Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, fresiafrex skrev:

Åååh... 🙈 Virker som om det er mange som tjener ganske greit på blogging/klikkh*reri. Hva tenker de at de skal gjøre når bloggbobla sprekker? Noen kan sikkert få jobb i mediehus el lignende sånn som feks nettenesta, men det krever jo litt mer enn at man er god til å lokke lesere til bloggen sin med idioti. Med det forbruket mange bloggere har så lever de ikke på de bloggepengene til de blir gamle. 

Men å koble godt forbilde for sine barn, sammen med at man ble rik og berømt før passerte 20 - stiller henne høyt på versting tronen hos meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, scrabble skrev:

Men å koble godt forbilde for sine barn, sammen med at man ble rik og berømt før passerte 20 - stiller henne høyt på versting tronen hos meg

Veldig sant... Huff.. Det henger ikke på greip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai
1 time siden, scrabble skrev:

Forteller hvor stolt hun er som tjener millioner, uten utdannelse. Og hennes største ønske var å bli rik og kjent når hun var liten, det har hun oppnådd. dermed er det beviset på at hun er et flott forbilde for sine barn. *dåne*

Det jeg bekymrer meg for, er dette ekstreme behovet for oppmerksomhet og klikk disse bloggerne higer etter. Enkelte måler jo verdien sin etter antall klikk, og dessverre blir det en slags sannhet, man blir mer attraktiv for media og sponsorer når man har mange lesere. Så da glemmer man at ens verdi ligger ikke i antall klikk og lesere. Er ikke rart mange sliter psykisk. Og det må jo være slitsomt og være på hele tiden, for å generere flest mulig klikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tiden handlet det å blogge om og ha en stemme, uansett. I dag handler det om å bli schjendiiiss... Unge jenter bruker mer tid på foto og blogging, enn venner, fritid og lekser - fordi de skal bli rike og berømte. 

Det er skummelt at denne generasjonen en gang skal styre landet..... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, scrabble skrev:

En gang i tiden handlet det å blogge om og ha en stemme, uansett. I dag handler det om å bli schjendiiiss... Unge jenter bruker mer tid på foto og blogging, enn venner, fritid og lekser - fordi de skal bli rike og berømte. 

Det er skummelt at denne generasjonen en gang skal styre landet..... 

Ja! Jeg hadde en gang en blogg, fordi jeg likte å skrive, og ville holde familien som bor langt borte oppdatert. Var litt småflaut da, nå er det flaut av helt andre grunner! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai
5 minutter siden, scrabble skrev:

 

Sorry, scrabble, siterte deg ved en feitagelse, er umulig å bli kvitt det. Er noe rusk med siteringsfunksjonen:(

 

Skulle egentig sitere @fresiafrex sitt siste innlegg. Altså, det er synd at det blir sånn, for blogging er jo en gøy aktivitet, men det er nesten blitt flaut å si at man har en blogg, man blir satt i bås med diverse fehuer som egentlig skulle fått tastatursperre og musefella klappet over begge hendene, skal man dømme etter oppførsel IRL og mot lesere/medbloggere. Heldigvis fins det smarte, dyktige bloggere, både kjente og ukjente. Mange starter jo blogg bare for å bli kjent, og for å tjene penger, ikke fordi de har noe å si. Tror at det er et fellestrekk blant de bloggernavnene som hyppigst blir nevnt her, de som blogger for oppmerksomhet og selvbekreftelse, som i tillegg har vist dårlig dømmekraft og dårlig oppførsel både IRL og på nett. Så det er sagt,ser flere bloggere nevnt her som jeg ikke syns fortjener å bli stemplet som verste blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, scrabble skrev:

Det er skummelt at denne generasjonen en gang skal styre landet..... 

Tja, Sokrates hadde vel de samme bekymringene. Vi har nå klart oss sånn noenlunde de siste totusen-og-noe årene, så regner med at menneskene overlever min generasjon også. 
 

Endret av IglePigle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, fresiafrex skrev:

Ja! Jeg hadde en gang en blogg, fordi jeg likte å skrive, og ville holde familien som bor langt borte oppdatert. Var litt småflaut da, nå er det flaut av helt andre grunner! 

Ikke sant - det er jo slik mange startet opp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

På ingen måte den verste bloggeren, men jeg kjenner at jeg irriterer meg mer enn jeg liker over Casa Kaos. Hun er journalist/skribent og kan å uttrykke seg. Hun elsker å provosere, og vet meget godt hva hun skal skrive for å gjøre det. Deretter blir hun liksom dødsprovosert av at hun møter motbør og reaksjoner på det hun skriver, og må skrive lange forsvarsskriv der hun tar for seg den «urimelige» kritikken. Gaah! :klaske:

Endret av Margit Spat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnimud
36 minutter siden, Margit Spat skrev:

På ingen måte den verste bloggeren, men jeg kjenner at jeg irriterer meg mer enn jeg liker over Casa Kaos. Hun er journalist/skribent og kan å uttrykke seg. Hun elsker å provosere, og vet meget godt hva hun skal skrive for å gjøre det. Deretter blir hun liksom dødsprovosert av at hun møter motbør og reaksjoner på det hun skriver, og må skrive lange forsvarsskriv der hun tar for seg den «urimelige» kritikken. Gaah! :klaske:

Der må jeg si meg enig.

Likte hennes blogg før, men skiftet fort mening, når jeg så hvordan hun hamret løs, uten mål og mening, på alt og alle.

 

:fart2:

Endret av Minnimud
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnimud

Blogger jeg ikke er så glad i.

karimaritas.blogg.no, er en blogg jeg ikke besøker lengre. Det blir for ensformig , når ene innlegget på det andre handler om LV vesker eller produkter  

Så er det noen få andre, som den rteworld.blogg.no, den mista jeg sansen for i juletider, det ble for mye nedrakking og uthenging av andre bloggere, for min del. har man noe og si om en blogger, hvorfor ikke si det til bloggeren selv, istedet for og lage dumme innlegg for og baksnakke andre?

Det var mine tanker, en onsdag .

 

Endret av Minnimud
Rettet 2 ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FarDareisMai

Selv syns jeg det er vanskelig å peke på bestemte blogger jeg misliker. Er ofte et mønster av oppførsel på bloggen og IRL som avgjør om jeg liker dem eller ikke. F.eks, jeg kan lese fag- og nisjeblogger og like dem for godt faginnhold, men mislike oppførselen til bloggeren. Eller lese en blogg som har totalt hjernetomt innhold, men likevel få inntrykk av bloggeren som en ok person. Jeg kan være kritisk til fotballfrue og sophie elise eller enkelte av meningene til pilotfrue og lillja, men det får meg ikke til å mislike dem eller deres blogger. Karimaritas er en av dem som er nevnt, bloggen hennes får meg bare trist, og på en måte syns jeg synd på henne, klarer ikke å mislike den eller henne som person. Kan irritere meg over voldtekt av shouteknappen, men det er mest fordi jeg ser på slik oppførsel som hensynsløs overfor andre blogger. Irritere meg over enkelte former for adferd, ja, men ikke mislike en blogg eller bloggeren bak. For å mislike noen, så må jeg ha møtt vedkommende IRL for å gjøre en slik vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
29 minutter siden, FarDareisMai skrev:

Selv syns jeg det er vanskelig å peke på bestemte blogger jeg misliker. Er ofte et mønster av oppførsel på bloggen og IRL som avgjør om jeg liker dem eller ikke. F.eks, jeg kan lese fag- og nisjeblogger og like dem for godt faginnhold, men mislike oppførselen til bloggeren. Eller lese en blogg som har totalt hjernetomt innhold, men likevel få inntrykk av bloggeren som en ok person. Jeg kan være kritisk til fotballfrue og sophie elise eller enkelte av meningene til pilotfrue og lillja, men det får meg ikke til å mislike dem eller deres blogger. Karimaritas er en av dem som er nevnt, bloggen hennes får meg bare trist, og på en måte syns jeg synd på henne, klarer ikke å mislike den eller henne som person. Kan irritere meg over voldtekt av shouteknappen, men det er mest fordi jeg ser på slik oppførsel som hensynsløs overfor andre blogger. Irritere meg over enkelte former for adferd, ja, men ikke mislike en blogg eller bloggeren bak. For å mislike noen, så må jeg ha møtt vedkommende IRL for å gjøre en slik vurdering. 

jeg irriterer meg også over voldtekt av shoute knappen og det er fordi det er hensynsløst for andre bloggere som også har mye og blogge om. 

når jeg sier at jeg misliker en blogger er det innholdet og måten bloggeren kommuniserer med leserne sine og også atferd hos noen bloggere. 

av og til kan jeg mislike en blogger fordi jeg synes bloggeren er spydig mot dem som kommenterer. en sånn blogger er synske peggy. 

jeg er ikke begeistret for inger j sine blogger. bildene hennes er fine og se på. hun er klart en av de beste bloggerne på fotografering og naturfoto. jeg har reagert på  at hun snur kappen etter vinden. en dag mener hun det og neste dag har hun skiftet mening og det gjør at jeg som utenforstående leser føler at hun ikke er troverdig når hun blogger. av og til synes jeg at hun skriver kritiske og sinte innlegg som er myntet på noen hun bærer nag til. 

idaskulstad sin blogg er ikke min favoritt heller fordi hun virker spydig til dem som kommenterer på bloggen hennes og de som ikke er enig med henne stempler hun som mobbere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. februar 2016 at 22.30, FarDareisMai skrev:

Sorry, scrabble, siterte deg ved en feitagelse, er umulig å bli kvitt det. Er noe rusk med siteringsfunksjonen:(

 

Skulle egentig sitere @fresiafrex sitt siste innlegg. Altså, det er synd at det blir sånn, for blogging er jo en gøy aktivitet, men det er nesten blitt flaut å si at man har en blogg, man blir satt i bås med diverse fehuer som egentlig skulle fått tastatursperre og musefella klappet over begge hendene, skal man dømme etter oppførsel IRL og mot lesere/medbloggere. Heldigvis fins det smarte, dyktige bloggere, både kjente og ukjente. Mange starter jo blogg bare for å bli kjent, og for å tjene penger, ikke fordi de har noe å si. Tror at det er et fellestrekk blant de bloggernavnene som hyppigst blir nevnt her, de som blogger for oppmerksomhet og selvbekreftelse, som i tillegg har vist dårlig dømmekraft og dårlig oppførsel både IRL og på nett. Så det er sagt,ser flere bloggere nevnt her som jeg ikke syns fortjener å bli stemplet som verste blogger. 

Ja, og så er det nesten blitt sånn at hvis man blogger så tror folk at man gjør det for å bli en blogger, type FF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den ‎18‎.‎03‎.‎2015 at 13.08, Honey Dew skrev:

Synskepeggy og Lovelulu må jo være blant de verst bloggerne. Disse damene er oppi åra, men krangler som to fjortiser på bloggen til førstnevnte.

 

Jeg blir rett og slett flau på disse damenes vegne

Men hva i all verden er dette for blogger da? :fnise: vet ikke om jeg skal le eller grine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...