Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Gresshoppa skrev:

Ohdjiiiises, hun fikk ikke trøkt den badedrakten litt lenger opp? :ohmy:

Kan noen legge ut bildet? Trykker ikke inn på bloggen lenger. Er tråden om henne slettet forresten?

Endret av kjeve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Hvilken blogger som er verst? Tja det trekkes frem mange navn og begrunnelser her. Mange av dem er bloggere som bare ødelegger for seg selv. 

Som et svar på spørsmålet vil jeg heller si at de som er verst er de som med sin blogg påvirker andre mennesker negativt. Det kan være med kroppspress, utnyttelse av leserens tillitsforhold for egen vinning, utlevering av og krenking av barns rett til privatliv, uthenging av mennesker som ikke kan forsvare seg på noen måte. Med dette utgangspunktet er det nokså mange bloggere som er verst. Jeg lurer på hvorfor det er slik at så mange bloggere ser ut til å være blottet for ansvarsfølelse og moral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.A.D.D.E

Alexia Bohwim! Overseksualisert og skremmende dårlig grammatikk og rettskrivning :-o I tillegg fikser hun ikke negative/uenige innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, CecilieX skrev:

Hvilken blogger som er verst? Tja det trekkes frem mange navn og begrunnelser her. Mange av dem er bloggere som bare ødelegger for seg selv. 

Som et svar på spørsmålet vil jeg heller si at de som er verst er de som med sin blogg påvirker andre mennesker negativt. Det kan være med kroppspress, utnyttelse av leserens tillitsforhold for egen vinning, utlevering av og krenking av barns rett til privatliv, uthenging av mennesker som ikke kan forsvare seg på noen måte. Med dette utgangspunktet er det nokså mange bloggere som er verst. Jeg lurer på hvorfor det er slik at så mange bloggere ser ut til å være blottet for ansvarsfølelse og moral. 

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Carina Maria

herre min juledag :ohmy: den voksne bloggeren som kalte seg helse dagbok er tilbake med sin 2 nye blogg på under en måned. det er greit det da. hun må blogge så mye hun vil for meg. jeg skjønner ikke logikken til den bloggern der. først sletter hun bloggen og skriver i en kommentar til en annen blogger at hun ikke orker og blogge på blogg.no fordi det bare er bloggere som blogger om skjønnhet, mote, sminke, dyre merkevesker og psykiske problemer. og så går det noen dager så er hun tilbake. 

for noen dager siden skrev hun et blogg innlegg hvor hun mente at de som drev oppdrett og avl og som hadde innekatter var dyremishandlere :ohmy: 

hvis det er så ille for hun å blogge på blogg.no hvorfor kommer hun da tilbake som blogger for og la seg irritere :ohmy: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hva skjer med at Anja Johansen aka teamsolli hele tiden lager dramatiske overskrifter og råkjedelig tekst? Nå har hun feks hintet veldig om at hun har hatt en hemmelighet i tre mnd som hun gleder seg til å dele med leserne osv osv. Når hemmeligheten nå kommer frem så er hemmeligheten at kjæresten og hun ikke skal prate med hverandre på noen uker?! altsåå... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 17.33, Plexus skrev:

hva skjer med at Anja Johansen aka teamsolli hele tiden lager dramatiske overskrifter og råkjedelig tekst? Nå har hun feks hintet veldig om at hun har hatt en hemmelighet i tre mnd som hun gleder seg til å dele med leserne osv osv. Når hemmeligheten nå kommer frem så er hemmeligheten at kjæresten og hun ikke skal prate med hverandre på noen uker?! altsåå... 

Pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
Den 28. mai 2016 at 17.33, Plexus skrev:

hva skjer med at Anja Johansen aka teamsolli hele tiden lager dramatiske overskrifter og råkjedelig tekst? Nå har hun feks hintet veldig om at hun har hatt en hemmelighet i tre mnd som hun gleder seg til å dele med leserne osv osv. Når hemmeligheten nå kommer frem så er hemmeligheten at kjæresten og hun ikke skal prate med hverandre på noen uker?! altsåå... 

Serr? Kan du linke innlegget evt si hvorfor de ikke skal prate sammen? :) har blaff gjennom bloggen, men finner det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Holititten skrev:

Serr? Kan du linke innlegget evt si hvorfor de ikke skal prate sammen? :) har blaff gjennom bloggen, men finner det ikke. 

De får ikke snakket sammen på noen uker pga typen hennes deltar på Kjendis-Farmen.

Leste at Kjendis-Farmen er kortere enn vanlig Farmen, så det dreier seg om max 5 uker hvis han er med hele veien til finalen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Liker ikke Fotballfruen lenger, hun er bare for perfekt. Også fikk jeg avsmak etter at det kom ut med kommentarene fra mannen hennes. Av de mindre bloggene synes jeg http://karimaritas.blogg.no/ er noe forferdelig masete med veskene, http://freshsister.blogg.no har et opplegg hvor hun synes synd på seg selv og ber alle om hjelp og http://alexiabohwim.blogg.no sluttet jeg å følge etter at hun postet mange bilder av dyremishandling og kjeftet på leserne i sammenheng med det. Sånt kan jeg ikke fordra. Men er mange blogger jeg liker da, får svare i den andre tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neutral80 skrev:

Liker ikke Fotballfruen lenger, hun er bare for perfekt. Også fikk jeg avsmak etter at det kom ut med kommentarene fra mannen hennes. Av de mindre bloggene synes jeg http://karimaritas.blogg.no/ er noe forferdelig masete med veskene, http://freshsister.blogg.no har et opplegg hvor hun synes synd på seg selv og ber alle om hjelp og http://alexiabohwim.blogg.no sluttet jeg å følge etter at hun postet mange bilder av dyremishandling og kjeftet på leserne i sammenheng med det. Sånt kan jeg ikke fordra. Men er mange blogger jeg liker da, får svare i den andre tråden.

Altså... halvtime om en fake veske. Good God. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blå politibil skrev:

Altså... halvtime om en fake veske. Good God. 

 

Så noen få sekunder før jeg gav opp. Det virker også som om det er noe galt med ansiktet hennes. Det virker veldig stivt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29. juni 2016 at 22.47, Honey Dew skrev:

Så noen få sekunder før jeg gav opp. Det virker også som om det er noe galt med ansiktet hennes. Det virker veldig stivt

Virker sikkert stivt pga botox'en hun regelmessig sprøyter inn (noe hun er åpen om sånn mtp at det jeg skriver ikke blir slettet som spekulasjon, hun har mange innlegg om det). 

Jeg synes hun har vært veldig flink med vektnedgang, 20 kilo på relativ kort tid! 

Men ja, disse disignerveskene, som hun skriver selv, blir litt i overkant.. 30min video om ei falsk veske.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, skruf skrev:

Virker sikkert stivt pga botox'en hun regelmessig sprøyter inn (noe hun er åpen om sånn mtp at det jeg skriver ikke blir slettet som spekulasjon, hun har mange innlegg om det). 

Jeg synes hun har vært veldig flink med vektnedgang, 20 kilo på relativ kort tid! 

Men ja, disse disignerveskene, som hun skriver selv, blir litt i overkant.. 30min video om ei falsk veske.. 

Hun har vært kjempeflink når det gjelder slankingen, men jeg skulle ønske at hun skrev litt mer variert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
18 timer siden, skruf skrev:

Virker sikkert stivt pga botox'en hun regelmessig sprøyter inn (noe hun er åpen om sånn mtp at det jeg skriver ikke blir slettet som spekulasjon, hun har mange innlegg om det). 

Jeg synes hun har vært veldig flink med vektnedgang, 20 kilo på relativ kort tid! 

Men ja, disse disignerveskene, som hun skriver selv, blir litt i overkant.. 30min video om ei falsk veske.. 

ha ha ha :fnise:  hun har laget nyt video og hun sier at hun ikke bryr seg. 

https://www.youtube.com/watch?v=9M4C1mZzkSI&feature=youtu.be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Honey Dew skrev:

Å hjelpes. Hvorfor lage video hvis du ikke bryr deg? 

Haha samme tenker jeg. Tydelig at hun bryr seg ;) 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...