Gjest crem Skrevet 10. juli 2015 #161 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) tr er over for denne gangen, og godt er det! denne gangen har hun var svært aggressiv! smerter, fysen på alt godt men fy-fy mat, litervis med ekstra vann i kroppen (føler sånn ihvertfall ) og oppblåst mage som gjør det seriøst vansklig å kneppe igjen buksa! lagt på med 1,2 kg som ennå ikke er bort æsj hater tr!! Endret 13. juli 2015 av crem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 12. juli 2015 #162 Del Skrevet 12. juli 2015 igjen er vi bortreis ved el tider... el er 19.07, og vi kan legge inn aksjer 17 og 18, men ikke 19, for da er det noen som skal sove i naborommet... jaja, får håpe vi treffer for det da eller at el er litt sein eller litt tidlig! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 22. juli 2015 #163 Del Skrevet 22. juli 2015 Snikleser litt her og tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar. Hvordan går det? Fikk der spilt ludo rundt EL? Og hvordan sjekker du el, tar du tester eller temper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 23. juli 2015 #164 Del Skrevet 23. juli 2015 Snikleser litt her og tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar. Hvordan går det? Fikk der spilt ludo rundt EL? Og hvordan sjekker du el, tar du tester eller temper? hei og velkommen her går det greit, 4 dpo i dag, og vi rakk akkurat å spille litt ludo rundt EL tider! hehe har pleid å bruke tester, nå følger jeg rett og slett appen, fordi den er ganske nøyaktig med testene jeg tok også følger jeg med på når jeg får EL slim, litt ømme brystvorter, veldig stor sex lyst og litt EL smerter så vet sånn ca, men kan jo ikke vite helt sikkert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. juli 2015 #165 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 28. juli 2015 #166 Del Skrevet 28. juli 2015 Hvordan går det med deg? jo da, det rusler og går hehe. neida, teller dagene sakte ned mot ikm. i dag er jeg vel 9 dpo trooor jeg.. kan ikke si helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 28. juli 2015 #167 Del Skrevet 28. juli 2015 Hehe, men da er det bare få dager igjen til testing da Får håpe det skal gå denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 31. juli 2015 #168 Del Skrevet 31. juli 2015 Hehe, men da er det bare få dager igjen til testing da Får håpe det skal gå denne gangen tusen takk ja, eller jeg tenker nok jeg tester en del dager etter ikm om den ikke kommer, har bare en test, og jeg orker ikke bli skuffet når jeg har håpet oppe fordi tr er litt sein, hun kommer tydligvis ganske presis +/- 2 dager ikm mandag 3 august om jeg har 30 dager, eller lørdag 1 august om jeg har 28 dager.. hehe så om tr ikke kommer innen 3, tester jeg nok 5 august orker ikke teste for tidlig, for jeg er virkelig lei av negative tester, og den store skuffelsen det medbringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 31. juli 2015 #169 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) kjennes ut som tr kommer hvert øyeblikk nå, så kan hende dette blir en 28 dagers syklus mye mensmurringer.. av andre "symptomer" er det luft i magen, veldig oppblåst, leggkramper, sulten, får ikke sove så lenge ut på dagen (var sånn forgje gang jeg var gravid, fikk ikke sove til lengre enn 9-halv ti), murringer i korsryggen og tisser mye, hele tiden.. men alt dette er igjen, samme symptomer som pms... tviler egentlig veldig på at det har gått denne gangen, er ganske motløs av meg og føler det ikke kommer til å gå.. og hvis det går, kommer jeg nok til å være ekstremt redd for ny SA.. kommer sikkert bare til å gå å være redd til 12 uker er passert! og om det skulle vise seg at det går, kommer jeg nok til å bestille tidlig ul rundt uke 12 bare for å være sikker.. Endret 31. juli 2015 av crem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 31. juli 2015 #170 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Det høres veldig spennende ut cremen, håper du får to streker som lyser mot deg snart, og at det går bra denne gangen :-) Endret 31. juli 2015 av Atziri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 31. juli 2015 #171 Del Skrevet 31. juli 2015 Spennende å se hva som skjer her. Det blir jo fort til at man går å leter etter symptomer og tegn, og jeg husker så godt hvor mye tankene kvernet dagene rundt ikm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 31. juli 2015 #172 Del Skrevet 31. juli 2015 Det er kjedelig det at gravidsymptomer og pms symptomer er så like. Skulle vært sånn for alle at det er minat en liten ting som er annerledes,hehe. Håper på at det ikke er tanta denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. august 2015 #173 Del Skrevet 1. august 2015 Det høres veldig spennende ut cremen, håper du får to streker som lyser mot deg snart, og at det går bra denne gangen :-) tusen takk Spennende å se hva som skjer her. Det blir jo fort til at man går å leter etter symptomer og tegn, og jeg husker så godt hvor mye tankene kvernet dagene rundt ikm. hehe ja jeg er en skikkelig symptomjeger, sier til meg selv hver gang at det ikke er noe poeng i å lete etter symptomer for de kommer mest sannsynligvis ikke ordentlig før en evt. positiv test Det er kjedelig det at gravidsymptomer og pms symptomer er så like. Skulle vært sånn for alle at det er minat en liten ting som er annerledes,hehe. Håper på at det ikke er tanta denne gangen utrolig kjedelig! kjenner jeg er skikkelig pms nå, i går begynte jeg å grine to ganger fordi jeg mente samboeren var irritert er virkelig ikke meg selv når tr er rett rundt hjørnet! håper veldig på at det ikke er tanta denne gangen, selv om jeg tror nok det er det.. hadde en del murringer i går og i natt, så tenker hun banker på døra litt senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. august 2015 #174 Del Skrevet 1. august 2015 N.B EKLE DETALJER løper på do hele tiden i tro om at tr har meldt sin ankomst, men ingen tr bare masse melkehvit litt tjukk utflod.. nå husker jeg ikke om jeg pleier å ha mer utflod før tr kommer eller ikke.. søren, skulle dokumentert det bedre på mobilen.. for der er det lettere å finne fram igjen på, enn å bla gjennom flere sider i dagboken -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 1. august 2015 #175 Del Skrevet 1. august 2015 Har du tester liggende? Så spennende økt utflod kan jo være et tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. august 2015 #176 Del Skrevet 1. august 2015 Har du tester liggende? Så spennende økt utflod kan jo være et tegn har bare en test, og den vil jeg ikke svi av ennå, med tanke på at jeg rett og slett ikke orker å se ennå en negativ test bedre med tr enn en negativ test. hehe. hvis ikke tr dukker opp innen mandag 3, blir testedagen onsdag 5 august! håååper håååper virkelig det er et tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. august 2015 #177 Del Skrevet 1. august 2015 Hvit utflod er et positivt tegn for mange Særlig hvis den er sånn lotionaktig. Spennende det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. august 2015 #178 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Hvit utflod er et positivt tegn for mange Særlig hvis den er sånn lotionaktig. Spennende det her åå nå får dere opp forhåpningene mine hehe! er glad så lenge ikke tanta kommer! håper hun holder seg borte i gjerne et år, og jeg slipper dette prøvestresset på minst 2-3 år til Endret 1. august 2015 av crem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 1. august 2015 #179 Del Skrevet 1. august 2015 Wow, du er flink til og ikke teste! Men forstår tankegangen din Masse lykke til med testing når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. august 2015 #180 Del Skrevet 1. august 2015 Oi her var det spennende Lykkeønskninger sendes din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå