lenaxena Skrevet 20. februar 2016 #481 Del Skrevet 20. februar 2016 Hahah... Jeg fikk melding om at det ikke var lov med krenkende kommentarer og hets av mod. Hele kvinneguiden er en stor krenkelse i seg selv. Lættis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 20. februar 2016 #482 Del Skrevet 20. februar 2016 29 minutter siden, lenaxena skrev: Hahah... Jeg fikk melding om at det ikke var lov med krenkende kommentarer og hets av mod. Hele kvinneguiden er en stor krenkelse i seg selv. Lættis. Javel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 21. februar 2016 #483 Del Skrevet 21. februar 2016 Den 16.2.2016 at 12.56, Monky skrev: Kommentarfeltet fikk meg definitivt til å le Hahahaha enig.... 😂😂 🐱🐱🐱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. februar 2016 #484 Del Skrevet 21. februar 2016 Den Wednesday, February 17, 2016 at 23.32, lenaxena skrev: syns d virker som hun spiser mye søppel og godis, men likevel så tynn Lucky her.. her må fettet trenes av og kostholdet må være strengt.. baah Pluss det store alkoholinntaket. Hun har sagt hun ikke trener og kan spise hva hun vil. Sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 21. februar 2016 #485 Del Skrevet 21. februar 2016 Den Monday, February 15, 2016 at 15.00, mjauritz skrev: Har allerede nevnt Sraad i denne tråden, men må bare nevne en til! Mammasom16 Nok en ung mor som tjener penger på ungen sin, og det er forkastelig. Hun mener jo selv hun ikke gjør det, men om hun ikke hadde "trengt" ungen sin for å være på topplisten hadde hun heller ikke trengt å ha ordet "mamma" i adressen. Så mener hun at hun ønsker å "hjelpe" andre i samme situasjon. Hvis hun vil hjelpe så kan hun skrive en ærlig blogg om hvor hardt, ensomt og stressende det er å få barn når man er 16 år! Da hadde hun heller vist leserne sine at det kan være lurt å vente til man i hvert fall har gått VGS, for selv om en 16 åring klarer å ta vare på en baby så lurer jeg veldig på hva planen er når bloggen mister sin glans. Hvordan skal hun få til å ta VGS med ungen uten inntekt? Å være på rundt 30 plass på topplisten på blogg.no er ikke en sikker inntekt. Hun mener også at hun har økonomi til en til og det er det dummeste! Og at hun alltid skal være så moden og påpeke selv hvor moden hun er hun er ikke moden, hun er 17 år og akkurat like moden som andre 17 åringer - om noe er hun MINDRE moden for hun har ikke gått på skole og fått de erfaringene man får på VGS. Allikavel tror hun at hun kan skrive samfunnsaktuelle gode innlegg, når det bare er sprøyt og får henne til å virke som tidenes gode person som hele veien kjemper den gode kampen. Aldri noe provoserende, kun hvordan vi ikke skal bruke pels, ikke dømme og hvor velkomne flyktningene er! (Ikke at det er noe galt i å mene det altså, men hun skal bare være på moralpolitiet sin side og alltid "kjempe den gode kampen".) Signerer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenaxena Skrevet 21. februar 2016 #486 Del Skrevet 21. februar 2016 55 minutter siden, LeilaS skrev: Pluss det store alkoholinntaket. Hun har sagt hun ikke trener og kan spise hva hun vil. Sjalu Alkoholinntak? Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 21. februar 2016 #487 Del Skrevet 21. februar 2016 Tråden ryddet for ryktespredning Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #488 Del Skrevet 22. februar 2016 23 timer siden, lenaxena skrev: Alkoholinntak? Hva? At hun drikker mye alkohol og fester mye. Skjønner ikke hvorfor innlegget mitt ble fjernet da dette er sant og noe hun har sagt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenaxena Skrevet 22. februar 2016 #489 Del Skrevet 22. februar 2016 1 time siden, LeilaS skrev: At hun drikker mye alkohol og fester mye. Skjønner ikke hvorfor innlegget mitt ble fjernet da dette er sant og noe hun har sagt selv. Det gjør hun søren meg ikke!!! Hun har 3 barn, hun fester ikke ofte. Syns det er dårlig av deg å spre sånne løgner!?? Fester ofte?? Nei gi deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #490 Del Skrevet 22. februar 2016 8 minutter siden, lenaxena skrev: Det gjør hun søren meg ikke!!! Hun har 3 barn, hun fester ikke ofte. Syns det er dårlig av deg å spre sånne løgner!?? Fester ofte?? Nei gi deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 22. februar 2016 #491 Del Skrevet 22. februar 2016 1 time siden, lenaxena skrev: Det gjør hun søren meg ikke!!! Hun har 3 barn, hun fester ikke ofte. Syns det er dårlig av deg å spre sånne løgner!?? Fester ofte?? Nei gi deg 3 barn? Hvem snakker du om? Helt hysterisk jo😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 22. februar 2016 #492 Del Skrevet 22. februar 2016 Den 20.2.2016 at 2.10, skeli22 skrev: STINA! Herrefred, har sett igjennom noen av videobloggene hennes her nå og det er VONDT å se på. Denne her tok kaka: LER, verste videoen jeg har sett. Å ta igjen med å snakke drit om leserne over nett er bare flaut. Fikk et helt annet inntrykk av henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. februar 2016 #493 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Den 20. februar 2016 at 2.10, skeli22 skrev: STINA! Herrefred, har sett igjennom noen av videobloggene hennes her nå og det er VONDT å se på. Denne her tok kaka: Haha tåpelig at hun gjør narr av andre sine skrivefeil og indirekte kaller de uintelligent også kommer hun ikke på ordet "dysleksi" en gang. Har fått denne jenta helt i vrangstrupen. Endret 22. februar 2016 av IglePigle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 22. februar 2016 #494 Del Skrevet 22. februar 2016 Tråden ryddet for hets Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. februar 2016 #495 Del Skrevet 22. februar 2016 Aldri hørt om denne stina før, men videoen var så grusom at jeg ikke klarte å se hele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 22. februar 2016 #496 Del Skrevet 22. februar 2016 2 timer siden, Nutz skrev: Aldri hørt om denne stina før, men videoen var så grusom at jeg ikke klarte å se hele Samme her. Pinlig. Jeg fikk slettet et innlegg der jeg beskrev denne typen atferd ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. februar 2016 #497 Del Skrevet 22. februar 2016 Den Saturday, February 20, 2016 at 2.10, skeli22 skrev: STINA! Herrefred, har sett igjennom noen av videobloggene hennes her nå og det er VONDT å se på. Denne her tok kaka: Hun kan da ikke være seriøs? Ble litt flau nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. februar 2016 #498 Del Skrevet 22. februar 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Hun kan da ikke være seriøs? Ble litt flau nå. Hvor gammel er hun? Måten hun snakker på, mimikken og bevegelsene hennes virker svært ungpikeaktig, får å bruke et dannet ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skeli22 Skrevet 22. februar 2016 #499 Del Skrevet 22. februar 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Hvor gammel er hun? Måten hun snakker på, mimikken og bevegelsene hennes virker svært ungpikeaktig, får å bruke et dannet ord 93-modell fant jeg ut på bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 24. februar 2016 #500 Del Skrevet 24. februar 2016 Idaluna ida skulstad med enda en ny blogg. Jeg syns synd på folk rundt henne, slik hun holder på. Kommentarfeltet er jo rene minefeltet om man ikke hyller henne. Har selv fått hue bitt av der, etter en kommentar - der jeg etterlyste respekt for andre - siden hun klager så mye på at andre ikke respekterer hennes "ekstreme innsats" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg