Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Var ikke det slarveposten du skrev da :klo:

Oops! Blander sammen de to bloggene av en eller annen grunn. 

 

Du skrev 1 av 2. Hva er den andre? Er bare litt nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten er dette din blogg og du gjør et desperat forsøk på å reklamere for den, eventuelt så er dette en "venninne" du egentlig misliker. Du opprettet en bruker kun for å skrive om denne bloggen. Et eget innlegg tidligere i dag, og nå poster du den her.

Kan du utdype hva som er så ille med bloggen? Jeg ser en ung jente med en typisk ung-jente-blogg. Og en ung-jente-sangstemme. Ikke noe som skiller seg ut i mengden, på godt eller vondt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er dette din blogg og du gjør et desperat forsøk på å reklamere for den, eventuelt så er dette en "venninne" du egentlig misliker. Du opprettet en bruker kun for å skrive om denne bloggen. Et eget innlegg tidligere i dag, og nå poster du den her.

Kan du utdype hva som er så ille med bloggen? Jeg ser en ung jente med en typisk ung-jente-blogg. Og en ung-jente-sangstemme. Ikke noe som skiller seg ut i mengden, på godt eller vondt.

 

Det er ikke min blogg og jeg kjenner heller ikke henne. At du ser en ung jente er akkurat poenget med at den bloggen er helt latterlig! Hun er ikke en ung jente! Hun er 35!

 

Ja jeg irriterer vettet av meg over så idiotiske blogger fra folk som har passert 17. Kall meg gjerne en surfitte, men det blir rett og slett for dumt. Noen som kjenner henne godt burde gitt henne beskjed på en fin måte om at hun fremstår som helt gjennomtrekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

De fleste er møkk kjedelige. Det finnes noen unntak, men altså, de som troner på "topp" inneholder jo INGENTING! Det er selfies i latterlige positurer og "tekster" som beskriver innholdsløse tilværelser. 

Stakkars folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke min blogg og jeg kjenner heller ikke henne. At du ser en ung jente er akkurat poenget med at den bloggen er helt latterlig! Hun er ikke en ung jente! Hun er 35!

Ja jeg irriterer vettet av meg over så idiotiske blogger fra folk som har passert 17. Kall meg gjerne en surfitte, men det blir rett og slett for dumt. Noen som kjenner henne godt burde gitt henne beskjed på en fin måte om at hun fremstår som helt gjennomtrekk.

Haha, beklager. Da skjønner jeg faktisk irritasjonen. 😂 Jeg var sikker på hun var 14-16. Måtte inn og se på nytt, og den mangelen på dømmekraft (og norsk-kunnskaper) burde være nok til å bannlyse enhver 35-åring fra nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun der driftefrue er litt morsom da: 

 

 

Innlegget er ryddet for sitat fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager. Da skjønner jeg faktisk irritasjonen. Jeg var sikker på hun var 14-16. Måtte inn og se på nytt, og den mangelen på dømmekraft (og norsk-kunnskaper) burde være nok til å bannlyse enhver 35-åring fra nettet.

 

Takk. Da er det ikke bare meg som er surere og irritert enn alle andre :fnise:

 

Ja det der er et håpløst tilfelle spør du meg. Likevel så må jeg bare innom å se hva for noe galskap hun har delt med "beste leserne" siden sist :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Da er det ikke bare meg som er surere og irritert enn alle andre :fnise:

Ja det der er et håpløst tilfelle spør du meg. Likevel så må jeg bare innom å se hva for noe galskap hun har delt med "beste leserne" siden sist :vetikke:

http://www.annelindalberg.com/419289558/2937420/posting/personlig-velkomst-fra-meg Stygt å le, for hun virker jo ikke 100% oppegående, men haha. 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert av rosabloggerne som påstår de veier 45 kg når man tydeligvis ser på bildene deres at de veier over 50 kg. Særlig med tanke på hvor lave de er, under 160 cm. Har folk aldri sett tynne folk før eller hva? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skjønner det er et (utrolig dårlig) forsøk på humor, men det er så feilslått at det er helt krise.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Sophie Elise. Finner henne dobbeltmoralsk. Hun boikotter gjerne sjokolade pga palmeolje, men når noen spør hvordan hun kan forsvare det enorme forbruket hun har både på flyreiser ( er ikke bra for miljøet det heller ) og klær/løshår etc etc så er hun ikke interessert i å svare .

Tror ikke det har noe med dobbeltmoral å gjøre.Hun vet ikke bedre. Hun leser seg opp,men får ikke med seg alt.

Bruker mye "lærte" setninger.

Du så vel da hun var på tv ang palmeoljen? Når det kom inn på bærekraftighet.....da bakke hun ut.

Så henne på tv her om kvelden.Fra Afrika. Promotere bikinier.

Så ble hun spurt hva hun skulle der:jeg skal redde barna fra malaria.

Senere sto hun med en flokk unger. Så sier hun: om æ kan være det forbildet for de, så at de kan se at du kan gjør ka som helst.....bare du vil. Så stille æ opp på det....Det var da jeg lo.

Står hun å sier til de fattige barna i Afrika.

Ang malaria saken. Hadde det vært en sak for henne,så hadde det vært fulgt opp osv

Hun ble brukt av kjeden. Hun var glad for en tur....ferdig med den saken.

Hvordan gikk det?

Hvor mye sendte kjeden av penger til prosjektet,og hvordan gikk det?Hvem fikk pengene og hvem styrer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen

Sophie Elise. Finner henne dobbeltmoralsk. Hun boikotter gjerne sjokolade pga palmeolje, men når noen spør hvordan hun kan forsvare det enorme forbruket hun har både på flyreiser ( er ikke bra for miljøet det heller ) og klær/løshår etc etc så er hun ikke interessert i å svare .

Tror ikke det har noe med dobbeltmoral å gjøre.Hun vet ikke bedre. Hun leser seg opp,men får ikke med seg alt.

Bruker mye "lærte" setninger.

Du så vel da hun var på tv ang palmeoljen? Når det kom inn på bærekraftighet.....da bakke hun ut.

Så henne på tv her om kvelden.Fra Afrika. Promotere bikinier.

Så ble hun spurt hva hun skulle der:jeg skal redde barna fra malaria.

Senere sto hun med en flokk unger. Så sier hun: om æ kan være det forbildet for de, så at de kan se at du kan gjør ka som helst.....bare du vil. Så stille æ opp på det....Det var da jeg lo.

Står hun å sier til de fattige barna i Afrika.

Ang malaria saken. Hadde det vært en sak for henne,så hadde det vært fulgt opp osv

Hun ble brukt av kjeden. Hun var glad for en tur....ferdig med den saken.

Hvordan gikk det?

Hvor mye sendte kjeden av penger til prosjektet,og hvordan gikk det?Hvem fikk pengene og hvem styrer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Ser dere klager på bloggene.

Dere klager på alt. Ennå leser dere,dere får jo med dere alt.

Noen klager på at de ikke får svar.....Tror du en blogger er intr i deg?

Eneste intr de har av deg,er at du klikker deg inn hos de. Du betyr penger i kassen.

Åpner ikke en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere klager på bloggene.

Dere klager på alt. Ennå leser dere,dere får jo med dere alt.

Noen klager på at de ikke får svar.....Tror du en blogger er intr i deg?

Eneste intr de har av deg,er at du klikker deg inn hos de. Du betyr penger i kassen.

Åpner ikke en blogg.

Det er ikke alle som tjener penger på å blogge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir irritert av rosabloggerne som påstår de veier 45 kg når man tydeligvis ser på bildene deres at de veier over 50 kg. Særlig med tanke på hvor lave de er, under 160 cm. Har folk aldri sett tynne folk før eller hva?

Hvilke bloggere sier de veier 45 kg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...