Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bruker83924
14 minutter siden, medeus skrev:

Piadursett. Bildeshouter stadig pupper og rumper. Hun er bare atten år, så hun er muligens litt unnskyldt, meeeen ...

Hun minnet meg veldig om Iselin fra Paradise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Carina Maria

:fart2: oh my god. jeg rister på hodet av bloggerne kari marita og hun der magefølelsen. begge to kjeder seg nå og begge prøver på sin måte og provosere med innleggene sine. at de gidder sier jeg bare. verre bloggere enn dem på blogglista 40 + finnes ikke tror jeg. kari marita med sine utseende fikserte blogginnlegg og skryte innlegg om alle lv veskene sine og magefølelsen med sine usammenhengende innlegg som ikke henger sammen :fart2: de får fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

:fart2: oh my god. jeg rister på hodet av bloggerne kari marita og hun der magefølelsen. begge to kjeder seg nå og begge prøver på sin måte og provosere med innleggene sine. at de gidder sier jeg bare. verre bloggere enn dem på blogglista 40 + finnes ikke tror jeg. kari marita med sine utseende fikserte blogginnlegg og skryte innlegg om alle lv veskene sine og magefølelsen med sine usammenhengende innlegg som ikke henger sammen :fart2: de får fortsette. 

Har du et horn i siden til disse bloggerne? Du nevner dem om og om igjen. Vi har fått med oss at du ikke liker dem

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. februar 2016 at 15.59, scrabble skrev:

Idaluna

 

ida skulstad med enda en ny blogg. Jeg syns synd på folk rundt henne, slik hun holder på. Kommentarfeltet er jo rene minefeltet om man ikke hyller henne. Har selv fått hue bitt av der, etter en kommentar - der jeg etterlyste respekt for andre - siden hun klager så mye på at andre ikke respekterer hennes "ekstreme innsats" 

Oi! holder hun fortsatt på å sletter og oppretter ny blogg ja! Husker jg la merke til det for en del år siden og ble forundret over måten hun angrep andre på i kommentarfeltet, selvmotsigende blogginnlegg av typen hvorfor skal du bry deg om hva andre syns/om du er feit gjør du andre kvalme.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Har du et horn i siden til disse bloggerne? Du nevner dem om og om igjen. Vi har fått med oss at du ikke liker dem

jeg skjemmes på måten de to der blogger på og at de er over 40 og 50 år er det som skremmer meg. jeg sammenligner de med andre bloggere på 40 + og de andre bloggern i den gruppen har fine blogger som er verdt og lese. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Plexus skrev:

Oi! holder hun fortsatt på å sletter og oppretter ny blogg ja! Husker jg la merke til det for en del år siden og ble forundret over måten hun angrep andre på i kommentarfeltet, selvmotsigende blogginnlegg av typen hvorfor skal du bry deg om hva andre syns/om du er feit gjør du andre kvalme.. 

det er også en blogger som jeg holder meg langt unna og lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Plexus skrev:

Oi! holder hun fortsatt på å sletter og oppretter ny blogg ja! Husker jg la merke til det for en del år siden og ble forundret over måten hun angrep andre på i kommentarfeltet, selvmotsigende blogginnlegg av typen hvorfor skal du bry deg om hva andre syns/om du er feit gjør du andre kvalme.. 

Oh yes. Og hun har vel byttet siden denne kommentaren min også? Like forbannet på andre late feite ikke slankende som henne - og poengterer med puppebilder

hun toppet bunnlinja for min del, da hun blogget om abort i detalj og ble forbannet på alle som ikke roste hennes handlinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sraad må være norges verste blogger. Clickbait, frekk og umoden. 

Dårlige bilder, dårlig norsk, tror hun er bedre enn alle andre, skriver spydig tilbake på kritikk. Nei, makan. 

Endret av supernana
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest medeus
5 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg drar opp denne tråden litt med en ny versting på bloggfronten, nemlig denne:

http://lagertha.blogg.no/

Måten denne bloggeren uttrykker seg på får meg til å riste på hodet

Stakkars menneske. Jeg fikk dårlig samvittighet etter å ha lest litt, det er alt for mye paranoia og utlevering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Den 19.4.2016 at 17.37, Honey Dew skrev:

Jeg drar opp denne tråden litt med en ny versting på bloggfronten, nemlig denne:

http://lagertha.blogg.no/

Måten denne bloggeren uttrykker seg på får meg til å riste på hodet

Hva faen leste jeg? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes gladehjem og hun Lotte ninja eller hva hun kaller seg er verst.
Gladehjem fordi hun kopierer og lotte fordi hele bloggen hennes bare er tragisk og pinlig. Klikker meg aldri inn på Lottes lenger, men gladehjem klarer jeg ikke å la være for det er som å se på en ulykke, man klarer ikke la være å se..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til modereringen, slike spørsmål tas på ris/ros eller pr. PM.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 20.4.2016 at 20.54, Keikolina skrev:

Hva faen leste jeg? :ohmy:

Ja? hva faen var det der??? 

uææææ :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. april 2016 at 20.54, Keikolina skrev:

Hva faen leste jeg? :ohmy:

Og jeg som trodde VP damen eller glade hjem var ille.. :ohmy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. april 2016 at 17.37, Honey Dew skrev:

Jeg drar opp denne tråden litt med en ny versting på bloggfronten, nemlig denne:

http://lagertha.blogg.no/

Måten denne bloggeren uttrykker seg på får meg til å riste på hodet

Oj....Dette må jo være den kvinnelige utgaven av blåbærkratt 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...