Gå til innhold

Ny nabo klaget på oss ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er kanskje mer lytt enn du tenker over. Jeg leier i kjelleretasje og min husvert har en tendens til å lande hardt på hælen når han går. Det er nok en vane han har lagt seg til, men når han av en eller annen grunn er oppe midt på natta og det ellers er stille og rolig, så høres det utrolig godt.



Anonymous poster hash: 378ea...980
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mener man kan la være og mate babyen om natta? Oisann.... Og du, forresten, jeg har bodd i hus med flere forskjellige trapper. Uansett hvor stille folk gikk, hørte man det. Det kommer alltid lyder fra hus.

Hvis man er en oversensitiv person som ikke takler lyder, får man nesten flytte i en enebolig langt unna folk.

Anonymous poster hash: f05f5...56f

Så når jeg skriver at TS kan gå stillere i trappen, så tolker du det som at jeg mener at babyen hennes ikke skal få mat? Er vel ikke vits å argumentere mot det, for da tolker du jo sikkert noe merkelig ut i fra det også.

Og selv om du har bodd i hus med mange forskjellige trapper, så skrev TS at hun ikke gikk musestille i trappen fordi mannen mente at han måtte tåle bråk fra barnefamilier. Ergo så KAN hun gå stillere.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener man kan la være og mate babyen om natta? Oisann.... Og du, forresten, jeg har bodd i hus med flere forskjellige trapper. Uansett hvor stille folk gikk, hørte man det. Det kommer alltid lyder fra hus.

Hvis man er en oversensitiv person som ikke takler lyder, får man nesten flytte i en enebolig langt unna folk.

Anonymous poster hash: f05f5...56f

Det var ikke det som stod i det du siterte. Og man trenger da ikke trampe og lage støy i trappa selv om babyen skal ha mat? Selv da er det fullt mulig å gå rolig.

Henger meg på forslaget om å ha mme og vannkoker i overetasjen. Så spares alle for mye bry!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal være glad TS ikke har kolikk baby som gråter hele natta :P

Men hva med og ta varmt vann med opp på termos og mme i en boks? Så slipper du hele trappa? At du går på do må han tåle.

Anonymous poster hash: f5c98...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For din egen del; kokende vann på termos, avkjølt vann tilsvarende litt over halvparten av væsken du skal ha på flaske, og porsjonsboks med ferdig oppmålt mme. Oppbevar på nattbordet!;) Sparer deg for å stå opp; ferdig på ca 27 sekunder..:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et 100-år gammel hus, og leier ut underetagen. En gang måtte jeg faktisk snakke til en leieboer vi hadde fordi hun gikk bråkete, det var tramp, tramp, tramp når den spinkle dama gikk over gulvet. Noen mennesker går rett og slett veldig tungt, og vet det ikke selv. Selv om det bedret seg, er jeg glad vi hadde henne under oss, og ikke over oss. Kan jo være at TS er en slik en?



Anonymous poster hash: a058d...faa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For din egen del; kokende vann på termos, avkjølt vann tilsvarende litt over halvparten av væsken du skal ha på flaske, og porsjonsboks med ferdig oppmålt mme. Oppbevar på nattbordet!;) Sparer deg for å stå opp; ferdig på ca 27 sekunder..:)

Ts her.

En god ide ! ;-)

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere bor hen? Har folk bare gipsvegger?

Bodd i blokk hele mitt liv og har aldri blitt plaget eller plaget noen med vanlige gjøremål, hverken dag eller natt.

Naboene kan sitte/gå, se på tv hele natta uten at jeg hadde ant noe som helst.

Anonymous poster hash: d5f65...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Jeg vet det var unødvendig angående joggeklær og singel.

Men han har ikke nevnt hva slags lyd men jeg tipper : trapp ... Har brukt wc men alle har jo rett på å gå på do !?!

Jeg er ikke så bråkete av meg og rekkehuset har betong.. Litt rart...

Han kan jo høre ekstremt godt - ellers så bråkte jeg mer enn jeg trodde ..... Får bare lage termos klar for natta og spare for dårlig stemning med den nye.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere bor hen? Har folk bare gipsvegger?

Bodd i blokk hele mitt liv og har aldri blitt plaget eller plaget noen med vanlige gjøremål, hverken dag eller natt.

Naboene kan sitte/gå, se på tv hele natta uten at jeg hadde ant noe som helst.

Anonymous poster hash: d5f65...5f0

Gips og betong .. Den gamle klaget aldri ... Klør på hodet ja ;)

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et 100-år gammel hus, og leier ut underetagen. En gang måtte jeg faktisk snakke til en leieboer vi hadde fordi hun gikk bråkete, det var tramp, tramp, tramp når den spinkle dama gikk over gulvet. Noen mennesker går rett og slett veldig tungt, og vet det ikke selv. Selv om det bedret seg, er jeg glad vi hadde henne under oss, og ikke over oss. Kan jo være at TS er en slik en?

Anonymous poster hash: a058d...faa

Kan være men rart da vi har gips og betong men men ;)

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og vær nå i hvert fall ikke singel og gå i joggedress når det bor småbarnsfamilier i strøket!

Anonymous poster hash: c306c...657

😂😂

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du skriver, men single i joggedress skal de med barn ikke ta hensyn til?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier vel kanskje sitt om hvordan TS og mannen er ovenfor andre mennesker.

Så jeg tenker at de ikke viser så veldig mye hensyn forøvrig heller og at klagene derfor er på sin plass.

Anonymous poster hash: ad16e...225

ja, at en person er forbannet over noe hun der og da ikke forstod og skrev noe stygt på ett forum sier faktisk alt om henne som person :opplyser:

Anonymous poster hash: 4f41d...dfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er bygningen du bor i? Men TS skal dere snakke mer med naboen eller? Finne ut mer og en løsning....

Jeg bodde i et rekkehus bygd 1973 og under meg var det en liten leilighet som ble leid ut av kommunen ( ja, kommunal bolig). Da det kom en ny fyr der var han rask med å banke i taket da jeg gikk over gulvet etter kl 23. Jeg skulle bare gå og legge meg. Han klikka helt, og var i grunn ikke helt god i topplokket.

Anonymous poster hash: af9df...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Jeg vet det var unødvendig angående joggeklær og singel.

Men han har ikke nevnt hva slags lyd men jeg tipper : trapp ... Har brukt wc men alle har jo rett på å gå på do !?!

Jeg er ikke så bråkete av meg og rekkehuset har betong.. Litt rart...

Han kan jo høre ekstremt godt - ellers så bråkte jeg mer enn jeg trodde ..... Får bare lage termos klar for natta og spare for dårlig stemning med den nye.

Anonymous poster hash: 5c541...619

Spør ham da? Nøyaktig hva er det han reagerer på? Så kan du fikse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hørt om folk som klager på at naboen trekker i snoren om natten. Men det får de nesten bare leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om folk som klager på at naboen trekker i snoren om natten. Men det får de nesten bare leve med.

Avsporing, men er det mange som bruker "snor" lenger? :idea:

Anonymous poster hash: 4f41d...dfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammelt er bygningen du bor i? Men TS skal dere snakke mer med naboen eller? Finne ut mer og en løsning....

Jeg bodde i et rekkehus bygd 1973 og under meg var det en liten leilighet som ble leid ut av kommunen ( ja, kommunal bolig). Da det kom en ny fyr der var han rask med å banke i taket da jeg gikk over gulvet etter kl 23. Jeg skulle bare gå og legge meg. Han klikka helt, og var i grunn ikke helt god i topplokket.

Anonymous poster hash: af9df...339

Ble bygget i 1985. Vi hører ikke han nede .... Tror noen er litt ømfintlig for lyder ?

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham da? Nøyaktig hva er det han reagerer på? Så kan du fikse det.

Next time ;-)

Anonymous poster hash: 5c541...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...