Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Det er så bra når folk med botox i panna skal bevise at de har mimikk. Du ser de virkelig tar i, men ingenting skjer. Priceless. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans
9 minutter siden, Blå politibil skrev:

Det er så bra når folk med botox i panna skal bevise at de har mimikk. Du ser de virkelig tar i, men ingenting skjer. Priceless. 

Jeg syns den videoen var utrolig artig! Syns forøvrig det er veldig bra at hun er så åpen om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø hø, jeg lo litt av den botoxvideoen. Kjenner ikke til dama, men det jeg kan opplyse om er følgende fakta: Nei, du ser ikke yngre ut enn 43. Lev med det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
14 timer siden, Carina Maria skrev:

ha ha ha :fnise:  hun har laget nyt video og hun sier at hun ikke bryr seg. 

https://www.youtube.com/watch?v=9M4C1mZzkSI&feature=youtu.be

hun er det jeg kaller for og komme i 40 års krisa for hun liv redd for og bli eldre. jeg glemmer aldre da hun kalte en leser for et gammelt skrukke troll da en leser var uenig at botox og restylane behandling var en fin ting. leseren måtte bare være et gammelt skrukke troll skrev hun i svaret sitt. hun har lakt ut bilder før hun begynte og ta behandlingene og hun var mye penere før men nå ser hun mye gamlere ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, June 29, 2016 at 21.31, Blå politibil skrev:

Altså... halvtime om en fake veske. Good God. 

 

Hvorfor snakker hun engelsk? Ikke imponert over engelsk kunnskapene hennes. Nope, jeg er ikke sjalu :fnise: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Den 1.7.2016 at 6.09, skruf skrev:

Virker sikkert stivt pga botox'en hun regelmessig sprøyter inn (noe hun er åpen om sånn mtp at det jeg skriver ikke blir slettet som spekulasjon, hun har mange innlegg om det). 

Jeg synes hun har vært veldig flink med vektnedgang, 20 kilo på relativ kort tid! 

Men ja, disse disignerveskene, som hun skriver selv, blir litt i overkant.. 30min video om ei falsk veske.. 

hun imponert med vektnedgangen sin og det skal hun være stolt av og det står det stor respekt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest medeus

Det er vel en bra ting at de ikke forstår hvor pinlig og ille det er, det de driver med. Det gjelder stort sett hele topplisten, forresten. Overnevnte dame shouter forresten puppebilder på Nettavisens "side3", som er gubbeavdelingen, etter at hun ikke fikk lov til å ha dem på "side2" lenger. 

Blogg.no er et eldorado for selvsentrerte og blåste rosabloggere i alle aldre, og jeg tror ikke jeg er alene om å bla i bloggene bare for å få meg en god latter innimellom. Dessverre er det såpass mange tragiske tilfeller at jeg må ha en grundig pause før neste besøk. 

Det aller, aller verste er imidlertid at media hausser opp enkelte av bloggerne og får dem til å framstå som noe unikt. Noen tillegger de evner og talenter de ikke eier et snev av, og "folket" går på limpinnen. 

I rest my case, for å si det på bloggnorsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Den 1.7.2016 at 1.02, Carina Maria skrev:
2 minutter siden, medeus skrev:

Det er vel en bra ting at de ikke forstår hvor pinlig og ille det er, det de driver med. Det gjelder stort sett hele topplisten, forresten. Overnevnte dame shouter forresten puppebilder på Nettavisens "side3", som er gubbeavdelingen, etter at hun ikke fikk lov til å ha dem på "side2" lenger. 

Blogg.no er et eldorado for selvsentrerte og blåste rosabloggere i alle aldre, og jeg tror ikke jeg er alene om å bla i bloggene bare for å få meg en god latter innimellom. Dessverre er det såpass mange tragiske tilfeller at jeg må ha en grundig pause før neste besøk. 

Det aller, aller verste er imidlertid at media hausser opp enkelte av bloggerne og får dem til å framstå som noe unikt. Noen tillegger de evner og talenter de ikke eier et snev av, og "folket" går på limpinnen. 

I rest my case, for å si det på bloggnorsk.

herre jesus kristus :ohmy: hun er jo 43 år gammel jo. jeg hadde skjemtes viss det var min mamma som hadde gjort det. 40 års krisen sitter dypt hos noen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

en annen dame som selv kaller seg inger j har i løpet av den her siste uken åpnet og slettet 4 blogger :ohmy: det er ikke mange dagene siden hun skrev fine kommentarer på bloggen til karimaritas og der skrøt hun av veskene hennes og det var ikke måte på til skryt. I et blogg innlegg på bloggen hun hadde i går skrev hun negativ at hun ikke likte bloggere som blogget så mye om vesker. den bloggen slettet hun . bloggen het for egne meninger eller noe i den duren og i dag har hun åpnet seg en ny blogg :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carina Maria skrev:

en annen dame som selv kaller seg inger j har i løpet av den her siste uken åpnet og slettet 4 blogger :ohmy: det er ikke mange dagene siden hun skrev fine kommentarer på bloggen til karimaritas og der skrøt hun av veskene hennes og det var ikke måte på til skryt. I et blogg innlegg på bloggen hun hadde i går skrev hun negativ at hun ikke likte bloggere som blogget så mye om vesker. den bloggen slettet hun . bloggen het for egne meninger eller noe i den duren og i dag har hun åpnet seg en ny blogg :ohmy:

Jeg har gitt opp drn dama der. Jeg har ikke før klikket meg inn på bloggen hennes for å finne foto input, så er den slettet. Jeg har funnet andre og mye bedre blogger som omhandler dette temaet. 

Kan hun ikke bare slutte å blogge og heller lage seg en dagbok i Word? Da slipper hun å bli "stalket", som hun hele tiden påstår...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

noen av dere som vet om det er lov til og legge ut ip numre i blogg innlegg. ser at hun der http://injprivat.blogg.no gjør det på det siste blogg innlegget sitt. det kan da ikke være lov. hun truer oxo en annen person. fy for en skammelig oppførsel av en voksen dame :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Carina Maria skrev:

noen av dere som vet om det er lov til og legge ut ip numre i blogg innlegg. ser at hun der http://injprivat.blogg.no gjør det på det siste blogg innlegget sitt. det kan da ikke være lov. hun truer oxo en annen person. fy for en skammelig oppførsel av en voksen dame :fart2:

Ser ikke noe galt i å legge ut ip-adresser. Slike adresser forandrer seg innimellom, men jeg anbefaler ďeg å lete på google for å se om du kan finne info om dette.

Jeg finner heller ingen trussel i innlegget. Å true med å sitte på en trapp, er ingen trussel på liv og helse. Jeg fatter heller ikke hvorfor denne leseren må bo inne på bloggen hennes. Hun ødelegger jo for de som har en ærlig hensikt når det gjelder å lese en interessant blogg :bond:

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Ser ikke noe galt i å legge ut ip-adresser. Slike adresser forandrer seg innimellom, men jeg anbefaler ďeg å lete på google for å se om du kan finne info om dette

takk for svar. jeg bare lurte. jeg blogger ikke selv. men jeg mener og ha sett diskusjoner på diskusjons forum om det er lov eller ikke lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ser ikke noe galt i å legge ut ip-adresser. Slike adresser forandrer seg innimellom, men jeg anbefaler ďeg å lete på google for å se om du kan finne info om dette.

Jeg finner heller ingen trussel i innlegget. Å true med å sitte på en trapp, er ingen trussel på liv og helse. Jeg fatter heller ikke hvorfor denne leseren må bo inne på bloggen hennes. Hun ødelegger jo for de som har en ærlig hensikt når det gjelder å lese en interessant blogg :bond:

jeg vil si at hun der injprivat.blogg ødelegger for seg selv for det er hun som skremmer bort lesere når hun skriver sånne innlegg. jeg synes det er trussel når injprivat truer med og komme utenfor døren til noen. det kaller jeg for trussel. mulig du er en fan av hun der injprivat. hver sin smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest medeus
1 time siden, Carina Maria skrev:

noen av dere som vet om det er lov til og legge ut ip numre i blogg innlegg. ser at hun der http://injprivat.blogg.no gjør det på det siste blogg innlegget sitt. det kan da ikke være lov. hun truer oxo en annen person. fy for en skammelig oppførsel av en voksen dame :fart2:

Jeg vet ikke om det var så skammelig, det der med ip-adresser og å sitte på en trapp, og ikke kan hun finne riktig trapp heller dersom hun bruker ip-adressen som kart. 

Hele bloggen er derimot tragisk og jeg ville ikke brukt et sekund mer på å bry meg om eller med denne damen. Jeg angrer på at jeg klikket på lenken 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg vil si at hun der injprivat.blogg ødelegger for seg selv for det er hun som skremmer bort lesere når hun skriver sånne innlegg. jeg synes det er trussel når injprivat truer med og komme utenfor døren til noen. det kaller jeg for trussel. mulig du er en fan av hun der injprivat. hver sin smak. 

Du trenger da ikke bite av meg hodet:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, medeus skrev:

Jeg vet ikke om det var så skammelig, det der med ip-adresser og å sitte på en trapp, og ikke kan hun finne riktig trapp heller dersom hun bruker ip-adressen som kart. 

Hele bloggen er derimot tragisk og jeg ville ikke brukt et sekund mer på å bry meg om eller med denne damen. Jeg angrer på at jeg klikket på lenken 😳

hihi:fnise: det gjør hun neppe for sånne ip-søk med kart oppgir hvor koblingsboksen for den nett leverandøren er og ikke bosted. det er bare politiet som får tilgang til bosted fra internett leverandøren. jeg tror hun skal lete lenge etter den stalkeren sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...