Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, B.S skrev:

Det tror jeg lesere er iferd med å se. Syns hun stadig kryper nedover på listen. 6-7 plass på blogglisen var vel utenkelig for bare et år siden. Når det gjelder Anna, enig!

Dette har jeg lagt merke til. Synes hun er gått ut på dato og tror mange er blitt veldig lei henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, B.S skrev:

Beonite! Hva f...? Tro hvem sine bilder hun bruker for å vise sine nye "boobs"! Er det mulig????

Tenkte det samme ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest emonialisa
På ‎31‎.‎08‎.‎2017 den 1.09, Salka skrev:

Måtte inn på bloggen til Veskeguri for å se. :hoho: Strawberry dekuri :fnise: Tenk å bli så frekk og ufin bare fordi noen påpekte den skrivefeilen. Blir litt oppgitt over at hun kaller den fake veska si for Hermes Birkin også og når folk skriver at det er teit å bruke Hermes-navnet når veska er fake sier hun at den er replica. Replica er jo bare et penere ord på fake. :fnise:  

Haha. Da har hun i hvert fall endelig bekreftet at den er fake. Må være utrolig kjedelig å bruke flere tusen på fake vesker som bare er verdt et par hundre kroner. :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest ModestyBlaise

Er det noen som har fulgt Ønskemamma og bloggen Enestående mor? Sistnevnte har utlevert seg og sine i det vide og brede. Jeg syns det er usmaklig, selv hvor sensasjonell hennes historie måtte være (trebarnsmamma uten far). Hun hadde føljetong om fødslene sine med cliffhangeren "døde babyen min? Vent og se...". Hun fikk kritikk for dette i kommentarfeltet og har endret innlegget i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 4.9.2017 den 8.15, emonialisa skrev:

Haha. Da har hun i hvert fall endelig bekreftet at den er fake. Må være utrolig kjedelig å bruke flere tusen på fake vesker som bare er verdt et par hundre kroner. :alice:

Jeg har hatt en ekte Birkin, men den er nå solgt :)  Kanskje har jeg flere ekte enn du tror 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger meg tre jeg har registrert at sliter tungt med reklamemerking. Komikerfrue, funkygine og fashioncherry. Mye er ikke merket overhodet, resten er gjemt bort i en jungel av hashtags. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Synskepeggys blogg.

Det er den værste krangel og mobbeblogg æ har sett.

Får fnatt av den dama og den evige kranglinga med alle, om alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som blogger om barna sine uten å ofte en tanke om at disse skal bli voksne individer og må ta støyten over hva mor har delt om deres barndom går under kategori «værste bloggere» for min del. 

Jeg blir oppriktig trist på deres vegne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, synes vel de som er verst med å fronte plastisk kirurgi og bruker alt av leppeforstørring, fillere ellers i ansiktet, vippeextension, hårextension, masse sminke, conturing, redigering og retusjering over en lav sko - er de verste. Det vil si Sophie Elise og Isabel! 

I tillegg er det reklame opp og ned i mente. Spyr av Nelly som alle bloggere reklamerer for. Ellers har SE reklamert for skincare og haircare alle vet er juks. Isabell har reklamert for tannbleking hjemme mens hun selv bruker tannlege til det og også betakaroten.

Kort sagt, begge disse er sykelig opptatt av kropp, utseende og penger. De fremmer kroppspress og driver shady business. De reklamerer for hva som helst, hvem som helst, dermed også useriøse produkter og firmaer.

i mine øyne er de de verste bloggerne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Picketfence

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hvem jeg synes er verst av AB og MTM. Begge er vulgære og krenker andres (barnas) privatliv for å tjene penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Picketfence skrev:

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hvem jeg synes er verst av AB og MTM. Begge er vulgære og krenker andres (barnas) privatliv for å tjene penger. 

Av de to er Anne Brith verst. Hun er mer en dobbelt så gammel, burde ha mer livserfaring og ta bedre valg enn hun gjør. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verste er for meg de som lever på å utlevere barna sine. Tipper vi kommer til å se noen søksmål i årene som kommer fra disse bloggerbarna som har fått utlevert hele livet sitt på nett for at mor skulle tjene til livets opphold.

De som fronter og lever av å fokusere kun på utseende, og får utført plastiske operasjoner i både større og mindre grad. Jeg gruer meg til datteren min blir litt eldre (hun er snart 11 år og har heldigvis ikke oppdaget disse bloggerne enda) og hun eventuelt får øyene opp for disse selvopptatte barbiene, og tror at all verdens lykke består i hvordan man ser ut og hvilke klær man har. Gjør mitt ytterste for at det ikke skal skje, men spørs hvor mye man som mor kan klare å styre i denne internett-verdenen... Syns det er hårreisende at slike såkalte "influencere" skal få såpass mye makt og at det i det hele tatt finnes firma som sponser sånne folk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
6 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Av de to er Anne Brith verst. Hun er mer en dobbelt så gammel, burde ha mer livserfaring og ta bedre valg enn hun gjør. 

Der har du et veldig godt poeng!

Samtidig, MTM blir verre jo eldre hun blir. Hun er voksen nå, og driver på med dette sammen med annen voksen. Jeg klarer ikke helt tro at det skylles umodenhet, men heller at de er kyniske og har skjønt at det de driver med selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...