Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?


Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der trekløveret er tragkomisk. To stk som krangler så busta fyker og en som skifter side fortere enn jeg skifter sokker. De har kallt hverandre så mye stygt og shoutet om det, så blogg måtte stenge alle for shouting. Hele shoutelista var dominert av disse 3 i ukesvis..hjelpes at det går an. Nå har den ene slettet alle krangleinnlegg og får dermed shoute igjen, den andre har skiftet bloggplatform og den tredje nekter å gi seg. Og sånn går nu dagan.. :fnise:

Nja, Kari ble jo ikke stengt ute, hun shouta jo fortsatt selvom de to andre ikke fikk lov... Veldig urettferdig behandling... Men de taper kanskje for mye penger på å blokkere alle...?  :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Nja, Kari ble jo ikke stengt ute, hun shouta jo fortsatt selvom de to andre ikke fikk lov... Veldig urettferdig behandling... Men de taper kanskje for mye penger på å blokkere alle...?  :sjokk:

 Er det noe jeg har gått glipp av her? Det ser ut sånn ja. Har de blitt utestengt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsedagboka blir jeg bare trist av å lese. Tror mange av disse damene har litt for lite å gjøre. Hun sier jo hele tiden at hun ikke bryr seg, men alt tyder jo på det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsedagboka blir jeg bare trist av å lese. Tror mange av disse damene har litt for lite å gjøre. Hun sier jo hele tiden at hun ikke bryr seg, men alt tyder jo på det motsatte.

Det er også trist at hun er så sint hele tiden. Det kan ikke være bra, men jeg skjønner at hun har mye sykdom å slite med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria

Inntrykket jeg har fått av henne er at hun virker sint hele tiden på bloggen sin. Jeg måtte lese på bloggen til synske peggy for og få med meg hva som hadde skjedd. Lovelulu og synske peggy innrømmer begge to at de ble stengt ute fra å shoute innlegg på forsiden av blogg.no mens helsedagbok skrev at hun hadde stengt seg selv fra og shoute. Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror at synske peggy ikke får shoute er fordi det ligger noe mer bak. Hvorfor får lovelulu shoute og ikke synske peggy? Jeg tror blogg.no har stilt krav til synske peggy som hun nekter og imøtekomme. 

 

Det verste er at Helsedagbok skylder på andre for at hun ble stengt fra og shoute. Det er det største tullet jeg har lest. De var tre som kranglet i dagesvis på forsiden på blogg.no. Lovelulu shoutet innlegg. Helsedagbok provoserte med et nytt innlegg og så kom synske peggy på banen. Det var nesten bare shouter fra de tre bloggerne der de dagene kranglingen på gikk. Lovelulu, helsedagbok og synske peggy kan takke seg selv for at de ikke fikk shoute innlegg på blogg.no. Skylde på andre er en alt for lettvint løsning og stygt gjort også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet har denne shoutingen i alle fall sørget for at blogg.nos ansatte får et minneverdig julebord :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har flere: Mamma til MIchelle, Marthe Borge, Kristina Andersen, Anne Brith, Kristine Ullebø, Sraad, Dalberg, Stina, og N1nja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Verst? Det tror jeg må være de to mest slitsomme shouterne på blogg.no og nettavisen. Lilja og Karimaritas. De spammer alle kanaler som det er mulig å kjøpe seg plass på, med fullstendig hjernedøde innlegg. Den første prøver seg innimellom som samfunnsdebattant, mens den andre skriver pinlige titler som skal få noen sambygdinger til å sette kaffien i vrangstrupen eller noe slikt, og har snart brukt hver eneste effektløse slankekur som er funnet opp. Det må da koste en formue å shoute ustanselig? Ikke har de lesertall å rope hurra for heller, så jeg forstår ikke helt vitsen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Grandis skrev:

Verst? Det tror jeg må være de to mest slitsomme shouterne på blogg.no og nettavisen. Lilja og Karimaritas. De spammer alle kanaler som det er mulig å kjøpe seg plass på, med fullstendig hjernedøde innlegg. Den første prøver seg innimellom som samfunnsdebattant, mens den andre skriver pinlige titler som skal få noen sambygdinger til å sette kaffien i vrangstrupen eller noe slikt, og har snart brukt hver eneste effektløse slankekur som er funnet opp. Det må da koste en formue å shoute ustanselig? Ikke har de lesertall å rope hurra for heller, så jeg forstår ikke helt vitsen?

Er så enig med deg!!👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den... Akkurat nå shouter Lilja på alle tre sidene til Nettavisen, har seks shouts på blogg.no 40+ der to av dem er bildeshouts. Omtrent det samme har den andre. Og dette gjør de hele tiden. Skulle ønske blogg.no kunne sette noen grenser, andre innlegg forsvinner jo bare rett av gårde siden disse to sitter klar med publiserknappen 24/7. Går de aldri tom for penger...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Monky skrev:

Hvor mye koster det egentlig å shoute innlegg/bilder? 

15 kroner for vanlig shout på forsiden av blogg.no
30 kroner for shout med uthevet skrift og stjerner bak
45 kroner for alle shouts med bilde, enten det er på blogg.no, side2 eller Nettavisen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Deltidsjente skrev:

15 kroner for vanlig shout på forsiden av blogg.no
30 kroner for shout med uthevet skrift og stjerner bak
45 kroner for alle shouts med bilde, enten det er på blogg.no, side2 eller Nettavisen

Takk for svar😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Deltidsjente skrev:

15 kroner for vanlig shout på forsiden av blogg.no
30 kroner for shout med uthevet skrift og stjerner bak
45 kroner for alle shouts med bilde, enten det er på blogg.no, side2 eller Nettavisen

Så mens noen tjener en månedslønn på å blogge, så BRUKER disse to en månedslønn på å blogge. Why?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mousj skrev:

Så mens noen tjener en månedslønn på å blogge, så BRUKER disse to en månedslønn på å blogge. Why?

Alt handler om trykk. Men noen glemmer at de shoutene bør være gode innlegg. Ikke svada som får andre til å brekke seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mousj skrev:

Så mens noen tjener en månedslønn på å blogge, så BRUKER disse to en månedslønn på å blogge. Why?

Hahaha:fnise: det lurer jeg også på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hadde aldri giddet å betale for at folk skal lese innleggene mine. SÅ viktig er ikke bloggingen for meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Grandis skrev:

Verst? Det tror jeg må være de to mest slitsomme shouterne på blogg.no og nettavisen. Lilja og Karimaritas. De spammer alle kanaler som det er mulig å kjøpe seg plass på, med fullstendig hjernedøde innlegg. Den første prøver seg innimellom som samfunnsdebattant, mens den andre skriver pinlige titler som skal få noen sambygdinger til å sette kaffien i vrangstrupen eller noe slikt, og har snart brukt hver eneste effektløse slankekur som er funnet opp. Det må da koste en formue å shoute ustanselig? Ikke har de lesertall å rope hurra for heller, så jeg forstår ikke helt vitsen?

Tipp topp tommel opp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...