen med saken å gjøre? Du høres ikke veldig sjarmerende ut når du kaller naboen for "han stygge singel". Hvis jeg forstår deg rett så er det en nabo som har flyttet inn i en blokk hvor det stort sett er familier. Og dette visste han om? Da er det jo veldig spesielt å klage på støy fra barn. Men det er jo regler for støy etter klokka 23 på kvelden også da, så hvis han våkner av at du lager mat til babyen så må dere snakke sammen og finne en løsning som passer dere begge. 19
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #7 Skrevet 10. april 2015 Hva slags bråk er det snakk om? Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan komme mye lyd ut av å skulle lage mat til ungen om natta. Er det ungen som skriker han klager på? Skramling med kjeler? Lyd av fottrinn? Anonymous poster hash: 8c3e4...818 2
Jade Skrevet 10. april 2015 #8 Skrevet 10. april 2015 (endret) Hva var det du bråkte med da? Rotet du inni skapet med kokepanner? (Går uti fra at du varmet melk?) Er det mikroen som bråker/piper? Skrek babyen Snakket du høyt? Bråker det når du går? Går du på do og trekker i snoren? Smeller du med dørene? Flytter du på stoler? Noen våkner lettere enn andre. Disse bør selvsagt bo i enebolig. Men man må uansett prøve å være så stille som mulig. Finne frem pannen på forhånd, gå rolig, snakke stille, osv. Hvis naboen blir vekket hver gang babyen skal ha mat, så er det jo ikke greit. Ikke alle klarer å sove med sov-i-ro, og de skal gjerne høre vekkerklokker og brannalarmer og egne barn også. Edit; så nå at han går i joggedress. Nei, da har han selvsagt ikke noe å klage over! Endret 10. april 2015 av Jade 11
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #9 Skrevet 10. april 2015 Den gamle har aldri klaget på oss så plutselig den nye naboen så si effektiv klaget på oss da vi bråket om natta... Jeg står bare opp en gang for å lage mat til baby , er det feil av han den stygge singel som går i joggedress å klage når han valgte å flytte inn i familie og barn område. Nesten bare små barn og lekeplassen står ved ham. Har dere opplevd det ? Min samboer føler seg stengt når han klaget ;/Anonymous poster hash: 5c541...619 Nei, det er feil av dere, dere stygge og bråkete barnefamilier som går i praktiske klær og ikke kan forholde dere til vanlige ordensregler. Anonymous poster hash: c306c...657 15
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Nei, det er feil av dere, dere stygge og bråkete barnefamilier som går i praktiske klær og ikke kan forholde dere til vanlige ordensregler. Anonymous poster hash: c306c...657 Regner med at de barnløse er musestille etter 11 hver dag da Anonymous poster hash: 32897...e94 1
Tvist Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Den gamle har aldri klaget på oss så plutselig den nye naboen så si effektiv klaget på oss da vi bråket om natta... Jeg står bare opp en gang for å lage mat til baby , er det feil av han den stygge singel som går i joggedress å klage når han valgte å flytte inn i familie og barn område. Nesten bare små barn og lekeplassen står ved ham. Har dere opplevd det ?Min samboer føler seg stengt når han klaget ;/Anonymous poster hash: 5c541...619 Føler seg stengt? 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #12 Skrevet 10. april 2015 Hvor mye bråk kan det bli av å mate babyen? Hvis man ikke tåler lyder nattestid overhodet, bør man ikke bo i en flermannsbolig. Anonymous poster hash: b3e49...fb4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Helt umulig å forstå startinnlegget. Anonymous poster hash: 99eb9...292 13
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 TS her.... Jeg var sint og skrev veldig fort på trilletur Jeg skjønner ikke hvorfor han klager på oss når jeg lager mat til baby om natta - jeg bruker bare vannkoker for å lage mme...... og går ned i trappa til kjøkkenet. Vi bor i 2+3 etasje (rekkehus) og han i leilighet under...... Sorry folkens - måtte bare få dette ut ! Anonymous poster hash: 5c541...619
Berentsens Skrevet 10. april 2015 #15 Skrevet 10. april 2015 Det kan bli en del støy når en går ned trapper. Kan det være det som vedkommende reagerer på?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #16 Skrevet 10. april 2015 Kanskje det høres veldig godt når du går? Jeg har en søster som har en tendens til å trampe voldsomt omkring, uten at hun selv later til å være klar over hvor mye hun tramper. Jeg har selv bodd under "trampere" og holdt på å bli gal av det. Pass på at du går stille når du går, ikke land på hælen. Kanskje det hjelper? Vanskelig å vite hva han klaget på når man ikke vet hva slags lyder det var han reagerte på. En vannkoker bråker sjelden nok til at man hører det selv i svært lydte boliger. Anonymous poster hash: 0f11c...b46 7
Sylvari Skrevet 10. april 2015 #17 Skrevet 10. april 2015 (endret) . Endret 23. august 2017 av Sylvari 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #18 Skrevet 10. april 2015 Ville svart at det er barnemisshandling å ikke mate sultent barn om natta, og at jeg forbeholder meg retten til å gå på do eller hente vann på kjøkkenet om natta og. Hadde ledd inni meg, og bedt ham kjøpe ørepropper.Anonymous poster hash: 63b74...703 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #19 Skrevet 10. april 2015 Det kan bli en del støy når en går ned trapper. Kan det være det som vedkommende reagerer på? TS Godt mulig....... Synes dumt om jeg må gå i musestille ? Vet ikke hva det er regler for det... Anonymous poster hash: 5c541...619
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #20 Skrevet 10. april 2015 Ville svart at det er barnemisshandling å ikke mate sultent barn om natta, og at jeg forbeholder meg retten til å gå på do eller hente vann på kjøkkenet om natta og. Hadde ledd inni meg, og bedt ham kjøpe ørepropper.Anonymous poster hash: 63b74...703 Absolutt. Min samboer sa at han skal ikke ta hensyn til han da han bor under barn i huset. Anonymous poster hash: 5c541...619 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå