Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Carina Maria skrev:

hun må få blogge om det hun vil for meg men dama er over 40 år gammel og blogger som hun skulle vært tenåring. det blir for dumt når hun mener at alle som mener noe negativt om veskene hennes er sjalu for har hun ikke mer og komme med enn at dem som har andre meninger enn henne er sjalu blir det for dumt. at hun mener at blogg leserne mobber henne fordi de sier hva de mener for også for dumt for det er stor forskjell og si hva du mener på en saklig måte til og mobbe. 

så har du hu der inger j eller personlig som hun heter nå på blogg. i det ene øyeblikket er hun smigrende på alt veske bloggeren skriver og i neste sekund snur hun ryggen til og skriver negativt innlegg på bloggen sin om og blogge om vesker, botox, sminke og mote. 

 

Hvorfor kan vi ikke glemme disse damene nå? Det finnes andre bloggere som fortjener å bli nevnt her også, ikke bare de samme om igjen og om igjen og omigjen og omigjen og..... :murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
4 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor kan vi ikke glemme disse damene nå? Det finnes andre bloggere som fortjener å bli nevnt her også, ikke bare de samme om igjen og om igjen og omigjen og omigjen og..... :murvegg:

tråden er en tråd om bloggere vi ikke liker. du liker ikke noen blogger og andre liker ikke andre blogger og hvis du liker disse to bloggerne der er ingen som sier noe på det men respekter at andre på tråden her misliker de to bloggerne der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Carina Maria skrev:

tråden er en tråd om bloggere vi ikke liker. du liker ikke noen blogger og andre liker ikke andre blogger og hvis du liker disse to bloggerne der er ingen som sier noe på det men respekter at andre på tråden her misliker de to bloggerne der. 

Jeg har ikke sagt at jeg liker disse bloggerne, men du drar jo opp disse to i innlegg etter innlegg her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
30 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har ikke sagt at jeg liker disse bloggerne, men du drar jo opp disse to i innlegg etter innlegg her inne.

det er mange som drar frem mamma til michelle mange ganger også og hun sophie elise som blogger di ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Carina Maria skrev:

det er mange som drar frem mamma til michelle mange ganger også og hun sophie elise som blogger di ikke liker. 

Ja, men de er ikke en og samme person :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
36 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ja, men de er ikke en og samme person :)

det har jeg lest noen har gjort men syns du det er slitsomt og lese at jeg misliker bloggene til hun der karimaritas og personlig kan du ignorere meg sånn at du slipper og se innleggene mine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner igrunn ikke hvorfor vesker er det store bloggtemaet. Ja, det finnes mange flotte vesker, men de mister liksom glansen når "alle" flasher de samme veskene. Da mister de virkelig glansen sin I mine øyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. juli 2016 at 16.21, skruf skrev:

Hun la nettopp ut nok et puppeinnlegg.

Blir for dumt. 

Hvem er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Noe så trashy 😂 Tatoveringer, leppe piercing og "disigner" vesker 😂 Viser bare at stil ikke kan kjøpes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, wildfig skrev:

Noe så trashy 😂 Tatoveringer, leppe piercing og "disigner" vesker 😂 Viser bare at stil ikke kan kjøpes. 

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, MafiaBoSS skrev:

Alle bloggene er de verste.

For min er best, og den som er normal.

:fart2::essen2::sprettoy:

 

Din blogg er alt annet enn normal..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Aktivdame
På 16.7.2016 den 19.06, Carina Maria skrev:

tråden er en tråd om bloggere vi ikke liker. du liker ikke noen blogger og andre liker ikke andre blogger og hvis du liker disse to bloggerne der er ingen som sier noe på det men respekter at andre på tråden her misliker de to bloggerne der. 

 

Begynner å lure. Du er så opphengt i andre 

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...