Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Du trenger da ikke bite av meg hodet:angry:

det gjør jeg ikke. jeg mener at injprivat dummer seg ut når hun blogger som hun gjør. så må du bare mene det motsatte. hver sin mening. du har din og jeg min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Salka skrev:

Verste blogger? Må vel være frk. Dobbeltmoral det. 

Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ferie og ser at en ny blogg impossible2016 ligger desidert øverst på blogg.no Jeg har scrollet noen innlegg og finner bare noen usammenhengene skriverier og utleverende bilder av barn. Hva har jeg gått glipp av, og hva er det jeg ikke forstår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Michelle. Ingen over, ingen ved siden. Har gjort "karriere" på å utlevere barn, sexliv, livsstil, økonomi og privatliv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans
1 time siden, MalloryK skrev:

Jeg vet ikke om denne bloggen er ekte, men for noen photoshop skills... http://ivoneweldon.com/

Det må jo være tull! Eller jeg håper da inderlig det er det :fnise:

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Evans skrev:

Det må jo være tull! Eller jeg håper da inderlig det er det :fnise:

Hvorfor photoshoppe ørdobbene på den måten :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor photoshoppe ørdobbene på den måten :ohmy:

Hvorfor photoshoppe seg selv på den måten 😳 Dette er den eldre, og ikke fult så god i ps, versjon av livingdoll. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si karimaritas kommer høyt opp på listen over idiotiske bloggere. 

Alle disse veskene og de småkleine filmene på youtube.. Sist nå så avsluttet hun innlegget et eller annet om heaters. Heaters er ikke helt det samme som haters. In your face heaters liksom :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Må si karimaritas kommer høyt opp på listen over idiotiske bloggere. 

Alle disse veskene og de småkleine filmene på youtube.. Sist nå så avsluttet hun innlegget et eller annet om heaters. Heaters er ikke helt det samme som haters. In your face heaters liksom :P

:murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

:murvegg:

Jeg skrev faktisk en kommentar til henne at det heter ikke heaters hvis det er haters hun mener....ser hun har endret det nå. Men uten kommentaren min i kommentarfeltet da..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også hun som så å si bare blogger om designervesker er en av de værste bloggerne! Periodevis handler bloggen også om puppene hennes, og da havner hun ofte i heftige diskusjoner... Bloggeren selv mener hun bare prøver å bevise at "puppeoverskrifter" gir flere lesere, noe hun har bevist en million ganger!! Hvor mange ganger må hun liksom ha bevis??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Suppeguri skrev:

Jeg synes også hun som så å si bare blogger om designervesker er en av de værste bloggerne! Periodevis handler bloggen også om puppene hennes, og da havner hun ofte i heftige diskusjoner... Bloggeren selv mener hun bare prøver å bevise at "puppeoverskrifter" gir flere lesere, noe hun har bevist en million ganger!! Hvor mange ganger må hun liksom ha bevis??

Hun la nettopp ut nok et puppeinnlegg.

Blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
9 timer siden, skruf skrev:

Må si karimaritas kommer høyt opp på listen over idiotiske bloggere. 

Alle disse veskene og de småkleine filmene på youtube.. Sist nå så avsluttet hun innlegget et eller annet om heaters. Heaters er ikke helt det samme som haters. In your face heaters liksom :P

Det blir mer og mer kleint å lese innleggene hennes. Hun fremstiller seg som noe utenom det vanlige og at det er kjærligheten til design som styrer veskekjøpene ... Vel. De merkene hun har vist fram har i k k e god design, de er bare blodharry og bortimot arkaiske. Det er oldemordesign, men jeg ser jo at flere av bloggerne liker dem, kanskje de får rabatt?

Hva E R det med bloggere som tror at konstruktiv kritikk er det samme som misunnelse? De lider av samme vrangforestilling hele gjengen, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, skruf skrev:

Jeg skrev faktisk en kommentar til henne at det heter ikke heaters hvis det er haters hun mener....ser hun har endret det nå. Men uten kommentaren min i kommentarfeltet da..

Jeg orker faktisk ikke å gå inn på den bloggen. Det er det samme dag ut og dag inn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue....:sprettoy:

En jente som tilfeldigvis har dumpet borti en velstående mann og lever "luksuslivet". Hun gjør INGENTING. Overhodet ingenting. Men har jo bloggen må skjønne! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Valetta skrev:

Pilotfrue....:sprettoy:

En jente som tilfeldigvis har dumpet borti en velstående mann og lever "luksuslivet". Hun gjør INGENTING. Overhodet ingenting. Men har jo bloggen må skjønne! 

 

Må du slutte da!

Hun har jo mye og gjøre hun, gå til frisøren, finne ut hva hun skal ha på seg hver dag, trene... Fulldagsjobb det der!

:ironi:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Den 14.7.2016 at 16.21, skruf skrev:

Hun la nettopp ut nok et puppeinnlegg.

Blir for dumt. 

hun må få blogge om det hun vil for meg men dama er over 40 år gammel og blogger som hun skulle vært tenåring. det blir for dumt når hun mener at alle som mener noe negativt om veskene hennes er sjalu for har hun ikke mer og komme med enn at dem som har andre meninger enn henne er sjalu blir det for dumt. at hun mener at blogg leserne mobber henne fordi de sier hva de mener for også for dumt for det er stor forskjell og si hva du mener på en saklig måte til og mobbe. 

så har du hu der inger j eller personlig som hun heter nå på blogg. i det ene øyeblikket er hun smigrende på alt veske bloggeren skriver og i neste sekund snur hun ryggen til og skriver negativt innlegg på bloggen sin om og blogge om vesker, botox, sminke og mote. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...