Grandis Skrevet 27. januar 2016 #301 Del Skrevet 27. januar 2016 Den 22.10.2015 at 11.04, beau skrev: Helsedagboka blir jeg bare trist av å lese. Tror mange av disse damene har litt for lite å gjøre. Hun sier jo hele tiden at hun ikke bryr seg, men alt tyder jo på det motsatte. Hun er tilbake... Like sint og like stalket. Heter Pusu denne gangen. De andre to skriver fornærmede innlegg om at folk er slemme som ikke liker at de spammer med shouts. Skikkelig fjortis drama. Unnskyld, - førtisdrama... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #302 Del Skrevet 27. januar 2016 4 minutter siden, Grandis skrev: Hun er tilbake... Like sint og like stalket. Heter Pusu denne gangen. De andre to skriver fornærmede innlegg om at folk er slemme som ikke liker at de spammer med shouts. Skikkelig fjortis drama. Unnskyld, - førtisdrama... Hun skriver så mye fantastisk den dama. Er det flere enn meg som leser innleggene hennes som et dikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. januar 2016 #303 Del Skrevet 27. januar 2016 5 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Hun skriver så mye fantastisk den dama. Er det flere enn meg som leser innleggene hennes som et dikt? Jeg gjør det også. Så bra at hun begynte å blogge igjen. Gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. januar 2016 #304 Del Skrevet 27. januar 2016 Sraad er en dårlig blogg. Hun blogger kun for pengene og legger ut hint på Insta hele tiden. "vi reiser snart på ferie. klikk inn på bloggen for å vite hvor" Hun har en veldig hoven oppførsel. Hun svarer leserne sine på en nedlatende måte. Kan begynne med "kjære deg...." Hun tror er Kim Kardashian eller noe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 29. januar 2016 #305 Del Skrevet 29. januar 2016 Tråden ryddet for bilde. Viser til retningslinjene: "Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier" Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 29. januar 2016 #306 Del Skrevet 29. januar 2016 Mammablogger er verst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 30. januar 2016 #307 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Den 27.1.2016 at 14.00, Grandis skrev: Hun er tilbake... Like sint og like stalket. Heter Pusu denne gangen. De andre to skriver fornærmede innlegg om at folk er slemme som ikke liker at de spammer med shouts. Skikkelig fjortis drama. Unnskyld, - førtisdrama... Ja jeg VAR TILBAKE, helt til jeg fikk øye på at mine HATERS var i trynet på meg, med en enste gang. For igjen og spre galle og eder over meg som person. INGEN av dere kjenner meg og mine innlegg, er personlige, og jeg har opplevd dette IRL. Lik det eller la vær. Men ja PUSU er slettet for godt. Og jeg gidder ikke den stalkingen og de sure oppstøta fra enkelte INDIVIDER, som påstår de ALDRI gjør noe galt. det er alle andre, inkludert meg, som bare gjør feil her på nettet. Er det rart man IKKE gidder og ha nope med slike vesener? Mitt liv, er mitt liv. Dere kjenner tydeligvis INGENTING, til mitt liv. Når sant skal sies, er jeg nå glad for det. Så gled dere IKKE,for tidlig at jeg er tilbake, selv om mange liker meg og det jeg skriver. Så blir jeg også forfulgt IRL av en mann. Derfor lar jeg bloggen ligge brakk, / slettet. Ingen av dere trenger og vite min fremgang/tilbakegang, på det området. ILLSINT? Nja, det finnes enkelte kvinner jeg ikke tåler trynet på, uten og spy, det er sant. Og like greit jeg sletter meg selv, før jeg blir blokkert for at jeg sier sannheten enda engang. Endret 30. januar 2016 av Minnimud Retting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 30. januar 2016 #308 Del Skrevet 30. januar 2016 Den 27.1.2016 at 14.05, ElizabethTaylor skrev: Hun skriver så mye fantastisk den dama. Er det flere enn meg som leser innleggene hennes som et dikt? Takk for at noen liker det jeg skriver. Og beklager at jeg igjen slettet bloggen min. Ser jeg har noen HATERS, som ikke tåler meg som person. Og min helse er fortsatt ingen HUMOR, det er ramme alvor. Hvor alvorlig vet jeg ikke enda. Vær grei med dine medmennesker, uten og kalle folk med ØKNAVN. Totalt unødvendig. Ja jeg er Inger /Pusu/helsedagboka. Og jeg har rett til og svare for meg, når jeg IGJEN ser at dere tror, hinter, og mener så masse dritt og løgn. Vil dere meg noe, kontakt meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 30. januar 2016 #309 Del Skrevet 30. januar 2016 Hvem trenger SE OG HØR, når man har Rampelyset på Kvinne guiden? Her får man vite alt man IKKE visste om seg selv, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. januar 2016 #310 Del Skrevet 30. januar 2016 1 time siden, Minnimud skrev: Hvem trenger SE OG HØR, når man har Rampelyset på Kvinne guiden? Her får man vite alt man IKKE visste om seg selv, det som skrives her er noen lesere sine oppfatninger hvordan de oppfatter deg som blogger og det handler IKKE om deg som person. vi kjenner deg ikke men folk her inne kan si noe om hvorfor de ikke liker måten du blogger på. det er to forskjellige ting det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 30. januar 2016 #311 Del Skrevet 30. januar 2016 17 minutter siden, Carina Maria skrev: det som skrives her er noen lesere sine oppfatninger hvordan de oppfatter deg som blogger og det handler IKKE om deg som person. vi kjenner deg ikke men folk her inne kan si noe om hvorfor de ikke liker måten du blogger på. det er to forskjellige ting det. Jo det handler jo om meg som person, når det handler om bloggene mine. For jeg er bloggene mine, for jeg skriver dem selv, om ting som jeg har opplevd i mitt liv. Og jeg kan blogge på den måten jeg selv ønsker, uten og bryte Norske lover, noe jeg ikke gjør. Hva er problemet ditt ? Jeg fatter det faktisk ikke. Dere oppfører dere som en gjeng kranglevorene hjemmeværende kjærringer, med alt får lite og ta dere til. Og har dere en dårlig dag, så skal det gå utover meg, som dere IKKE liker. Se litt på deg selv, Ikke hør på hvaandre sier. Klarer du ikke og se meg slik jeg er, så er det ikke mitt problem, men ditt. Jeg kommer ALDRI til og forandre meg, for at du eller andre skal like meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 30. januar 2016 #312 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er visst mange bloggere som tror de kan styre hvem som skal lese det de skriver - og bestemme hva leserne skal mene om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. januar 2016 #313 Del Skrevet 30. januar 2016 5 minutter siden, medeus skrev: Det er visst mange bloggere som tror de kan styre hvem som skal lese det de skriver - og bestemme hva leserne skal mene om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 30. januar 2016 #314 Del Skrevet 30. januar 2016 For det første, tråden heter "hvilken blogger er værst?" - om du da blir nevnt her, så er det jo ikke skryt om bloggen din - hvis du tar deg så nær av å bli nevnt her, hvorfor leser du da? Og hvorfor heller du bensin på bålet med svarene dine? Jeg lover deg at det ikke fører til at bloggen din ikke blir mindre diskusjonsemne med tilsvarene du kommer med her! For det andre, hvorfor har du offentlig blogg om du er så redd for å bli stalket og diskutert? Så vidt jeg vet selger de fortsatt gode, gamle dagbøker i bokhandelen... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #315 Del Skrevet 30. januar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pizzaface Skrevet 30. januar 2016 #316 Del Skrevet 30. januar 2016 Kan noen være så snille å legge ut linker til disse tre dramadronningene? Jeg har en time og noen hjerneceller jeg gjerne skulle bli kvitt. 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #317 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) 1 minutt siden, Pizzaface skrev: Kan noen være så snille å legge ut linker til disse tre dramadronningene? Jeg har en time og noen hjerneceller jeg gjerne skulle bli kvitt. 💩 lillja.blogg.no karimaritas.blogg.no pusu.blogg.no Tror ikke synskepeggy blogger lenger. Endret 30. januar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. januar 2016 #318 Del Skrevet 30. januar 2016 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: lillja.blogg.no karimaritas.blogg.no pusu.blogg.no Tror ikke synskepeggy blogger lenger. jeg så i dag at lillja.blogg.no hadde shoutet ett innlegg med overskriften hei tjukka det er lov og gå forbi kakedisken. innlegget skrev hun 13.juli 2014 ett år før kari marita begynte og blogge. i dag shoutet kari marita et innllegg med overskriften aldri hatt vektproblemer? hvis ikke, har du da viten og uttale deg? det virker som km trodde innlegget til lillja handlet om henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 30. januar 2016 #319 Del Skrevet 30. januar 2016 7 minutter siden, Pizzaface skrev: Kan noen være så snille å legge ut linker til disse tre dramadronningene? Jeg har en time og noen hjerneceller jeg gjerne skulle bli kvitt. 💩 Vet ikke engang hvem de snakker om. Så da får de andre ta seg av det Kjenner jeg ikke er den rette til og gi noe svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnimud Skrevet 30. januar 2016 #320 Del Skrevet 30. januar 2016 13 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg